O Loeb, ο Sainz και το κτήνος της Peugeot στο Ράλι Ντακάρ

Στα 21 του, παρατησε τα παντα και ασχοληθηκε με τους αγωνες αυτοκινητου. Ευτυχως για εμας. Ο Sebastian Loeb, εγινε ενας ζωντανος θρυλος, καθως απεδειξε πως \”για ενα φεγγαρι\”, δεν υπηρχε ον στον πλανητη που να μπορει να οδηγησει πιο γρηγορα απ\’ αυτον. Ο Γαλλος, που εχει κερδισει εννια παγκοσμια πρωταθληματα στο WRC με τη Citroen, εσπασε το ρεκορ για την γρηγοροτερη αναβαση στο Pikes peak οδηγωντας ενα Peugeot 208 T16, πηρε την νικη και τρεις προκριματικους αγωνες στο FIA GT Series οδηγωντας μια McLaren MP4-12C, ετρεξε στο World Touring Car Championship οδηγωντας ενα Citroen C-Elysee WTCC και ελαβε μερος στους αγωνες Porsche Supercup, ετοιμαζεται για το νεο του κατορθωμα. 

Αυτη τη φορα, επιτιθεται στο Ντακαρ. Θα τρεξει, με το κτηνωδες  Peugeot 2008DKR στο θρυλικο ραλι. Αναρωτιομαστε αν και εκει θα εχει, στη θηκη της πορτας του οδηγου, το κινητο του τηλεφωνο, οπως συνηθιζε παντα. Οπως εκανε και στο Ραλι Ακροπολις, στο σοβαροτερο ατυχημα της καριερας του, οπου εφερε μερικες τουμπες. Και εψαχνε στα… χαντακια την πορτα του Citroen, για να βρει το κινητο του… .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=YJARp09jCF0]

 

Αλλα αυτα, ειναι παλιες ιστοριες ενος θεου των ραλι. Το ερωτημα ειναι, τι ιστορια θα γραψει τωρα στο πιο σκληρο ραλι αυτου του πλανητη (οταν μετοικησουμε στον Αρη, οπου βρηκαν νερο, βλεπουμε). Γιατι η Peugeot, εφτιαξε αυτο το διαστημικο τερας (να τος παλι ο Αρης) και δημιουργησε μια dream team. Εμεις σας το λεγαμε πως οι Γαλλοι εχουν βαλει στοχο να κερδισουν το Ντακαρ. Ε, τωρα μας το αποδεικνυουν. 


Ο Sebastien Loeb, ο μεγαλυτερος οδηγος αγωνων ραλι που εχει υπαρξει, μας λενε η Peugeot και η Redbull, δηλωνει πανετοιμος για μια απο τις μεγαλυτερες προκλησεις στην λαμπερη καριερα του, καθως θα συμμετασχει για πρωτη φορα στην dream-team της Peugeot που θα αγωνιστει τον Ιανουαριο στο θρυλικο Ντακαρ. 


Ο εννεα φορες Παγκοσμιος Πρωταθλητης στο πρωταθλημα WRC και ο ανθρωπος που διατηρει ενα απιστευτο ρεκορ στην αναβαση του Pikes Peak, θα τρεξει με το Peugeot 2008DKR στο ραλι του Μαροκο (3-9 Οκτωβριου) και διπλα σε ενα παλιο του γνωριμο, τον Carlos Sainz. 

Ολα αυτα εν μεσω της προετοιμασιας για το πιο σκληρο ραλι του κοσμου, το ραλι Ντακαρ που κρατα 13 ολοκληρες μερες στην Αργεντινη και στην Βολιβια. Την αγωνιστικη γραμμη της Team Peugeot Total στη Νοτια Αμερικη θα ενισχυσουν οι Stephane Peterhansel και Cyril Despres.
 

O 41-χρονος Loeb, ενας απο τους πιο πετυχημενους οδηγους στην ιστορια του μηχανοκινητου αθλητισμου με αναλογια 46.2% νικων σε σχεση με τις εκκινησεις στο WRC, δηλωσε: “Ανακαλυψα το ταλεντο στους αγωνες μολις εγινα 18 και τοτε ξεκινησα να τρεχω στα πρωτα μου ραλι. Απο τοτε εχω ενδιαφερθει για διαφορετικους τυπους αγωνων και το Ντακαρ ειναι ενας απο αυτους.
Θεωρω πως ειναι μια μεγαλη προκληση να παω και να αγωνιστω οδηγωντας στην απεραντη ερημο.
 

«Το Ντακαρ ειναι ενας τελειως διαφορετικος αγωνας απο οτι εχω κανει εως τωρα. Θα ειναι πολυ μακρυς, κοντα δυο εβδομαδες, και χρειαζεται πολυ μεγαλη αντοχη απο τον οδηγο, οσο και απο το αυτοκινητο. Ειναι κατι εντελως διαφορετικο που θα ανακαλυψω τον Ιανουαριο.» 

Νωριτερα, ο Loeb θα τρεξει μαζι με τον Sainz στο Cross Country, στο Μαροκο. Για τον Γαλλο αυτη θα ειναι μια ιδιαιτερη στιγμη επανενωσης καθως ηταν στην ιδια ομαδα με τον Ισπανο στην πρωτη του πληρη αγωνιστικη χρονια (το 2003, ενα χρονο αργοτερα ο Sainz αποχωρησε απο το WRC). Στο Μαροκο, ο Sainz επιστρεφει και αυτος για να οδηγησει το βελτιωμενο PEUGEOT 2008DKR16,
ενω ο Loeb θα αγωνιστει με το προηγουμενων προδιαγραφων (2015) αυτοκινητο. 


«Οταν δοκιμασα PEUGEOT 2008DKR τον Ιουνιο, ενθουσιαστηκα απο την πρωτη στιγμη και δεν μπορουσα να αφησω αυτη την προκληση αναπαντητη», ειπε μεταξυ αλλων ο Loeb, ο οποιος αγωνιζεται στο πρωταθλημα FIA WTCC με την Citroen.

«Αυτο που με εξεπληξε περισσοτερο απο ολα, ηταν ποσο διαφορετικη
ηταν η οδηγηση με ενα αγωνιστικο για το Ντακαρ: στο WRC εχω συνηθισει να πηγαινω γυρω απο τα εμποδια, αλλα με αυτο το αυτοκινητο μπορεις απλα να περασεις απο πανω και θελει λιγο χρονο για να το πιστεψεις πραγματικα!» 

«Επισης πρεπει να κρατω λεπτομερεις σημειωσεις: στο Cross Country πρεπει να βρεις μονο σου τον δρομο και να βελτιωσεις την διαδρομη σου. Και αυτη ειναι η πρωτη φορα που εχω οδηγησει πραγματικα ενα τετοιο πετρελαιοκινητο αγωνιστικο. Υπαρχουν πολλα ακομη να μαθω, αλλα εχω ορεξη για να ανακαλυψω πολλα περισσοτερα.» 


Εχοντας καταρριψει σχεδον καθε ρεκορ που υπαρχει στο WRC, ο Sebastien Loeb εχει επισης αναδειχθει ατυπα ως ο ‘Βασιλιας της Κορυφης’, οταν ολοκληρωσε πριν απο δυο χρονια την αναβαση του Pikes Peak σε χρονο ρεκορ, με τα χρωματα της Peugeot και της Red Bull. Πλεον, αποτελει βασικο στοιχειο της μεγαλυτερης ομαδας που θα διεκδικησει το Ντακαρ. Οπως ειπε και ο 11 φορες νικητης στο Ντακαρ Stephane Peterhansel: “Ο Sebastien Loeb ειναι σημειο αναφορας στον μηχανοκινητο αθλητισμο. Υπαρχουν πολυ λιγοι, η σχεδον κανενας, για να τον μαθει κατι.” 


Ο πεντε φορες νικητης στις μοτοσικλετες Cyril Despres ειπε: «Απο τοτε που αφησα τους δυο τροχους για τους τεσσερις, η εμπειρια που αποκομιζω γινεται ολο και καλυτερη. Και οταν εμαθα για την αφιξη του Sebastien στην ομαδα, τα παντα μοιαζουν να εχουν ολοκληρωθει.» 


Ο δυο φορες πρωταθλητης στο WRC και ο νικητης του Dakar 2010 Carlos Sainz, τονιζει: «Δεν υπαρχει κατι παραπανω να πω για τον Sebastien που ηδη δεν λεει η καριερα του. Φυσικα, το rallyraid θα ειναι μια νεα περιπετεια για αυτον, αλλα εχει ολα τα εφοδια για να την αντιμετωπισει διχως προβλημα. Οπως εχω δει και απο τον εαυτο μου στο παρελθον, ο Sebastien μαθαινει γρηγορα με οτι καταπιανεται». 


«Το Ντακαρ ειναι κατι που μου ταιριαζει, ειναι μια τεραστια περιπετεια», προσθετει ο Loeb, ο οποιος κυριαρχει στο Pikes Peak και εχει διακριθει στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Τουρισμου (WTCC). «Το ραλι στο Μαροκο θα μου δωσει μια πολυ ενδιαφερουσα ιδεα για το τι ειναι το Cross Country διπλα σε πολυ πετυχημενους team mates». 


Ο Loeb θα εχει διπλα του τον Daniel Elena, τον συνοδηγο που μαζι του σημειωσε 78 νικες στο WRC. Το Μαροκο θα μεινει αξιοσημειωτο για την επιστροφη ενος απο τα πιο πετυχημενα πληρωματα που εχουν υπαρξει ποτε στους αγωνες, ξεκινωντας μια νεα περιπετεια μετα απο 17 χρονια κοινης πορειας στα ραλι. 


Οπως και ο Loeb, ο 42-χρονος πλεον Elena δεν εχει αγωνιστει ξανα στο Cross Country, αλλα εχει κανει ειδικη προετοιμασια για αυτη την ξεχωριστη προκληση στην ερημο, οπου τα πληρωματα πρεπει να παρουν αμεσα τις σωστες αποφασεις χρησιμοποιωντας ενα εξεζητημενο GPS που τους καθοδηγει απο σημειο σε σημειο. 


Ο διευθυντης της Peugeot Sport Bruno Famin σχολιασε: «Ο Sebastien εντυπωσιαστηκε απο τη πρωτη στιγμη που καθισε στο αυτοκινητο και εχοντας βελτιωσει διαφορα σημεια απο το προηγουμενο Ντακαρ, η ενσωματωση του στην ομαδα ηταν το τελευταιο κομματι στο παζλ».

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!