To Honda CR-V με τον 1.6 diesel με τους 160 ίππους και με 9αρι αυτόματο σασμάν

Το best-seller της Honda στην κατηγορια των συμπαγων SUV, Honda CR-V με παγκοσμιες πωλησεις που ξεπερνουν τις 850.000 μοναδες ανανεωθηκε και συνδυαζει τον υπετροφοδορουμενο κινητηρα 1.6 i-DTEC των 160 ιππων και με αυτοματο κιβωτιο εννεα σχεσεων. Ο  κινητηρας diesel και το αυτοματο κιβωτιο εννεα σχεσεων  πετυχαινουν μια απαραμιλλη αναλογια ισχυος – εκπομπων ρυπων και προσφερει μια πιο ποιοτικη και δυναμικη οδηγικη εμπειρια.

Το CR-V ανηκει σε μια νεα σειρα προηγμενων και σπορ οχηματων της Honda, που επιβεβαιωνουν την πρωτοποριακη προσεγγιση της μαρκας σε μηχανολογικες και τεχνολογικες λυσεις οι οποιες βελτιωνουν την ποιοτητα ζωης των πελατων της. Η εκδοση με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων εννεα σχεσεων ειναι αμεσα διαθεσιμη μεσα απο το Δικτυο των Επισημων Επορων Honda στην εκδοση Elegance στην τιμη των 37.600€ και συμφωνα με το προγραμμα Ολα ειναι Δυνατα οι υποψηφιοι πελατες μπορουν να το αποκτησουν εκμεταλλευομενοι :
Νεα μειωμενη τιμη κατα 2,820€ (απο 40.420€ τωρα 37.600€), Δωρεαν service (μονο τα ανταλλακτικα), οπου καλυπτεται η περιοδικη συντηρηση οπως αυτη εμφανιζεται μεσω του service reminder system του αυτοκινητου και περιγραφεται στο βιβλιο συντηρησης και εγγυησης, 5 χρονια εγγυηση η 150.000 χλμ., 5 χρονια δωρεαν Οδικη Βοηθεια Honda Assist σε συνεργασια με την S.B.A.I. Mondial Assistance, μονο με 190€ το μηνα (χρηματοδοτιο προγραμμα μεσω της Alpha Bank με ετησιο ονομαστικο επιτοκιο 5,9% πλεον εισφορας 0,6%). Παραλληλα η εταιρεια Αδελφοι Σαρακακη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχιζει το προγραμμα Honda Family, με το οποιο εξασφαλιζει Δωρεαν Ασφαλεια για ενα χρονο, σε οποιον αγορασει αυτοκινητο Honda απο τη στιγμη  που ο ιδιος η καποιος συγγενης  του  Α’ η Β’ βαθμου ειναι ηδη κατοχος μοντελου Honda. 

Κινητηρας 160 PS 1.6L diesel 
Η σειρα πετρελαιοκινητηρων του CR-V, εχει ηδη αυξηθει με την προσθηκη του τετρακυλινδρου 1.6L i-DTEC 160 PS της σειρας Earth Dreams Technology της Honda, που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα το 2013 ως 1.6 L i-DTEC με 120 PS. 

Αυτος ο μοναδικος για την Ευρωπη κινητηρας αντικαθιστα τη μοναδα 2.2L i-DTEC diesel. Με την υποστηριξη ενος συστηματος υπερσυμπιεσης δυο σταδιων, προσφερει υψηλοτερη ισχυ και καλυτερη καμπυλη ροπης, σε συνδυασμο με κορυφαια αποδοση και σημαντικα μειωμενες εκπομπες CO2. Σαν αποτελεσμα, ο νεος κινητηρας εχει την καλυτερη αναλογια ισχυος – καταναλωσης που υπαρχει στην κατηγορια. 

Μια σειρα καινοτομιων μειωνουν τις απωλειες ισχυος λογω τριβων που στον i-DTEC ειναι 37% μειωμενες απο του προκατοχου του και αντιστοιχη με ενος βενζινοκινητηρα. Το αποτελεσμα ειναι εξαιρετικα εντυπωσιακη οικονομια καυσιμου 4,9 l/100km (μικτος κυκλος).

Ο κινητηρας αποδιδει μεγιστη ισχυ 160 PS (αυξηση 6% απο τον προηγουμενο 2.2L  diesel) και ροπη 350 Nm, με εκπομπες CO2 129 g/km (βελτιωση 11% και ασυναγωνιστη απο οποιονδηποτε ανταγωνιστη  με παρομοια ιπποδυναμη) οταν συνδυαζεται με εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο.


Αυτοματο κιβωτιο εννεα σχεσεων
Το CR-V διατιθεται τωρα και με ενα νεο, αυτοματο κιβωτιο εννεα σχεσεων που αντικαθιστα το προηγουμενο πενταταχυτο αυτοματο. Το νεο κιβωτιο προσφερει πλειστα πλεονεκτηματα σε πραγματικες συνθηκες στους Ευρωπαιους καταναλωτες. Διαθετει πιο ευρεια κλιμακωση σχεσεων, μια πολυ κοντη πρωτη σχεση που διασφαλιζει γρηγορη και δυναμικη εκκινηση, ενω η μακρια μεγιστη σχεση εχει σαν αποτελεσμα μειωμενες στροφες του κινητηρα και κατ’ επεκταση μειωμενα επιπεδα καταναλωσης και θορυβων σε ταχυτητες ταξιδιου.

Με μεγαλυτερο αριθμο σχεσεων και μειωμενη μεταβολη στροφων κινητηρα σε καθε αλλαγη προσφερει επισης καλυτερη αποκριση στις εντολες του οδηγου, αλλα και πιο ομαλες αλλαγες που δινουν την αισθηση μιας πιο γραμμικης και αρμονικης επιταχυνσης. 

Αναλογα με την οδηγικη κατασταση – στροφες κινητηρα και τη θεση του γκαζιου – το νεο αυτοματο κιβωτιο εννεα σχεσεων μπορει ακομα και να κατεβαζει σχεσεις απευθειας απο 9η σε 5η και απο 7η σε 4η, περα απο τα κατεβασματα μιας η δυο σχεσεων. Ολα τα υπολοιπα κατεβασματα ουσιαστικα παρακαμπτονται οταν απαιτειται ενα πολλαπλο κατεβασμα για να επιτευχθει η επιθυμητη σχεση.

Οι μελετημενες διαστασεις του νεου κιβωτιου διαμορφωνουν μια μικροτερη, ελαφρυτερη (κατα 35 kg) μοναδα, που επιτρεπει καλυτερη κατανομη βαρους σε ολο το οχημα. Ο νεος κινητηρας και το κιβωτιο μαζι ζυγιζουν 65 kg λιγοτερο απο τον προηγουμενο αντιστοιχο συνδυασμο, προς οφελος τις οδηγικης ανεσης και αποκρισης διευθυνσης καθως και της αποδοσης. 


Συστημα REAL TIME AWD
Το συστημα υδραυλικης ενεργοποιησης με δυο αντλιες της τριτης γενιας CR-V εχει αντικατασταθει με ενα ηλεκτρονικο συστημα που παρεχει ταχυτερη αποκριση οταν ανιχνευτει απωλεια προσφυσης. Αυτο το ηλεκτρονικης ενεργοποιησης συστημα ζυγιζει 17% λιγοτερο (μειωνοντας το βαρος του συνολικου συστηματος κατα 16,3 kg περιπου) και ελαχιστοποιει την εσωτερικη τριβη κατα 59%. Οι βελτιωσεις βοηθουν στην περαιτερω ελαχιστοποιηση των αρνητικων επιπτωσεων στην οικονομια καυσιμου, κατι που χαρακτηριζει ολα σχεδον τα συστηματα four-wheel-drive.
Το συστημα Real Time AWD εξακολουθει να χρησιμοποιει πολυδισκο συμπλεκτη, παρομοιο με τους συμπλεκτες των αυτοματων κιβωτιων της Honda για συνδεση του κινητηριου αξονα με το πισω διαφορικο. Αλλα αντι των δυο υδραυλικων αντλιων και του μηχανισμου σφαιρικου εκκεντρου των προηγουμενων συστηματων, χρησιμοποιει τωρα εναν ηλεκτροκινητηρα, που λειτουργει το συμπλεκτη μεσω υδραυλικης αντλιας. Ο ηλεκτροκινητηρας ελεγχεται απο το Intelligent Control System, που επιτρεπει στο συστημα να κατανεμει την ισχυ βασει των συνθηκων. Το νεο συστημα ανιχνευει τις αλλαγες στις ταχυτητες περιστροφης καθε τροχου πολυ ταχυτερα συγκριτικα με το παλιο συστημα βοηθωντας στην αποφυγη της ολισθησης των τροχων (σπιναρισμα), κατι εξαιρετικα χρησιμο σε επιφανειες με χαμηλο συντελεστη τριβης οπως το χιονι. 

Δυναμικη και μοντερνα σχεδιαση εξωτερικη και εσωτερικη σχεδιαση
Οπως και οι υπολοιπες εκδοσεις της 4ης γενιας CRV η εξωτερικη σχεδιαση χαρακτηριζεται απο την ανανεωμενη μασκα και τους  προβολεις . Ο προφυλακτηρας και η ποδια αυξανουν το πλατος του CR-V υποδηλωνοντας βελτιωμενη ευσταθεια, ενω παραλληλα χαμηλωνουν το οπτικο κεντρο βαρους του αυτοκινητου.
Οι κομψοι εμπρος προβολεις χρησιμοποιουν ισχυρους λαμπτηρες αλογονου, φωτα ημερας LED και φωτα τυπου προτζεκτορα HID – χαριζοντας στο αυτοκινητο μια τολμηρη φυσιογνωμια και βελτιστοποιωντας παραλληλα την ορατοτητα του δρομου σε συνθηκες μειωμενου φωτισμου. 
Πισω, τα φωτιστικα σωματα LED προσδιδουν στο CR-V μια πιο τρισδιαστατη εμφανιση. Επισης διατιθενται νεας σχεδιασης ζαντες αλουμινιου 17- και 18-ιντσων, που συμπληρωνουν τις εξωτερικες αναβαθμισεις και υπογραμμιζουν το βελτιωμενο δυναμισμο του CR-V.

Ο στοχος της Honda για τη δημιουργια ενος κομψοτερου και λειτουργικοτερου εσωτερικου επιτευχθηκε με ενα χρωμιωμενο ενθετο που εκτεινεται σε ολο το πλατος του ταμπλο και με τη χρηση υλικων υψηλης ποιοτητας σε βασικες επιφανειες. Το ταμπλο εχει σχεδιαστει με κριτηριο την καλυτερη ορατοτητα και προσβαση στη νεα οθονη αφης επτα ιντσων και το συστημα Honda Connect, ενω ενα συρομενο υποβραχιονιο (60 mm εμπρος/πισω) αναμεσα στα εμπρος καθισματα αυξανει την ευελιξια και ανεση.

Το CR-V διαθετει επισης ενα συστημα αναδιπλωσης της πισω καθισματων με μια κινηση, ενω τα πισω καθισματα ειναι διαιρουμενα 60/40 για να μπορουν να “πεφτουν” τελειως τραβωντας απλα τη λαβη. Ετσι το CR-V μεταμορφωνεται σε ενα ευελικτο και ευπροσαρμοστο οχημα μεταφορας, το οποιο παραμενει το κορυφαιο συμπαγες SUV με χωρο αποσκευων 1648 L με τα καθισματα πληρως αναδιπλωμενα και ρεζερβα κανονικων διαστασεων (1669 L με μινι ρεζερβα), η 589 L με τα καθισματα στη θεση τους.

Το μηκος του χωρου φορτωσης φτανει τα 1.570 mm, για να μπορουν να μεταφερθουν ανετα στο CR-V δυο mountain bikes η τεσσερα σετ μπαστουνιων του γκολφ.

Honda Connect infotainment system
Το CR-V θα περιλαμβανει το συστημα ηχου και πληροφορησης αυτοκινητου, το  Honda Connect. Το Honda Connect προσφερει ανεση και συνδεσιμοτητα εν κινησει, με κυρια χαρακτηριστικα τα DAB / FM / AM και διαδικτυακο ραδιοφωνο, συνδεσιμοτητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορικη πλοηγηση και καμερα οπισθοπορειας για το παρκαρισμα (rear-view parking camera).

Το Honda Connect ειναι συμβατο με Android 4.0.4, το δημοφιλεστερο λειτουργικο συστημα για smartphone, που χρησιμοποιει λειτουργιες αφης (pinch, swipe και tap) – ολες με προσβαση απο μια οθονη αφης επτα ιντσων.

Οδηγικη ανεση και συμπεριφορα: Αμεση αποκριση και ανωτερα επιπεδα ανεσης στην καμπινα

Η γεωμετρια των σαϊλεντμπλοκ και των αμορτισερ βελτιωνουν την οδηγικη ανεση
Τα εμπρος και πισω μετατροχια βελτιωνουν την ευσταθεια
Νεος λογος υποπολλαπλασιασμου για πιο συναρπαστικη οδηγηση 
Νεα βελτιωμενα χαρακτηριστικα NVH δημιουργουν προϋποθεσεις πιο απολαυστικης οδηγησης για ολους τους επιβατες

Το CR-V διαθετει λαισιο για καλυτερη οδικη συμπεριφορα και βελτιωμενη οδηγικη ανεση, Τα αναθεωρημενα εξαρτηματα – που περιλαμβανουν νεα σαϊλεντμπλοκ εμπρος αναρτησης, αποσβεστηρες, νεους βραχιονες – ολα συμβαλλουν σε μια πιο ανετη και απολαυστικη οδηγικη εμπειρια. 

Τα αυξημενα κατα 15 mm εμπρος και πισω μετατροχια εχουν αυξηθει, ενω και η μεγαλυτερη γωνια καμπερ συμβαλει στην ευσταθεια. Ο ελαφρυς κινητηρας diesel μειωνει το βαρος στους εμπρος τροχους, βελτιωνοντας τη συμπεριφορα στις στροφες, ενω το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων εννεα σχεσεων αναβαθμιζει επισης σημαντικα την οδηγικη εμπειρια, χαρη στην γραμμικη επιταχυνση λογω της μειωμενης μεταβολης των στροφων του κινητηρα σε καθε αλλαγη σχεσης. 

Θελοντας να δημιουργησουν μια πιο ποιοτικη και ευχαριστη εμπειρια για τους επιβατες, οι μηχανικοι της Honda εφαρμοσαν μια σειρα μετρων διαχειρισης θορυβων, κραδασμων και τριγμων (NVH). Το μεγαλο παχος των τσιμουχων στις πορτες, η μοκετα του πατωματος, και η εκτενης χρηση ηχοαπορροφητικων υλικων στο ταμπλο, τις πορτες και τις κολονες εχουν ως αποτελεσμα η καμπινα του CR-V ειναι 6% πιο αθορυβη απο του προηγουμενου μοντελου.

Οπως ολα τα νεα οχηματα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη, το CR-V εφοδιαζεται με premium τεχνολογιες παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας που κανουν την οδηγηση ευκολοτερη και ασφαλεστερη, προσφεροντας παθητικη ασφαλεια πεντε αστερων συμφωνα με το EURO NCAP.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!