Audi : Ξεκινάει η παραγωγή του e-tron GT

 


  Η Audi ξεκινησε την παραγωγη του etron GT, του νεου πληρως ηλεκτρικου μοντελου της, στο Böllinger Höfe του Neckarsulm. Στο νεο ηλεκτρικο Gran Turismo, το μοντελο που τοποθετειται στην κορυφη της γκαμας της μαρκας με τα τεσσερα δαχτυλιδια, το παθος συναντα την καινοτομια και την αειφορια, οι υψηλες επιδοσεις την περιβαλλοντικη ευαισθησια. Για πρωτη φορα, ενα σπορ μοντελο με χρηση ηλεκτρικης ενεργειας απο ανανεωσιμες πηγες, θα αφηνει στο περασμα του πρασινο οικολογικο αποτυπωμα. Επιπλεον, η διαδικασια παραγωγης εξοικονομει πορους, αποφευγοντας το χαρτι και τα υλικα συσκευασιας, κανει εκτενη ανακυκλωση χρησιμοποιωντας κλειστους βροχους αλουμινιου και πολυμερων, ενω, για πρωτη φορα ενα νεο μοντελο Audi εχει σχεδιαστει χωρις την κατασκευη φυσικου πρωτοτυπου.

 


  Το Audi etron GT ειναι απο καθε αποψη ξεχωριστο, το ιδιο και η διαδικασια παραγωγης του στο Böllinger Höfe, η οποια χαρακτηριζεται απο ουδετερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα ως προς τον ανθρακα. Στις αρχες του 2020, ολοκληρο το εργοστασιο του Neckarsulm αρχισε να χρησιμοποιει αποκλειστικα πρασινη ηλεκτρικη ενεργεια. Ενα συνδυασμενο εργοστασιο θερμοτητας και ηλεκτρικης ενεργειας που τροφοδοτειται με βιοαεριο παρεχει τη θερμοτητα που απαιτειται για την παραγωγη, ενω η Audi χρησιμοποιει πιστωσεις ανθρακα απο πιστοποιημενα εργα προστασιας του κλιματος, για να αντισταθμισει τις εκπομπες που επι του παροντος δεν μπορουν να αποφευχθουν με χρηση ανανεωσιμων πηγων ενεργειας.

 


  Ακολουθωντας τα βηματα των εργοστασιων των Βρυξελλων και του Győr, στην Ουγγαρια, το Böllinger Höfe ειναι τωρα η πρωτη μοναδα παραγωγης της Audi στη Γερμανια, οπου οι δραστηριοτητες παραγωγης ειναι καθαρες ως προς τον ανθρακα. Αυτο ειναι ενα σημαντικο οροσημο για τη μαρκα και ενα ακομη βημα στην πορεια της Audi για μετατροπη ολων των εργοστασιων της παγκοσμιως, σε μοναδες παραγωγης ουδετερες ως προς τον ανθρακα μεχρι το 2025, στο πλαισιο του προγραμματος “Mission: Zero”. 

 


  Εξισου μεγαλη προσοχη δοθηκε σε ολοκληρη την εφοδιαστικη αλυσιδα. Τα διαφορα εξαρτηματα φτανουν στο εργοστασιο σιδηροδρομικως, μεσω της DB Cargo, με ουδετερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα. Οι ατμομηχανες χρησιμοποιουν CNG (συμπιεσμενο φυσικο αεριο) ενω τα αναγκαια φορτηγα κινουνται με βιομεθανιο η υγροποιημενο φυσικο αεριο, για τις μεγαλυτερες αποστασεις. Η μειωση των εκπομπων CO2φτανει το 20% και των οξειδιων του αζωτου στο 85%, σε συγκριση με τα συμβατικα πετρελαιοκινητα φορτηγα.

 


  Επανερχομενοι στο εργοστασιο, εχει υιοθετηθει η ανακυκλωση αλουμινιου «κλειστου βροχου», που σημαινει μια διαρκη προμηθεια, χρηση και ανακυκλωση του υλικου  μεσα στη διαδικασια κατασκευης ενος αυτοκινητου. Αυτο εξοικονομει πολυτιμες πρωτες υλες και βελτιωνει το ενεργειακο αποτυπωμα του μοντελου, πριν καν εισελθει στη φαση χρησης. Αντιστοιχη ειναι η μεριμνα και για την ανακυκλωση των πολυμερων, με το συνθημα να ειναι «μετατρεποντας το παλιο σε νεο». Σε ενα τρεχον πιλοτικο εργο, τα απορριμματα πολυμερων απο το συγκροτημα παραγωγης των Α6 και Α7, ταξινομουνται ομοιογενως, τεμαχιζονται και κατοπιν γινονται πρωτη υλη για εκτυπωτες 3D, στη διαδικασια παραγωγης. Περισσοτερα απο 100 εξαρτηματα του Audi etron GT κατασκευαζονται με αυτον τον τροπο.

 


  Τελος, το etron GT ειναι το πρωτο Audi το οποιο κατασκευαζεται χωρις να εχει δημιουργηθει φυσικο πρωτοτυπο. Ουσιαστικα, χρησιμοποιηθηκε λογισμικο που αναπτυχθηκε εντος της εταιρειας και εφαρμογες εικονικης πραγματικοτητας. Μερικα απο τα ειδικα εμπορευματοκιβωτια για τη μεταφορα ευαισθητων ανταλλακτικων σχεδιαστηκαν επισης χωρις πρωτοτυπα, χρησιμοποιωντας τη ιδια εικονικη μεθοδο. Αυτο εξοικονομει μεταλλο, αλλα και συσκευασια για την προστασια των εξαρτηματων.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!