H Alfa Romeo Tonale έχει… Έλληνα πατέρα

To Tonale, ειναι ενα περασμα στις Αλπεις, το οποιο δεν απεχει πολυ απο το Stelvio. Ειναι επισης και το ονομα του νεου μοντελου (πρωτοτυπο-αναμενεται να βγει στην παραγωγη το 2020) που μας παρουσιασε η Alfa Romeo στη Γενευη. Αυτο το μοντελο, το οποιο σηματοδοτει το ντεμπουτο της ιταλικης μαρκας στην κατηγορια των C-SUV, ειναι εν πολλοις δημιουργημα του Ελληνα σχεδιαστη, Αλεξανδρου Λιωκη


Μολις στα 31 του, ο Αλεξανδρος δεν κατεχει απλα θεση Senior Designer στην Alfa Romeo, αλλα εχει βαλει την \”υπογραφη\” του σε ενα απο τα σημαντικοτερα μοντελα της μαρκας, και σιγουρα σε αυτο που τραβηξε επανω του τα φωτα της δημοσιοτητας φετος στην εκθεση της Γενευης. Βεβαια αυτο, δεν ειναι η πρωτη του επιτυχια. Ο αποφοιτος του ΤΕΙ Βιομηχανικου Σχεδιασμου Κοζανης βρεθηκε με… συνοπτικες διαδικασιες στο Instituto Europeo di Design στην Ιταλια, ξεχωριζοντας με το ταλεντο του και, απο εκει, στο Σαλονι της Γενευης σε πολυ μικρη ηλικια, αφου παρουσιαστηκε η Alfa Romeo Gloria ο σχεδιασμος της οποιας ηταν δικο του εργο, στα πλαισια της πρακτικης του στην Alfa Romeo.

Ο Αλεξανδρος Λιωκης με το προηγουμενο \”διασημο\” δημιουργημα του, την Alfa Romeo Gloria

Σε ο,τι αφορα την Tonale τωρα, με αυτη, η Alfa Romeo, πραγματοποιει στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης τη δικη της εισοδο στην ηλεκτροκινηση. Το πρωτοτυπο SUV Alfa Romeo Tonale, αποτελει το πρωτο plug-in υβριδικο μοντελο της μαρκας. Με το συγκεκριμενο πρωτοτυπο, η Alfa Romeo, επαναπροσδιοριζει την συνεχως αναπτυσσομενη κατηγορια των μικρομεσαιων SUV, προσφεροντας μοναδικο Ιταλικο στιλ και αξεπεραστη οδηγικη απολαυση.


Εμπνευσμενος απο την υψηλη αισθητικη και τη σχεδιαστικη γλωσσα της Alfa Romeo, ο σχεδιασμος του Tonale αποτελει την εκφραση του οραματος της εταιρειας. Οι συμπαγεις διαστασεις χαρακτηριζονται απο το ξεχωριστο στιλ της Alfa Romeo που συνδυαζει τις παραδοσιακες αξιες της μαρκας με το μοντερνο σχεδιασμο. 


Εμπνευσμενο απο οργανικες φορμες, το Tonale, δημιουργει μια συνεχη ροη φωτος και αντανακλασεων, αποτελεσμα της φορμας και του ογκου των επιφανειων που συνθετουν το αμαξωμα. Στο σχεδιασμο του αναδεικνυονται μια σειρα στιλιστικων χαρακτηριστικων, εκτελεσμενα με ενα απολυτα συγχρονο τροπο, τα οποια ειναι συνωνυμα της πλουσιας ιστοριας της Alfa Romeo, οπως για παραδειγμα ο σχεδιασμος των τροχων με τα κυκλικα ανοιγματα. 


Με διαμετρο 21\’\’, οι τροχοι ελαφρου κραματος του Tonale, παρουσιαζουν το κλασσικο σχημα της Alfa Romeo μεσω ενος νεου σχεδιου που τονιζει τη δομη και το χαμηλο βαρος του εξαρτηματος. Το συγκεκριμενο στιλ για τους τροχους παρουσιαστηκε για πρωτη φορα στη θρυλικη 33 Stradale τη δεκαετια του 1960. Σημερα, στο Tonale, η συγχρονη εκδοχη του τροχου συνδυαζεται με ενα ειδικα σχεδιασμενο απο την Pirelli ελαστικο.


Παραλληλα οι κομψοι ογκοι και οι επιφανειες φερνουν στη μνημη τις φορμες μοντελων που εγραψαν ιστορια, οπως η Duetto, η Disco Volante Spider, αλλα και η αγαπημενη GT Junior. Εμπρος η χαρακτηριστικη μασκα και η σειρα με τα 3+3 φωτα συνδεουν την Tonale με την SZ και τη νεοτερη Brera. Αντιστοιχα το πισω μερος προσδιοριζεται απο τις γυαλινες επιφανειες, ενω τα φωτα θυμιζουν περισσοτερο την υπογραφη ενος καλλιτεχνη αντι ενος απλου συστηματος φωτισμου.


Με τους αγωνες να αποτελουν βασικο χαρακτηριστικο του DNA και της ιστοριας της Alfa Romeo, το εσωτερικο του Tonale αποπνεει το δυναμισμο ενος γλυπτου. Εστιασμενο στον οδηγο προσφερει χωρο για 4 επιβατες, ενω τα υλικα που εχουν επιλεχθει ενισχυουν τον ξεχωριστο του χαρακτηρα μεσω της αντιθεσης που προκαλει ο συνδυασμος υλικων οπως το αλουμινιο, με το δερμα και την Alcantara. 


Παραλληλα το πρωτοτυπο εξοπλιζεται με τα υψηλοτερα επιπεδα τεχνολογικων συστηματων που προσφερουν κορυφαια ανεση και συνδεσιμοτητα, διατηρωντας σε πρωτο πλανο την οδηγικη απολαυση. Ο οδηγος εχει στη διαθεση του ενα πληρως ψηφιακο πινακα οργανων 12,3\’\’, ενω στο κεντρο του ταμπλο υπαρχει η κεντρικη οθονη αφης των 10,25\’\’ του συστηματος πολυμεσων. Το συστημα επιτρεπει στον οδηγο να ειναι παντα σε συνδεση με την Alfa Romeo μεσω των νεων εφαρμογων \”Alfista\” (μια εφαρμογη που επιτρεπει στον χρηστη να βρισκεται παντα σε επαφη με το Lifestyle της Alfa Romeo ενημερωνοντας τον για ολες τις εκδηλωσεις (clubs, συναντησεις, νεα, κ.α.) που αφορουν στη μαρκα. 


Παραλληλα μεσω της εφαρμογης οι χρηστες εχουν την ευκαιρια να συμμετεχουν σε κληρωσεις με δωρο την VIP εισοδο σε ειδικες εκδηλωσεις της Alfa Romeo) και \”Paddock\” (μια εφαρμογη που επιτρεπει στο χρηστη να βλεπει και να αγοραζει σε πραγματικο χρονο στοιχεια αναβαθμισης για το Tonale, καθως και αξεσουαρ της Alfa Romeo).


Το πρωτοτυπο εστιαζει στο μελλον της κατηγοριας, αποτελωντας μια συνθεση υψηλης αισθητικης και τεχνολογιας. ΤοTonale αποτελει ενα πραγματικο εργο τεχνης οπως αφηνει να εννοηθει και το πληρες ονομα  του: Alfa Romeo Tonale (ART).


H Alfa Romeo μας λεει πως η νεα προταση ειναι πιστη στα χαρακτηριστικα γνωρισματα καθε μοντελου της Alfa Romeo. Στοχος η βελτιστη οδικη συμπεριφορα και η εφαρμογη της ηλεκτροκινησης με τροπο που να τιμα τη φιλοσοφια της μαρκας. Αντι απλα να προσαρμοστει στα δεδομενα, η Alfa Romeo με το πρωτοτυπο Tonale, δινει μια νεα προσεγγιση του ιδιου της του DNA, δημιουργωντας μια νεα ιδεα της ομορφιας, της ενεργειας, της αρμονιας, της αποδοτικοτητας και της φιλικοτητας προς το χρηστη και το περιβαλλον. Η ηλεκτροκινηση ερχεται στη Alfa Romeo για να ενισχυσει επιπλεον το σπορ χαρακτηρα της μαρκας. Για αυτο το λογο η συγκεκριμενη τεχνολογια δεν χρειαζεται να εκφραστει με μεγαλα λογοτυπα και πομπωδη ονοματα. Αρκουν μικρες λεπτομερειες, οπως το φιδακι (\”Biscione\”) στο λογοτυπο της μαρκας, το οποιο εχει προσαρμοστει κατω απο μια \”hybrid ματια\”. Η ηλεκτροκινηση στην Tonale εκφραζεται μεσω του τοποθετημενου στο πισω μερος ηλεκτροκινητηρα, μια επιλογη που ανοιγει νεες δυνατοτητες  και μεγιστοποιει την οδηγικη απολαυση. Το προγραμμα D.N.A. που χρησιμοποιουν ολα τα μοντελα της μαρκας (Giulietta, Giulia, Stelvio και 4C), αποκτα μια νεα μορφη.


Στην Tonale, η επιλογη \”Dynamic\” εξελιχθηκε σε \”Dual Power\” εξασφαλιζοντας τη μεγιστη ισχυ και απο τους δυο κινητηρες. Παραλληλα το συστημα πολυμεσων διαθετει την επιλογη E-mozione, η οποια προσφερει συγκεκριμενες ρυθμισεις στην αποκριση του πενταλ του γκαζιου, πιο αμεσο φρεναρισμα και ακομα πιο αμεση αποκριση στο συστημα διευθυνσης.  Η επιλογη Ν (\”Natural\”), συνεχιζει να προσφερει την ιδανικη ισορροπια μεταξυ αποδοση και οικονομιας διαχειριζονταν τους δυο κινητηρες. 


Το αποτελεσμα ειναι σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση χωρις να χανεται ο σπορ χαρακτηρας. Τελος το προγραμμα \”Advance Efficiency\” εξελιχθηκε στο \”Advance E\” για αποδοση με αμιγως ηλεκτρικη κινηση. Συνεπως με βαση και τη φιλοσοφια της μαρκας, το plug-in υβριδικο συστημα ανεβαζει σε ενα νεο επιπεδο τα χαρακτηριστικα υψηλης αποδοσης και οδηγικης απολαυσης της Alfa Romeo.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!