Latvala και Toyota μάγεψαν στο ράλι Σουηδίας


Ο Jarri-Matti Latvala παιρνει τη νικη, με τους Ott Tänak & Sébastien Ogier να συμπληρωνουν το βαθρο.




Ο Jarri-Mati Latvala πηρε την πρωτη του νικη ως οδηγος της Toyota, επικρατωντας στο Ραλι Σουηδιας. Στον μολις δευτερο αγωνα της ιαπωνικης ομαδας που επεστρεψε στο σπορ μετα το 1999, ο Φινλανδος οδηγησε με αυτοπεποιθηση το Yaris WRC. Ηταν δευτερος στο μεγαλυτερο κομματι του event και κληρονομησε την πρωτοπορια μετα το ατυχημα του Thierry Neuville στη Stage 15.

\”Ειναι απιστευτο το συναισθημα\”, ειπε ο Latvala που επικρατωντας και στην Power Stage πηρε το μεγιστο των 30 ποντων και μαζι την πρωτοπορια στη βαθμολογια του πρωταθληματος. \”Νιωθω οπως οταν κερδισα το πρωτο μου ραλι, το 2008. Εκεινη η νικη ηταν μεγαλη εκπληξη, οπως αλλωστε και αυτη.\”
Οταν ρωτηθηκε που βρηκε το κατι παραπανω για να φτασει σε αυτη την επιτυχια, ο Latvala αστειευτηκε, \”Σκεφτομαι πολυ. Οταν σταματω να σκεφτομαι, αποδιδω καλα.\”

Η ευκαιρια να αποτελεσω μελος της ομαδας της Toyota μου εδωσε μεγαλο κινητροJari-Matti Latvala


\”Στο δευτερο μισο της περυσινης σεζον δεν απεδιδα καλα\”, προσθεσε ο Latvala αναφερομενος στο κακο φιναλε του στο 2016. \”Περυσι ειχα χασει την αυτοπεποιθηση μου αλλα οταν μετα την αποχωρηση της Volkswagen Motorsport ειχα την ευκαιρια να γινω μελος της ομαδας της Toyota, ηταν μια ευκαιρια που μου εδωσε μεγαλο κινητρο. Η ομαδα εχει πολυ ομορφο κλιμα και αυτο με βοηθησε να επιστρεψω στο επιπεδο που βρισκομουν πριν μερικα χρονια.\”




Ο Latvala ειχε μαζι του στο βαθρο το διδυμο της M-Sport, με τους Ott Tänak και Sébastien Ogier που αμφοτεροι εχουν σταθερη παρουσια στο Top3 στους δυο πρωτους γυρους της σεζον.
Το ατυχημα του Neuville ειχε ως αποτελεσμα ο Dani Sordo να ειναι ο καλυτερα πλασαρισμενος οδηγος της Hyundai, οντας τεταρτος, μπροστα απο τον Craig Breen που ηταν πεμπτος στην πρωτη του εμφανιση με το προδιαγραφων 2017 Citroen C3 WRC.
Ενα κλαταρισμα μετα απο επαφη με βραχο κοστισε σε χρονο στον Elfyn Evans αλλα καταφερε να τερματισει εκτος, μπροστα απο το Hyundai του Hayden Paddon.

Οδηγωντας ενα Citroen DS3 WRC προδιαγραφων 2016, ο Stéphane Lefebvre ηταν ογδοος ενω την πρωτη δεκαδα συμπληρωσαν οι δυο πρωτοι της καταταξης της κατηγοριας WRC2, Pontus Tidemand και Teemu Suninen.
Εν τω μεταξυ, ο Kris Meeke βγηκε εκτος δρομου το Σαββατο και τελικα ολοκληρωσε το ραλι δωδεκατος, μια θεση πανω απο τον Neuville.

Ο απιστευτος θριαμβος του Latvala

Ειναι δικαιο να πουμε πως ουδεις περιμενε η Toyota να κερδισει τοσο νωρις στην επιστροφη της στο WRC. Πριν την εναρξη της σεζον, η επισημη τοποθετηση της ομαδας ηταν πως το 2017 θα αποτελουσε σεζον εκμαθησης ενω υπηρχαν ψιθυροι στον Τυπο πως η ομαδα δεν ηταν σωστα προετοιμασμενη.
Αυτο αποδειχθηκε μυθος, καθως στο Ραλι Μοντε Καρλο, τοσο ο Jari-Matti Latvala οσο και ο Juho Hanninen, εδειξαν εξ αρχης πως ειχαν την ταχυτητα. Μαλιστα ο Latvala ανεβηκε και στο βαθρο. Τωρα που ο Φινλανδος κερδισε, εστω και εκμεταλλευομενος το λαθος του Neuville, η θεωρια των κακοπροαιρετων καταρριφθηκε οριστικα.
Αυτη ηταν η πρωτη νικη για την Toyota απο εκεινη του Didier Auriol στο Ραλι Κινας 1999! Θελετε να ψαξουμε μια ομοιοτητα σε αυτη την επιτυχια και την αντιστοιχη της εισοδου της Volkswagen στο WRC το 2013; Και οι Γερμανοι ειχαν παρει την πρωτη τους νικη μολις στον δευτερο γυρο της πρωτης τους σεζον – το Ραλι Σουηδιας!

H αναγεννηση της M-Sport συνεχιζεται
Ο Malcolm Wilson δεν εκρυψε πως επρεπε να… αδειασει τις τσεπες του για να φερει στην ιδιωτικη του ομαδα τον τεσσερις φορες παγκοσμιο πρωταθλητη Sebastien Ogier. Ομως η επενδυση αποδιδει ακριβως οσα ηλπιζε η M-Sport, που εχει επιστρεψει σε επιπεδα ανταγωνιστικοτητας του παρελθοντος.

www.redbull.gr

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!