Giulia GTA & GTAm : Master Class, απο την Alfa


 

Με την αποκαλυψη των νεων Giulia GTA & GTAm, η Alfa Romeo επανεφερε στο προσκηνιο ενα θρυλικο ονομα για το χωρο του αυτοκινητου. Τωρα με την εναρξη της παραγωγης των 500 συλλεκτικων κομματιων να πλησιαζει, η Alfa Romeo αποκαλυπτει ενα-ενα τα στοιχεια που συνθετουν αυτες τις μοναδικες εκδοσεις.  

 


 

Για ακομα μια φορα στα 110 χρονια ιστοριας της, η Alfa Romeo, εξεπληξε το κοινο. Οι νεες Giulia GTA& GTAm δεν αποτελουν απλα ενα φορο τιμης στην ιστορια της μαρκας, αλλα και τη δεσμευση της για τη δημιουργια αυτοκινητων που παντα ξεχωριζουν για το μοναδικο στιλ, την υψηλη τεχνολογια και βεβαια την απολυτη οδηγικη απολαυση.    

 


 

Το αρκτικολεξο GTA εμφανιστηκε για πρωτη φορα στην Giulia Sprint GTA του 1965 -μια ειδικη εκδοση με βαση την Sprint GT– και «μεταφραζεται» σε “Gran Turismo Alleggerita”, με την τελευταια λεξη να αποτελει τον ιταλικο ορο για το «ελαφρωμενη». Το κατασκευασμενο απο αλουμινιο αμαξωμα σε συνδυασμο με τον ενισχυμενο – απο την Autodelta– κινητηρα των 1.570κ.εκ. με τους 170 ιππους δημιουργησαν εναν ακαταμαχητο συνδυασμο. Σημερα η μαρκα με τις νεες Giulia GTA & GTAm προχωρα σε μια συγχρονη εκδοχη ενος ονοματος που ειναι βαθια χαραγμενο στη μνημη ολων των φιλων του αυτοκινητου. Για τη δημιουργια των νεων Giulia GTA & GTAm οι μηχανικοι της Alfa Romeo προχωρησαν σε εκτεταμενες αλλαγες με στοχο το απολυτο επιπεδο αποδοσης, αλλα και τη μοναδικοτητα. Με αφετηρια την κορυφαια βαση που προσφερει η Giulia με την πλατφορμα “Giorgio” το κεντρο εξελιξης της μαρκας αφιερωσε χιλιαδες ωρες εργασιας επεμβαινοντας στα παρακατω στοιχεια:     

 

 


 

Κινητηρας

 

Καρδια των κορυφαιων εκδοσεων αποτελει ο προηγμενος αλουμινενιος V6 BiTurbo των 2,9 λιτρων προδιαγραφων Euro6D Final που εφοδιαζει και την Giulia Quadrifoglio. Μετα τις νεες ρυθμισεις, αλλα και την εφαρμογη του νεου συστηματος εξαγωγης απο τιτανιο της Akrapovič, η αποδοση αυξηθηκε απο τους 510  στους 540 ιππους. Το νεο συστημα εξαγωγης εκτος απο την μεγαλυτερη αποδοση συμβαλλει στο χαμηλοτερο βαρος του μοντελου, αλλα και στη διατηρηση της θερμοκρασιας του κινητηρα στα ιδανικα επιπεδα λειτουργιας ακομα και στην ιδιαιτερα απαιτητικη χρηση σε πιστα. Παρ’ ολη την αυξημενη ισχυ και τις ακομα πιο «επιθετικες» ρυθμισεις, ο κινητηρας διατηρει απολυτα τη λειτουργικοτητα του και στην καθημερινη χρηση αξιοποιωντας στοιχεια οπως η απενεργοποιηση των 3 κυλινδρων σε περιπτωσεις χαμηλου φορτιου του κινητηρα.

 

 

Αμαξωμα – Αεροδυναμικη

 

Ακλουθωντας το παραδειγμα του ενδοξου προγονου της, η νεα Giulia GTA & GTAm εστιαζει στη μειωση του συνολικου βαρους. Παρα την ηδη εξαιρετικη επιδοση που εχει επιτυχει η Giulia Quadrifoglio σε αυτο τον τομεα, οι συλλεκτικες εκδοσεις προχωρανε ενα βημα παραπερα με ακομα πιο εκτεταμενη χρηση ελαφρων υλικων, οπως ειναι τα ανθρακονηματα, το αλουμινιο και το Lexan που χρησιμοποιειται στα παραθυρα. Το αποτελεσμα ειναι με συνολικο βαρος 1.520 κιλα και την αυξηση της ιπποδυναμης στους 540 ιππους, η Giulia GTAm να εχει αναλογια 2,82 κιλα/ιππο, την καλυτερη τιμη στην κατηγορια. Αντιστοιχα στον τομεα της αεροδυναμικης η εμπλοκη της Alfa Romeo στη Formula 1 βοηθησε να επιτευχτει η βελτιστη επιδοση και σε αυτο τον τομεα. Το νεο bodykit ειναι φαρδυτερο κατα 50χλστ. σε σχεση με την εκδοση Quadrifoglio και εχει εξελιχθει σε συνεργασια με την Sauber. Μεγαλυτερες ειναι οι εισαγωγες αερα στους προφυλακτηρες και τα εμπρος φτερα, τα ενεργα αεροδυναμικα βοηθηματα ρυθμιστηκαν εκ νεου, ενω νεος ειναι και ο πισω διαχυτης. Ειδικοτερα η μετακινηση των αποληξεων  των εξατμισεων απο τα ακρα του προφυλακτηρα στο μεσο του, μεγιστοποιησε την επιφανεια που αξιοποιει ο διαχυτης για την παραγωγη αρνητικης αντωσης στις υψηλες ταχυτητες διαμορφωνοντας με μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα τη ροη του αερα που περνα κατω απο το αυτοκινητο. Στην εκδοση GTAm, η αεροδυναμικη βελτιωση της Giulia εφτασε σε ακομα πιο προχωρημενο επιπεδο με μεγαλυτερα αεροδυναμικα στοιχεια τοσο στο εμπρος, οσο και στο πισω μερος.

 

 

Ηλεκτρονικα συστηματα

 

Οπως και στις υπολοιπες εκδοσεις της Giulia το κεντρικο νευρικο συστημα των GTA & GTAm ειναι το προηγμενο ηλεκτρονικο συστημα Alfa CDC (Chassis Domain Control) το οποιο ελεγχει και συντονιζει ολα τα συστηματα του αυτοκινητου απο τη λειτουργια του κινητηρα και του κιβωτιου ταχυτητων, μεχρι το ηλεκτρονικο συστημα πεδησης IBS (Integrated Braking System) και το ενεργο πισω διαφορικο με τη λειτουργια torque vectoring. Εκτος απο τις αλλαγες που πραγματοποιηθηκαν με βαση την αυξημενη ισχυ και το χαμηλοτερο βαρος, οι μηχανικοι προσεθεσαν μια αποκλειστικα για τις GTA & GTAm λειτουργια. Το συστημα παραμετροποιησης Alfa D.N.A pro, εκτος απο τη λειτουργια RACE που διαθετουν και οι εκδοσεις Quadrifoglio διαθετει και λειτουργια Launch Control, ετσι ωστε να γινουν ακομα πιο γρηγορες, ευκολες και σταθερες οι επιταχυνσεις απο σταση.  

 

 


 

Αναρτηση

 

Με βαση το πεδιο δοκιμων του Balocco, ιστορικη εδρα για τους μηχανικους και δοκιμαστες της Alfa Romeo, οι νεες GTA & GTAm απεκτησαν νεες ρυθμισεις στην αναρτηση και το συστημα πεδησης ωστε να προσφερουν ακομα μεγαλυτερα επιπεδα προσφυσης και αποδοσης. Νεο ειναι το σετ αμορτισερ-ελατηριων, ενω οι ειδικες εκδοσεις εφοδιαζονται αποκλειστικα με τροχους ελαφρου κραματος 20 ιντσων (αντι 19 στην περιπτωση της Quadrifoglio) με κεντρικο μπουλονι ασφαλισης, στοιχειο που για πρωτη φορα συνανταται σε sedan αυτοκινητο παραγωγης. Τα συστημα πεδησης εφοδιαζεται με το αναβαθμισμενο πακετο με κεραμικους δισκους, το οποιο χαρη στην ιδιαιτερη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιες, αλλα και την αυξημενη προσφυση που προσφερουν οι τροχοι των 20’’ επιτρεπει μια ακομα πιο δυναμικη ρυθμιση του συστηματος IBS για καλυτερη αποδοση και αισθηση για τον οδηγο. 

 

 

Εξατομικευση

 

Οι τυχεροι που θα αποκτησουν μια απο τις 500 GTA & GTAm θα εχουν στη διαθεση τους ενα ευρυ προγραμμα εξατομικευσης που θα περιλαμβανει εκτος των αλλων και την επιλογη θρυλικων χρωματισμων (διχρωμιες) εμπνευσμενες απο την πλουσια αγωνιστικη ιστορια των ονοματων GTA και GTAm. Στο αποκλειστικο και πληρως –συμπεριλαμβανομενης της οροφης- επενδεδυμενο με Alcantara εσωτερικο, τα carbon καθισματα της Sparco θα κυριαρχουν, ενω διαθεσιμη ειναι και η επιλογη του χρωματος για τις ζωνες ασφαλειας. Η διθεσια GTAm με τις αγωνιστικες ζωνες και το rollbar, παρα το γεγονος οτι θα αποτελει την πλεον σκληροπυρηνικη εκδοση, θα ειναι απολυτα νομιμη για χρηση και στο δρομο. Τελος καθε ενα απο τα 500 μοναδικα αυτοκινητα θα συνοδευει ενα ειδικο kit που θα περιλαμβανει ενα συλλεκτικο κρανος της Bellσχεδιασμενο απο το Centro Stile Alfa Romeo στα χρωματα της GTA, ενα πληρες αγωνιστικο σετ ρουχισμου της Alpinestars και ενα ειδικο σεμιναριο οδηγησης απο το Alfa Romeo Driving Academy!

Εδω, μπορουμε να δουμε τα livery pack που εχει ετοιμασει η Alfa Romeo :

 

Επιπλεον, η ιταλικη εταιρεια Goodwool, θα παρεχει σε οποιον το επιθυμει, καλυμμα το οποιο \”αντιγραφει\” εμφανησιακα, αυτο που καλυπτει :

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!