H Giulia GTAm είναι ένα street legal αγωνιστικό!

Φουσκωμενα φτερα. Θηριωδεις ζαντες. Πληθωρα απο αεροδυναμικα βοηθηματα, πισω κινηση, ουρλιαχτα και φλογες απο τις εξατμισεις, τρομακτικες επιδοσεις, νικες στους αγωνες. Αυτα, ειναι καποια απο τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα μοντελων της, που εκαναν την Alfa Romeo μια απο τις λιγες εταιρειες του κοσμου με φανατικους φιλους. Αυτα τα χαρακτηριστικα, η μαρκα τα επαναφερει εμφατικα με την επιστροφη των θρυλικων GTA και GTAm, των πιο ακραιων, των πιο υπερβολικων, των πιο πολεμικων εκδοσεων της Giulia


Αυτη την ενδοξη ιστορια που φερνει στο μυαλο το GTAm, θυμιζοντας τις πρησμενες Alfa περασμενων δεκαετιων να σκορπουν τον τρομο στους αντιπαλους τους στα σιρκουι και οχι μονο, αυτη την ιστορια που για πολλους οι Ιταλοι ειχαν απεμπολησει, τωρα τη ζωντανευουν.

Εντυπωσιακη απο καθε πλευρα η Giulia GTAm

 Και δεν μπορει να μιλησει κανεις για \”ιεροσυλια\”, να αμφιβαλλει. Ναι, μπορει η ιπποδυναμη των ακραιων Giulia GTA και GTAm να μην εχει εκτοξευθει στους 620 ιππους, οπως πολλοι περιμεναν, αλλα οι επιδοσεις ειναι εκρηκτικες

Ο \”φυσικος χωρος\” της GTAm ειναι στην πιστα. Παρατηρησε τις εξατμισεις, που εξαπολυουν την κολαση επι γης

O αλουμινενιος V6 Bi-Turbo των 2,9 λιτρων που γνωρισαμε στην QV, μετα τις επεμβασεις τον μηχανικων της Alfa Romeo αυξησε την αποδοση του απο τους 510 στους 540 ιππους, χαρη και στο νεο συστημα εξαγωγης της Akrapovič απο τιτανιο. Αλλα επειδη η δυναμη δεν ειναι αρκετη για να εγγυηθει υψηλες επιδοσεις, η Alfa εχει κανει εκτεταμενη χρηση ελαφρων υλικων, οπως ειναι τα ανθρακονηματα, το αλουμινιο και το Lexan και το βαρος του μοντελου εχει μειωθει κατα 100 κιλα

\”Ακτινογραφια\” του εσωτερικου της GTAm

Με συνολικο βαρος 1.520 κιλα και την αυξηση της ιπποδυναμης στους 540 ιππους, η Giulia GTAm εχει αναλογια 2,82 κιλα/ιππο προσφεροντας καταιγιστικες επιδοσεις. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι το σπριντ στα 100χλμ./ωρα τα οποια επιτυγχανονται απο σταση σε 3,6 δευτερολεπτα!

Οι Ιταλοι φροντισαν το πισω μερος της GTAm να ειναι εντυπωσιακο, καθως οι αντιπαλοι της ειναι καταδικασμενοι να βλεπουν αυτο 

Οπως ακριβως η Giulia GTAm του 1965, ετσι και του 2020, ειναι μια πολεμικη μηχανη: Τα ενεργα αεροδυναμικα βοηθηματα εξελιχθηκαν με βαση και την εμπειρια που προεκυψε απο την εμπλοκη της εταιρειας στην Formula 1, ενω νεος ειναι ο διαχυτης, αλλα και οι τροχοι των 20 ιντσων με το κεντρικο μπουλονι

To εσωτερικο της GTAm 

Τα μετατροχια εμπρος και πισω αυξηθηκαν κατα 50χλστ., ενω εξελιχθηκε ενα νεο σετ αμορτισερ-ελατηριων. Ειδικοτερα στην εκδοση GTAm, η αεροδυναμικη βελτιωση εφτασε σε ακομα πιο προχωρημενο επιπεδο με μεγαλυτερα αεροδυναμικα στοιχεια στο εμπρος και πισω μερος. Στο εσωτερικο, εκτεταμενη ειναι η χρηση Alcantara®, ενω στην εκδοση GTAm εχει αφαιρεθει το πισω καθισμα, οι επενδυσεις στις πορτες και εχει τοποθετηθει roll bar.

Μπακετ, ζωνες τεσσαρων σημειων και roll bar…

Η Alfa Romeo GTA και η σκληροπυρηνικη GTAm -η διαφορα μεταξυ των οποιων ειναι οτι η τελευταια διαθετει roll bar και μονο δυο αγωνιστικα καθισματα, ειναι δηλαδη ενα νομιμο αγωνιστικο δρομου– θα παραχθουν σε μολις 500 αντιτυπα, καθιστωντας τις δυο εκδοσεις αμεσα συλλεκτικες. Η μοναδικη εμπειρια για τον αγοραστη δεν θα περιοριζεται μονο κατα την οδηγηση της GTA η της GTAm. 

Με τις 20αρες ζαντες και την αεροτομη, καθως και το ανθρακονημα, η Giulia GTAm φανταζει πολεμικη

Για τη διαδικασια αγορας, ενας εξειδικευμενος Brand Ambassador θα συνοδευει τον τυχερο αγοραστη, ο οποιος θα παραλαμβανει ενα ειδικο kit που θα περιλαμβανει ενα συλλεκτικο κρανος της Bell στα χρωματα της GTA, ενα πληρες αγωνιστικο σετ ρουχισμου της Alpinestars και μια επισης προσωποποιημενη κουκουλα για την προστασια του αυτοκινητου του. Και επισης, ενα ειδικο σεμιναριο οδηγησης απο το Alfa Romeo Driving Academy.

Τι ειναι GTA και GTAm;


Το αρκτικολεξο GTA εμφανιστηκε για πρωτη φορα στην Giulia Sprint GTA του 1965, μια ειδικη εκδοση με βαση την Sprint GT και «μεταφραζεται» σε “Gran Turismo Alleggerita”, με την τελευταια λεξη να αποτελει τον ιταλικο ορο για το «ελαφρωμενη». Στην  GTA το αμαξωμα της Giulia Sprint GT αντικατασταθηκε με ενα ομοιο, αλλα κατασκευασμενο απο αλουμινιο με το συνολικο βαρος να μειωνεται απο τα 950 στα 745 κιλα


Παραλληλα ο κινητηρας των 1.570κ.εκ. με τους διπλους εκκεντροφορους απο την ηδη υψηλη για την εποχη αποδοση των 115 ιππων, χαρη στην «εκγυμναση» που δεχθηκε απο τους μηχανικους της Autodelta, την επισημη αγωνιστικη ομαδα της Alfa Romeo, εφτασε τους 170 ιππους. Η επιτυχια του μοντελου στους αγωνες δεν αργησε να ερθει και η GTA συντομα κατεκτησε εκατονταδες νικες σε ολο τον κοσμο. Παραλληλα ενισχυσε την εικονα συνολικα της γκαμας και ηταν τοσο πετυχημενο που το κοινο συνδυασε το ονομα GTA με καθε σπορ Alfa Romeo.

 Στη φωτογραφια απο ελληνικο σιρκουι (ο Γιωργος Μοσχους)

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!