H Hyundai μας παρουσιάζει την προηγμένη υβριδική της τεχνολογία

Η Hyundai Motor αποκαλυπτει τεχνολογικες καινοτομιες που υποστηριζουν το εξελιγμενο υβριδικο συστημα της σε ενα ελαφρυ αμαξωμα και με συστημα μεταδοσης που βελτιωνει την οικονομια καυσιμου.

Ηλεκτρικο, plug-in υβριδικο και με υβριδικο κινητηρα διαθεσιμο σε εναν ενιαιο τυπο, για πρωτη φορα σε παγκοσμιο επιπεδο

Στη παρουσιαση του μοντελου στα Μεσα Μαζικης Ενημερωσης της Νοτιου Κορεας σε εκδηλωση που πραγματοποιηθηκε στο Κεντρο Ερευνας & Τεχνολογιας της Hyundai Motors στο Namyang, επιβεβαιωθηκαν και οι τελευταιες πτυχες του IONIQ – ως η επομενη γενια των υβριδικων οχηματων.

Ο κ. Rag Jung, Head of Project Management Division του Κεντρου Ερευνας & Τεχνολογιας της Hyundai Motors δηλωσε, \”Το IONIQ ενσωματωνει ενα νεο τροπο σκεψης της Hyundai Motor και μια τολμηρη φιλοδοξια για το μελλον. Αυτο το παγκοσμιας κλασης αποκλειστικα υβριδικο οχημα θα ειναι το σημειο εκκινησης της αυτοκινησης του μελλοντος. \”

Ελαφρυ αμαξωμα με εξειδικευμενη σχεδιαση

Κατασκευασμενο πανω σε ενα πλαισιο που δημιουργηθηκε αποκλειστικα για να μεταφερει την πρωτη επιλογη στον κοσμο απο τρια συστηματα μεταδοσης κινησης με εξαιρετικα χαμηλες εκπομπες ρυπων, το IONIQ μπορει να υπερηφανευεται για ποσοστο 53% υπερ-υψηλης αντοχης χαλυβα (Advanced High Strength Steel) που συνδυαζεται εξυπνα με ελαφρυ αλουμινιο. Το νεο μοντελο εξοικονομει 12.6kg (45%) του βαρους μερων μη διαθρωτικου αμαξωματος οπως το καπο, η πισω πορτα και εξαρτηματα της αναρτησης τα οποια χυτευονται απο αλουμινιο. Οπου ειναι απαραιτητη η ισχυρη δομη για απορροφηση ενεργειας προσκρουσης, η δομη διαθετει χαλυβα υπερ-υψηλης αντοχης που μπορει να αντεξει σημαντικες πιεσεις  προσκρουσης.

Το νεο μοντελο εχει δημιουργηθει εχοντας δυναμικη οδηγικη συμπεριφορα στον πυρηνα του, ενα χαρακτηριστικο που καθοριζει το IONIQ και το ξεχωριζει απο αλλα υβριδικα οχηματα. Η τοποθετηση των μπαταριων του αυτοκινητου χαμηλα και προς τα εμπρος επιτυγχανει ενα χαμηλο κεντρο βαρους που επιτρεπει υψηλη αποκριση και σταθερες στροφες.
Το IONIQ προαγει ακομη περισσοτερο την οδηγικη απολαυση εχοντας διπλο κατω βραχιονα αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων τοποθετημενο στο πισω μερος.

 IONIQ: το εξελιγμενο υβριδικο συστημα

Η πληρης γκαμα του IONIQ θα περιλαμβανει μια αμιγως ηλεκτρικη, plug-in υβριδικη και υβριδικη σειρα οχηματα, μια παγκοσμια πρωτια για ενα μοντελο. Κατα την παρουσιαση του στην Κορεα, παρουσιαστηκαν λεπτομερειες για την πρωτη εκδοση που θα δοθει στην αγορα – αυτη του υβριδικου.

Με την υψηλοτερη θερμικη αποδοση στον κοσμο (40%), ο νεος 1.6-λιτρων Kappa GDi κινητηρας που αναπτυχθηκε αποκλειστικα για τους υβριδικους κινητηρες της Hyundai Motor, συνδυαζεται με τον μονιμο μαγνητικο ηλεκτροκινητηρα προσφεροντας τη μεγιστη ισχυ των 105ps και 43.5ps για  κινητηρα και μοτερ αντιστοιχα.
Εντος του κινητηρα, η κορυφαια θερμικη αποδοση 40% επιτυγχανεται, ενω η κεφαλη και το μπλοκ χωριζονται για βελτιστοποιημενη ψυξη. Επιπλεον, τα μπεκ 6 οπων αμεσου ψεκασμου στην υψηλη πιεση των 200 bar βελτιωνουν περαιτερω την καταναλωση καυσιμου και τις εκπομπες CO₂.

Παραλληλα, η μπαταρια λιθιου ιοντων πολυμερους παρεχει εξαιρετικη αποδοση φορτισης και αποφορτισης, βελτιστοποιωντας την παρεχομενη ισχυ απο το υψηλης τασης μοτερ και επιτρεποντας την ταχεια αναγεννηση. Ο ελεγχος διανομης ηλεκτρικης ενεργειας πραγματοποιειται απο ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (DCT) αποκλειστικα σχεδιασμενο για την υβριδικη κινηση,  χαρη στο οποιο το IONIQ  προσφερει μια πρωτογνωρη δυναμικη οδηγικη εμπειρια.  Το  IONIQ  ειναι κορυφαιο στη κατηγορια του σε ελαχιστοποιημενες απωλειες κατα τη μεταδοση, παρεχοντας 95,7% της ισχυος απο τον κινητηρα στους τροχους. Με αυτον τον τροπο το IONIQ προσφερει γρηγορη αποκριση, υψηλη επιταχυνση και ομαλες αλλαγες ταχητητων, που φερνουν το χαμογελο στον οδηγο του, ενω του προσφερουν την οικονομια της υβριδικης τεχνολογιας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!