Mazda CX-5 2021 : Συνολική αναβάθμιση

 


  Μια αναβαθμισμενη εκδοση του κομψου, ευρυχωρου και δυναμικου SUV της Mazda, του CX-5, ειναι τωρα διαθεσιμη σε ολοκληρη την Ευρωπη. Το CX-5 του 2021 θα διατιθεται και σε ειδικη εκδοση \’Homura\’.

 

  Το Mazda CX-5 του 2021 διαθετει αναβαθμισμενη τεχνολογια επικοινωνιας οδηγου-αυτοκινητου (Human Machine Interface/HMI), για περισσοτερη ευκολια, ηρεμια και ασφαλεια. Αντιστοιχη αναβαθμιση εχουν δεχθει ο κινητηρας και το συστημα μεταδοσης, για καλυτερη αποκριση και οδηγικη εμπειρια, ενω μειωμενες εμφανιζονται και οι εκπομπες του CO2.

 


  Το αναβαθμισμενο συστημα HMI περιλαμβανει μια νεα, ταχυτερη και ευκρινεστερη κεντρικη οθονη 10.25 ιντσων, και ακομα πιο διαισθητικο ελεγχο μεσω του Commander με διευρυμενη γκαμα Δικτυωμενων Υπηρεσιων, που λειτουργουν μεσω του τελευταιου MyMazda App (Διαθεσιμο στην Ελλαδα απο το τελος του 2021). Το νεο μοντελο εφοδιαζεται με πολυαριθμα συστηματα και λειτουργιες που συμβαλλουν στην ηρεμια και τη διευκολυνση, οπως ειναι το εξ αποστασεως κλειδωμα των θυρων, το συστημα ευρεσης της θεσης του αυτοκινητου (Vehicle Finder), ο εξ αποστασεως προγραμματισμος πολλαπλων προορισμων πλοηγησης, το συστημα ενημερωσης για την καλη κατασταση του αυτοκινητου (Vehicle Health Report), κλεισιμο ραντεβου για service, οδικη βοηθεια και προειδοποιηση κινδυνου (Security Alert).

 

  Οι πολλες επεμβασεις και βελτιωσεις στον κινητηρα, εχουν ως αποτελεσμα την εξασφαλιση καλυτερης και περισσοτερο φιλικης προς το περιβαλλον οδηγικης εμπειριας. Μεταξυ αυτων και η βελτιωμενη λειτουργια του γκαζιου, η καλυτερη αποκριση του κινητηρα στις εντολες του οδηγου, η αναβαθμισμενη αποκριση του αυτοματου κιβωτιου των 6 ταχυτητων και οι περιορισμενες εκπομπες του CO2. Επιπλεον, ο diesel κινητηρας SkyactivD 2.2, αποδοσης 135 kW/184 PS, συνδυαζεται για πρωτη φορα και με συστημα κινησης στους εμπρος τροχους.

 


  Το 2021 CX-5 διατηρει τα εξαιρετικα προτυπα παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας που περιμενουν ολοι απο ενα Mazda. Η ολοκληρωμενη γκαμα των προηγμενων τεχνολογιων ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγησης i-Activsense, εξασφαλιζει κορυφαιο επιπεδο ενεργητικης ασφαλειας.

 

  Η εξυπνη τεχνολογια ενεργητικης ασφαλειας i-Activsense της Mazda προσφερει ενα επιπεδο υποβοηθησης οδηγησης που ειναι απολυτα ευθυγραμμισμενο με την προσεγγιση \”Love of Driving\” της Mazda. Βοηθουν τον οδηγο μειωνοντας την κοπωση και στηριζοντας τον οπου χρειαζεται, χωρις ποτε να περιοριζουν την απολαυση της οδηγησης.

 

  Βασικος εξοπλισμος σε ολη τη γκαμα του CX-5, το εξελιγμενο συστημα υποβοηθησης πεδησης στην πολη (Advanced Smart City Brake Support/Advanced SCBS) χρησιμοποιει μια καμερα που εντοπιζει οχηματα και πεζους μπροστα στο αυτοκινητο – τοσο την ημερα οσο και τη νυχτα – και βοηθα στην αποφυγη συγκρουσεων η τον περιορισμο των επιπτωσεων στην περιπτωση που η συγκρουση ειναι αναποφευκτη. Το συστημα σταματα η μειωνει αυτοματα την ταχυτητα του αυτοκινητου, οταν υπαρχει κινδυνος συγκρουσης με το οχημα η τον πεζο μπροστα του.

 


  Αλλες βασικες τεχνολογιες υποβοηθησης οδηγησης i-Activsense που περιλαμβανονται ως βασικος εξοπλισμος σε ολη τη γκαμα, ειναι το συστημα υποβοηθησης Διατηρησης Λωριδας κυκλοφοριας (Lane-keep Assist) της Mazda και το συστημα  παρακολουθησης τυφλων σημειων με ειδοποιηση πισω διασταυρουμενης κυκλοφοριας.

 

  Ο ελεγχος των τυφλων σημειων ενημερωνει τον οδηγο για τα οχηματα που πλησιαζουν οταν, για παραδειγμα, εκεινος αλλαζει λωριδα. Η λειτουργια προειδοποιησης πισω διασταυρουμενης κυκλοφοριας (Rear Cross Traffic Alert) παρακολουθει το περιβαλλον οταν το αυτοκινητο ξεπαρκαρει με οπισθεν, προειδοποιωντας τον οδηγο οταν εντοπισει οχηματα που πλησιαζουν απο τα πλαγια.

 

  Το Mazda Radar Cruise Control (MRCC), στον βασικο εξοπλισμο των πλουσιων εκδοσεων, με λειτουργια Stop and Go (μονο με αυτοματο κιβωτιο), διατηρει αυτοματα την καταλληλη ταχυτητα και τη βελτιστη αποσταση απο το προπορευομενο αυτοκινητο, και σταματα το αυτοκινητο μολις σταματησει και το προπορευομενο.

 


  Ακομη, ο βασικος εξοπλισμος ενεργητικης ασφαλειας περιλαμβανει ενα 4καναλο ABS (4W-ABS) με Ηλεκτρονικο Κατανεμητη Πεδησης (EBD) και Υποβοηθηση Πεδησης, Δυναμικο Ελεγχο Ευσταθειας (DSC), συστημα ελεγχου προσφυσης (TCS), ειδοποιηση πεδησης εκτακτης αναγκης (ESS), υποβοηθηση εκκινησης σε ανηφορα (HLA) και αυτοματη λειτουργια φωτων, που αναβουν περιπου 30 λεπτα πριν απο το ηλιοβασιλεμα, διευκολυνοντας τους πεζους και τα αλλα αυτοκινητα να το δουν.

 

  Η παρουσιαση της ειδικης εκδοσης \’Homura\’ ερχεται να προσθεσει ακομα μεγαλυτερη δυναμη και παθος στη γκαμα του Mazda CX-5 του 2021. Homura σημαινει φωτια η φλογα στα Ιαπωνικα, και αυτο αντικατοπτριζεται στο μοναδικο μαυρο χρωμα του αμαξωματος, τις εσωτερικες στιλιστικες λεπτομερειες, τις μοναδικες ταπετσαριες με τις κοκκινες εμφανεις ραφες και τις ζαντες αλουμινιου των 19 ιντσων.

 


  Το αρχικο CX-5 που κυκλοφορησε το 2012, ηταν το πρωτο Mazda που ενσωματωσε τη σχεδιαστικη φιλοσοφια Kodo, αλλα και την τεχνολογια Skyactiv. Εθεσε νεα δυναμικα προτυπα, αλλαζοντας την αντιληψη για το πως θα μπορουσε να ειναι ενα compact SUV. Στη συνεχεια, οι διαδοχικες αναβαθμισεις και βελτιωσεις σε καθε πτυχη του αυτοκινητου, οδηγησαν το CX-5 να εξελιχθει σε ενα βασικο μοντελο που αντιπροσωπευει περιπου το 35% των ετησιων πωλησεων της εταιρειας. Μεχρι σημερα, 490.870 μοναδες εχουν πωληθει στην Ευρωπη, και συνολικα περιπου 3.190.000 σε 130 χωρες σε ολο τον κοσμο. Σε παγκοσμιο επιπεδο, το CX-5 παραμενει το μοντελο με τις καλυτερες πωλησεις της Mazda.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!