H Honda έχει κατασκευάσει 100 εκατομμύρια αυτοκίνητα

Το 1963, ο Soichiro Honda, εβγαλε στην παραγωγη το πρωτο τετρατροχο που εφερε το ονομα του. Ολα ξεκινησαν εκει για τη Honda, θα πει κανεις. Κι ομως, η ιστορια της ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας που δημιουργει θρυλους, οπως το NSX, το S2000 και τα Type-R και στην εκπνοη του 2016 συμπληρωσε την κατασκευη εκατο εκατομμυριων τετρατροχων, ειχε αρχισει πολυ νωριτερα. 


Στις αρχες της δεκαετιας του 1940, ο Honda εφτιαχνε πιστονια για την Toyota. Αργοτερα, στη διαρκεια του πολεμου, μετεξελιχθηκε σε εναν αυτονομο κατασκευαστη μοτοποδηλατων. Μεχρι το 1963, που παρουσιασε το S500 roadster. Ενα μοντελο του οποιου ο δικυλινδρος κινητηρας στροφαριζε μεχρι (μαντεψε!) τις 9.500 σ.α.λ. Το ειχε το κουσουρι (τετοια κουσουρια, να τα χαν ολοι!) η Honda απο τα γεννοφασκια της. 


Αργοτερα το ιδιο ετος, η Honda παρουσιασε το Τ360, ενα μινι φορτηγακι, που ειχε κατασκευαστει με τους κανονισμους των Kei car της Ιαπωνιας. Οι πωλησεις πηγαν καλα και η Honda επεκταθηκε, δημιουργωντας το πρωτο της εργοστασιο κατασκευης αυτοκινητων στη Sayama


Μεχρι σημερα, περασαν πολλα χρονια και εγιναν πολλα. Η Honda διατηρει σημερα 34 εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων σε πεντε ηπειρους και εχει μια γκαμα μοντελων για ολους τους αγοραστες, καθως και μια πλειαδα απο φανατικους φαν των πιο σκληροπυρηνικων μοντελων της. Τωρα, η Honda λεει οτι ανυπομονει να γνωρισει τους επομενους 100 εκατομμυρια πελατες, με ακομα πιο ελκυστικα προϊοντα. Γιατι, το NSX, δεν ειναι αρκετο. Ενα νεο S2000, ομως, προφανως και θα ειναι. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!