Λεπτομέρεια οχήματος

FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS

20,097
  • Request More Info
  • Make an Offer
  • Schedule Test Drive
  • Email to a Friend
  • Financial Form
  • Φυλλάδιο PDF
  • Εκτύπωση
Ford Puma red st line Ford puma st linex red FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS ford puma st line interior FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS FORD Puma 1.0 EcoBoost 125 PS
Σε μια εποχή που πολλοί θεωρούν ότι οι αγοραστές αδιαφορούν, ότι η κατηγορία δεν \"σηκώνει\" sport oriented compact SUVs, η Ford, το τόλμησε. Τo Puma... καλπάζει στις πωλήσεις, ενώ τα σχόλια διεθνώς είναι διθυραμβικά. Ποιο μπορεί να είναι το \"μυστικό\" του;
Στο B-Segment, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η Ford σκέφτηκε να ρισκάρει λανσάροντας ένα μικρό SUV το οποίο να συνδυάζει τις ανέσεις ενός SUV, τη... χάρη ενός αυτοκινήτου πόλης και τις... χαρές που δίνει ένα hot hatch. Φορτώνοντάς το με τεχνολογία, αλλά και μπόλικη ιπποδύναμη (155 ίπποι από 1 λίτρο), το Puma ST-Line που οδηγούμε, φαντάζει ως η μοναδική επιλογή για κάποιον που θέλει ένα μικρό SUV, αλλά και να μην αποχωριστεί τις χαρές της οδήγησης. Με την τιμή κάτω από το όριο των 26.000 ευρώ, φωνάζει σαν τις... Σειρήνες να το πάρεις- αν εξαιρέσεις το Puma ST με τον 1,5 Ecoboost και τους 200 ίππους (με το οποίο το μοντέλο πλέον \"ξεφεύγει\" εντελώς από τον ανταγωισμό).
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Όπως σχεδον το σύνολο των δοκιμών συμφωνούν ότι στις συγκρίσεις με όλο τον ανταγωνισμό, το Ford αναδεικνύεται νικητής, αφού είναι ένα από τα ελάχιστα SUV που κάνουν την οδήγηση διασκεδαστική, έτσι συμβαίνει και με τη δική μας εμπειρία. Είναι επίσης έξυπνο, οικονομικό και πρακτικό, αξίες της εποχής.
Το Puma μπορεί να είναι βασισμένο στο πάτωμα του Fiesta, όμως το (ψηφισμένο από τους αγοραστές του) όνομα, το έλκει από παλιότερο supermini της μάρκας, το οποίο είναι ένα από τα πλέον αδικημένα hatches της ιστορίας σε ό,τι αφορά την \"υστεροφημία\". Η νέα γενιά δεν έχει σχέση με την προηγούμενη, καθώς είναι πιο \"μυώδης\" και λιγότερο διακριτική.
Όχι ότι θυμίζει και σε πολλά πράγματα το hatch \"αδερφάκι\" του με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 16,5 cm και το συνολικό ύψος τα 1.534 mm. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2,59 m, αυξημένο κατά 10 cm σε σχέση με το Fiesta. Είναι ωστόσο κατά 4 cm μικρότερο από το νέο Juke και το Kamiq, γεγονός που θα το καταλάβουν οι πίσω επιβάτες.
Μοιράζεται πάντως κοινά μηχανικά μέρη με το Fiesta και... χαρακτηριστικά. Ναι, και στο Puma ST-Line η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ναι, η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson, όμως ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να είναι κατά 50% στιβαρότερος, ενώ διαφορετικά είναι και τα αμορτισέρ, σε σχέση με το Fiesta.
Το \"ζουμί\", ωστόσο, βρίσκεται σε αυτά που δεν φαίνονται. Με τη Ford να είναι ο πρώτος διδάξας στο downsizing, το Puma ST-Line φορά κάτω από το καπό τον πολυβραβευμένο Ecoboost 1.000 κυβικών εκατοστών, απόδοσης 155 ίππων και 240 Nm ροπής. Το τελευταίο νούμερο αποδίδεται με τη βοήθεια του 48βολτου mild-hybrid συστήματος, ενός ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο βοηθά στην επιτάχυνση και τη μείωση της κατανάλωσης, ανακτώντας ενέργεια κατά την πέδηση.
Ουσιαστικά, το σύστημα μίζας/γεννήτριας (BISG) αποθηκεύει την ενέργεια που ανακτά σε μια μπαταρία Li-Ion 10 Ah την οποία χρησιμοποιεί ως \"έξτρα υπερτροφοδότηση\", συνεισφέροντας ισχύ 11,5 kW και ροπή 50 Νm, όπου χρειάζεται, με έμφαση στις χαμηλές στροφές. Η ροπή διατηρείται σταθερή στα 190 Nm από τις 1.900 ως τις 5.500 σ.α.λ., αγγίζει τα 220 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και κορυφώνεται στα 240 Nm όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι και πάρει το μέγιστο της απόδοσης από τον συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ.
Το BISG, δεν έχει αισθητό \"κλώτσημα\" και μια μπάρα στο καντράν φανερώνει πότε και πως λειτουργεί, ενώ πιο εμφανής είναι η παρουσία του με το σβήσιμο του κινητήρα όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 15 χαω, αλλά και στην ομαλότερη επανεκκίνηση απ’ ό,τι στα stop/start με συμβατική μίζα.
Στο δρόμο, όμως, είναι η πραγματική έκπληξη. Αρχικά, ποιος θα περίμενε ότι κάποτε θα λέγαμε πως ένας χιλιάρης κινητήρας έχει επάρκεια δύναμης σε όλο το φάσμα στροφών, ώστε να μη χρειάζεται να ασχολείσαι πολύ με το κατά άλλα ακριβές και ευχάριστο 6άρι κιβώτιο για να κινηθείς γρήγορα;
Η Ford δίνει 9 δευτερόλεπτα για το σπρίντ από στάση στα 100 χ.α.ω. και τελική στα 200, αλλά στην πράξη, το Puma ST-Line φαίνεται πολύ γρηγορότερο και έχει ιδιαίτερα καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις, ενώ η τελική όντως περιορίζεται λίγο μετά τα 200 (205, για την ακρίβεια). Το μοτέρ είναι πολύ ζωντανό και, αντίθετα με ό,τι θα περίμενες από ένα τρικύλινδρο χιλιάρι, όσο περισσότερο πατάς το γκάζι, τόσο περισσότερη \"ψυχή\" δείχνει. Με τη βοήθεια και του ηλεκτρικού μοτέρ, αλλά και της σφιχτής κλιμάκωσης των σχέσεων, το Puma ST-Line δείχνει ότι έχει όρεξη να ανεβάσει στροφές, αλλά και αρκετά αποθέματα ισχύος ώστε να αναδείξει το ωραία στημένο πλαίσιο. Γκάζι λοιπόν, δεν θα σου λείψει ποτέ!
 Και ποιος θα περίμενε ότι κάποτε θα λέγαμε πως ένα SUV είναι ευχάριστο και ικανό στη σπορ οδήγηση. Βοηθούμενο από το χαμηλό βάρος (1.280 κιλά), το πιο σφιχτό setup αναρτήσεων και τις 18άρες ζάντες, μαζί με το ελαστικό και άμεσο μοτέρ, μπορεί να σε παρασύρει σε ρυθμούς οδήγησης που ταιριάζουν περισσότερο σε sport hatch;
Οδηγοκεντρικό. Αυτό είναι το Puma ST- Line. Η απόκριση στο γκάζι, η δύναμη σε όλο το φάσμα, αλλά και η συμπεριφορά του στα σφιχτά, ορεινά κομμάτια, είναι δικαίωση για τη Ford και την επιλογή της. Τo Puma είναι παντού και πάντα ζωηρό και έτοιμο για παιχνίδι, με τις κλίσεις να είναι τόσο ελάχιστες που να θυμίζουν με τίποτα το ύψος του και το πλαίσιο να ελέγχεται και να συμπεριφέρεται άριστα. Η ευελιξία και η ταχύτητα με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι μνημειώδεις και, με το τέλειο σε βάρος τιμόνι με την ουσιαστική πληροφόρηση, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευθεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Εκπλήξεις δεν θα δεις ούτε αν κουβαλήσεις φόρα στη στροφή. Και επειδή είπαμε για \"παιχνίδι\", το Puma αυτό έχει και μια υπερστροφική προδιάθεση, που σου επιτρέπει να τη χρησιμοποιήσεις για να τοποθετηθείς στην είσοδο μιας στροφής.
Η ανάρτηση και το άριστο πλαίσιο βοηθούν και στο πρόγραμμα sport οι κλίσεις είναι ελάχιστες και ο έλεγχος του αμαξώματος άψογος. Το Puma έχει πληροφοριακό τιμόνι με σωστό βάρος, είναι ευέλικτο, αλλάζει κατεύθυνση άμεσα και ακολουθεί πιστά τις γραμμές που χαράζεις, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι υψηλά και τη γενικότερη συμπεριφορά προοδευτική, \"τυπική\" Ford που σε αφήνει να τοποθετηθείς στην είσοδο. Σε συνδυασμό με τα κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση φρένα, το Puma ST-Line είναι το καλύτερο της κατηγορίας. Σε αυτά πρόσθεσε και την κατανάλωση, η οποία πλησιάζει των ασθενέστερων υβριδικών της κατηγορίας, αφού στη δοκιμή μας κινήθηκε στα 6,9 lt/100 km (μπορεί εύκολα να φτάσει στα 6,0) αλλά και την κορυφαία απόσβεση των αναρτήσεων που δεν αφήνει το σύνολο να γίνει κουραστικό στην καθημερινότητα.
Στο εσωτερικό, δεν υπάρχουν αλλαγές από το ταμπλό του Fiesta, με εξαίρεση τον εντυπωσιακό πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που αλλάζει χρώμα ανάλογα με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης (έχει 5 τέτοια) και εμφανίζει ένα εντυπωσιακό γραφικό με ένα πούμα όταν ανοίγει, ενώ η 8άρα οθόνη στη μέση του ταμπλό έχει στανταρ ενσωματωμένο το SYNC3. Με τις σπορ λεπτομέρειες όπως οι κόκκινες ραφές και οι δερμάτινες λεπτομέρειες, τα υλικά ικανοποιούν σε υφή και συναρμογή, ενώ υπάρχουν χώροι εμπρός-πίσω, καθώς και δεκάδες \"καλούδια\", όπως η θήκη ασύρματης φόρτισης του κινητού. Ο χώρος αποσκευών των 402 lt, \"φιλοξενεί\" και το MegaBox, έναν \"κρυφό\" χώρο χώρο 80 lt στο πάτωμα που έχει τρύπα αποστράγγισης και μπορεί να πλυθεί ακόμα και με λάστιχο. Γεγονός βολικό, για όσους κάνουμε τρέλες του τύπου να φέρνουμε καρπούζια, τυρί, λάδι κι άλλα τέτοια από το χωριό.

Εν κατακλείδι, με τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει από το clima στο ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία, ad. cruise control, πλήρως αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και fun to drive χαρακτήρα, ίσως η Ford να έχει δώσει στην κατηγορία, με το Puma, ό,τι δεν μπορούσαν να βρουν ως τώρα οι αγοράστες...

FORD Puma
Ετυμηγορία
The entry-level Ford Puma has become the king in the world of B-SUVs. It is meant to be loved by those who, 20 years ago, were teenagers and loved that little sport-coupe car from Ford. Except that, this time, the Puma is a crossover built in Eastern Europe after a 1.8 billion dollars investment, not a compact sports car built in Germany. Like the old Puma, which introduced a new design language (new-edge design), the new Puma starts a new generation of Ford electrified vehicles. It features a 48-volt architecture and it is a mild-hybrid with underfloor batteries. The new Ford Puma will have only one engine: the 1.0-liter EcoBoost with three cylinders and three power versions, starting with a 125 hp (same as the original Puma) and ending with a 155 hp version. Except for the base model, all the other trim levels will have a mild-hybrid function. The small, 4.2m (13.7 ft) crossover Puma is able to carry 456 liters (16 cu-ft) of luggage. But don't expect something extraordinary from the available passenger space. Five people will fit inside, but not for the longest drive of your life. Those who will share the backseat are not going to be very happy after a 2-hour drive. The new Puma also introduces the newest Ford infotainment system, SYNC 3. The system allows users to keep their phone in the wireless charging point, while they can browse or listen to music uninterrupted. If it had been launched a year earlier the Puma would have been the no-brainer choice in the class. But it’s got some handy new rivals: second-generation Juke, Captur and 2008, plus the VW T-Cross. Even so, it’s an impressively rounded thing. Its combination of an interesting engine, strong cornering and dignified ride are hard to match in the class, and the interior is cleverly versatile as well as nicely furnished. The Puma is a distinguished newcomer in an undistinguished class, and ticks the usual boxes with a flourish each time. Ford’s crossover is the most fun to drive, extremely eye-catching and packing a really sweet powertrain if you stump up for a mild-hybrid. To me, a small-SUV is a contradiction in terms: either enjoy the superior agility and frugality of a supermini, or upgrade to a bigger SUV if you need genuine spaciousness and versatility. Simply put, the Puma is as good as it gets in the world of B-SUVs.
Εσωτερικό & Πρακτικότητα
8.1
Κόστος λειτουργίας
8.2
Απόδοση & κίνηση
9.5
Παράγοντας ευεξίας
9.5
Ασφάλεια
8.5
Αξιολόγηση αναγνώστη1 Ψηφίστε
9.8
Πλεονεκτήματα
Eager and engaging drivetrain
Practical, but genuinely rewarding to drive in any specification Impressively, ride quality isn’t compromised in order to achieve this
Engine, chassis, room, clever ideas. A well-rounded effort
Plenty of standard equipment
Sporty nature belies its crossover aesthetic
Μειονεκτήματα
Second row is a touch tight
Ford needs it, but do we? We'll just take a Focus
At the pricier end of the segment
A touch thirsty on fuel
Interior lacks design imagination, with some cheaper-looking surfaces
Many will expect better fuel economy from a hybrid powertrain
9
Wildcard

ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΚΙΝΗΤΉΡΑ -  1.0L EcoBoost 6MT (125 HP)
Κύλινδροι
L3
Κυβισμός
999 cm3
Ισχύς
91.9 KW @ 6000 RPM
125 HP @ 6000 RPM
123 BHP @ 6000 RPM
Ροπή
125 lb-ft @ 1400 RPM
170 Nm @ 1400 RPM
Σύστημα καυσίμου
Direct Injection
Καύσιμο
Βενζίνη
Χωρητικότητα καυσίμου
11.1 gallons (42.0 L)
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΠΙΔΌΣΕΩΝ
Κορυφαία ταχύτητα
119 mph (192 km/h)
Επιτάχυνση 0-62 Mph (0-100 km/h)
10 s
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ
Τύπος κίνησης
Front Wheel Drive
Κιβώτιο ταχυτήτων
6-Speed manual
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΡΕΝΩΝ
Μπροστινό
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω
Discs
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Μέγεθος ελαστικού
215/55 R17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος
164.8 in (4186 mm)
Πλάτος
71.1 in (1806 mm)
Ύψος
60.5 in (1537 mm)
Μεταξόνιο
101.9 in (2588 mm)
Cargo Volume
18.5 cuFT (524 L)
WEIGHT SPECS
Unladen Weight
2657 lbs (1205 kg)
Gross Weight Limit
3891 lbs (1765 kg)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ (NEDC)
Πόλη
43.6 mpg US (5.4 L/100Km)
Αυτοκινητόδρομος
58.8 mpg US (4 L/100Km)
Συνδυασμένο
52.3 mpg US (4.5 L/100Km)
Ρύποι
124 g/km
Description
  • 0-100 9,8
  • Μάρκα FORD
  • Μοντέλο Puma
  • Αμάξωμα SUV
  • Βάρος 1240
  • Τελική ταχύτητα 191
  • Μετάδοση κίνησης FWD
  • Ιπποδύναμη 125
  • Καύσιμο Βενζίνη
  • Κατανάλωση 4,3
  • Έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS
  • Ρύποι 96
  • Ροπή 210/1750
  • Αριθμός αποθέματος 234021
  • Κυβισμός 998
Αποδοτικότητα καυσίμου
Fuel Economy Rating
5.3
3.3

Η πραγματική βαθμολογία διαφέρει ανάλογα με τις επιλογές, τις συνθήκες οδήγησης, τις συνήθειες οδήγησης και την κατάσταση του οχήματος

Υπολογισμός χρηματοδότησης
Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!