H SEAT έχει ως στόχο να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 50% μέχρι το 2025

Μεχρι το τελος τους 2016, η εταιρεια μειωσε την καταναλωση ενεργειας και νερου, καθως και τη παραγωγη αποβλητων, πτητικων ενωσεων και CO2, κατα 33,6%
Στο πλαισιο του Σχεδιου ECOMOTIVE FACTORY που λανσαρε το 2011, η SEAT θα μεγιστοποιησει τους πορους με τις χαμηλοτερες δυνατες εκπομπες ρυπων σε ολη τη παραγωγικη διαδικασια
Σε συγκριση με αλλες Ευρωπαϊκες αυτοκινητοβιομηχανιες, η SEAT κατα μεσο ορο καταναλωνει το ημισυ της ενεργειας για τη παραγωγη ενος οχηματος, 23% λιγοτερο νερο και εκπεμπει 65% λιγοτερο CO2

H SEAT σκοπευει να μειωσει κατα το ημισυ τις περιβαλλοντικες επιπτωσεις της μεχρι το 2025, συγκριτικα με τα στοιχεια καταναλωσης και εκπομπων του 2010. Πραγματι, μεχρι το τελος του 2016, η εταιρεια ειχε ηδη βελτιωσει τους πεντε βασικους περιβαλλοντικους δεικτες (καταναλωση νερου και ενεργειας, παραγωγη αποβλητων, πτητικων ενωσεων και CO2) κατα 33,6%. Με αυτο το ποσοστο, η εταιρεια ολοκληρωσε με επιτυχια την προκληση για βελτιωση των περιβαλλοντικων επιπτωσεων κατα 25% μεχρι το 2018, δυο χρονια πριν τη ληξη του χρονοδιαγραμματος.

Η βελτιωση αυτων των δεικτων εντασσεται στο πλαισιο του Σχεδιου ECOMOTIVE FACTORY,  της ευρυτερης περιβαλλοντικης στρατηγικης της SEAT στη παραγωγη οχηματων. Το Σχεδιο προβλεπει μια σειρα μετρων κα εργων για μεγιστοποιηση των πορων και την ελαχιστοποιηση των εκπομπων σε ολες τις παραγωγικες διαδικασιες της εταιρειας.
Χαρη στην εφαρμογη του Σχεδιου απο το 2011, η SEAT μειωσε επιτυχως τις εκπομπες CO2 κατα 66,2% με τη ληψη μετρων οπως η ανακτηση θερμοτητας κατα τη διαρκεια της παραγωγης, ο αποτελεσματικος ελεγχος του κλιματισμου και της θερμομονωσης, η εξωτερικη παροχη θερμοτητας απο την ενεργεια της βιομαζας η την πρασινη ενεργεια, μεταξυ αλλων.

Επιπλεον, η εταιρεια εχει παραξει 41,4% λιγοτερα αποβλητα και 16,2% λιγοτερες πτητικες οργανικες ενωσεις χαρη στη ταξινομηση των υλικων συσκευασιας η στην υποκατασταση ορισμενων διαλυτων και κεριων που χρησιμοποιουνται στη διαδικασια παραγωγης. Η καταναλωση ενεργειας και νερου μειωθηκε κατα 21,7% και 22,5% αντιστοιχα, χαρη στη ληψη μετρων οπως η μειωση της θερμοκρασιας σε ορισμενες κατασκευαστικες διαδικασιες η η εγκατασταση νεων φιλτρων στη δοκιμη βροχης κατα τον ελεγχο της υδατοστεγανοτητας των αυτοκινητων. 

Ο Αντιπροεδρος της SEAT, Dr. Andreas Tostmann, υπογραμμισε τη δεσμευση της εταιρειας να μειωσει τις περιβαλλοντικες επιπτωσεις και να βελτιστοποιησει τους διαθεσιμους πορους, γεγονος που οδηγησε στην αυξηση των επενδυσεων σε εργα αειφοριας. «Το 2016 επενδυσαμε περιπου 23 εκατομμυρια ευρω για να βελτιωσουμε τις περιβαλλοντικες μας επιδοσεις. Ειναι μεγαλη ικανοποιηση να ειμαστε στη θεση να δηλωσουμε πως σημερα εχουμε ηδη φτασει στο στοχο που θεσαμε για το 2018 και οτι εχουμε ενα φιλοδοξο στοχο για το 2025», προσθεσε.

Το Σχεδιο ECOMOTIVE FACTORY εχει τεθει στο πλαισιο της ευρυτερης στρατηγικης SEAT PQT (Production, Quality, Team),  με στοχο την αυξηση της παραγωγικοτητας και της ποιοτητας στις εγκαταστασεις στο Martorell, στη Βαρκελωνη και στη SEAT Componentes για την αντιμετωπιση των μελλοντικων προκλησεων του κλαδου της αυτοκινητοβιομηχανιας. Η στρατηγικη αυτη αποτελει αποδεδειγμενη επιτυχια και αναγνωριστηκε το 2015 με το βραβειο Lean & Green Management για τις εγκαταστασεις του εργοστασιου στο Martorell ως το πιο αποδοτικο στην ευρωπαϊκη αυτοκινητοβιομηχανια και με την ιδιαιτερη αναφορα στη ποιοτητα στα βραβεια 2016 Factory of the Year για την αποτελεσματικοτητα και την αποδοτικοτητα των παραγωγικων διαδικασιων.

SEAT al Sol και αλλα εργα οροσημα
Οι συνδυασμενες δρασεις που περιλαμβανονται στο Σχεδιο ECOMOTIVE FACTORY οδηγησαν στην μειωση της καταναλωσης ενεργειας ανα παραγωμενο οχημα κατα περιπου 20% απο το 2010. Σε συγκριση με το μεσο ορο του κλαδου στην Ευρωπη, η SEAT καταναλωνει περιπου το ημισυ της ενεργεια που απαιτειται για τη παραγωγη ενος οχηματος, 23% λιγοτερο νερο και εκπεμπει 65% λιγοτερο CO2.

Η εφαρμογη φωτιστικων LED, η βελτιωμενη μονωση των εγκαταστασεων και των εργαστηριων η η ανακτηση θερμοτητας και κρυου για τον κλιματισμο ειναι μερικα μονο απο τα μετρα που εχουν εφαρμοστει. Επιπλεον το 50% της ενεργειας που καταναλωνεται απο τη SEAT προερχεται απο ανανεωσιμες πηγες και το 100% στην περιπτωση της ηλεκτρικης ενεργειας.

Ιδιαιτερη αναφορα πρεπει να γινει στη βελτιστοποιηση χρησης του νερου και στην εξοικονομηση που επιτυγχανεται μεσω ενεργειων οπως η ανακτηση υδατος με τη χρησιμοποιηση ενος δευτερου σταδιου αντιστροφης οσμωσης το οποιο καθιστα δυνατη τη μερικη απορριψη λυματων, η χρηση συμπυκνωμενου νερου απο κλιματιστικα η οι διαφορες βελτιωσεις στα συστηματα καθαρισμου και διηθησης των δοκιμων βροχης.

Το SEAT al Sol ειναι το πιο εμβληματικο εργο στη περιβαλλοντικη στρατηγικη της εταιρειας. Εγκαινιαστηκε το 2013, ειναι ο μεγαλυτερος ηλιακος σταθμος της αυτοκινητοβιομηχανιας και καλυπτει εκταση 276.000 m2, που ισοδυναμει με 40 γηπεδα ποδοσφαιρου. Το εργοστασιο στο Martorell ειναι εξοπλισμενο με περιπου 53.000 ηλιακους συλλεκτες. Εχει αποτρεψει επιτυχως 8.300 τονους εκπομπων CO2 καθε χρονο, ποσο που ισοδυναμει με 10 φορες το ποσο που απορροφαται απο το Central Park της Νεας Υορκης. 

Ενα αλλο εργο αναφορας αποτελουν οι αυτοφωτιζομενες γεφυρες προσβασης στο εργοστασιο στο Martorell. Ο συνδυασμος απο πλακακια που παραγουν 0.1 KWh / ημερα με πλακακια που απορροφουν ηλιακη ενεργεια φωτιζουν τις γεφυρες προσβασης East 1 και East 2. Ενα ακομη σημαντικο στοιχειο μεταξυ των μετρων που υλοποιηθηκαν το 2016 ειναι το εργο ανακαμψης ενεργειας, το οποιο περιλαμβανει την εγκατασταση κυψελων στα δοχεια χρωματων που μετατρεπουν τη θερμοτητα σε ηλεκτρικη ενεργεια. Επιπλεον, η εταιρεια εφαρμοζει επισης δρασεις για την ευαισθητοποιηση του εργατικου δυναμικου σχετικα με την περιβαλλοντικη στρατηγικη, καθως και τη δημιουργια σημειων ενημερωσης γυρω απο το εργοστασιο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!