Volvo & Polestar, παίρνουν άριστα για τις εκπομπές CO2 το 2020

 


  H Volvo Cars και η θυγατρικη της, Polestar, επιβεβαιωνουν οτι το 2020 θα πετυχουν μειωση στις εκπομπες CO2 της γκαμας τους σε μεγαλυτερο ποσοστο απο τον κοινο τους στοχο για το CO2 το 2020, οπως οριζεται απο τους κανονισμους της Ευρωπαϊκης Επιτροπης. Η επιτευξη του στοχου υπογραμμιζει την αξιοπιστια των δυο εταιρειων στην εκπληρωση της στρατηγικης μεταβασης στην ηλεκτροκινηση.

 

  Ως αποτελεσμα, η Volvo Cars και η Polestar εχουν, ως Volvo Car Corporation, προχωρησει σε μια κοινοπρακτικη συμφωνια με τη Ford, προσφεροντας το πλεοναζον ποσο των δικων τους εκπομπων CO2 στη Fordκαι ενδεχομενως σε αλλους κατασκευαστες αυτοκινητων, οπως προβλεπει το συστημα συγκεντρωσης που εφαρμοζεται απο την Ευρωπαϊκη Επιτροπη. Τα εσοδα που προκυπτουν απο τη συμφωνια θα επανεπενδυθουν σε νεα project πρασινης τεχνολογιας.

 


  «Για το Volvo Car Group, το μελλον ειναι ηλεκτρικο και μετασχηματιζουμε την εταιρεια μας προχωρωντας σε αποφασιστικες δρασεις», δηλωσε ο Håkan Samuelsson (Χοκαν Σαμιουελσον), CEO του Volvo Car Group. «Νιωθω ικανοποιηση διοτι υπερβαινουμε τους στοχους που ειχαμε θεσει για τη μειωση των εκπομπων CO2. Αυτο αποδεικνυει οτι η στρατηγικη μας ειναι σωστη τοσο για την επιχειρηματικη μας δραση οσο και για τον πλανητη».

 

  Η Volvo Cars ηταν ο πρωτος καταξιωμενος κατασκευαστης αυτοκινητων που δεσμευτηκε για την πληρη εφαρμογη της ηλεκτροκινησης και η μονη μαρκα που προσφερει μια plugin υβριδικη εκδοση σε καθε μοντελο της γκαμας της. Επιπλεον, θα παρουσιασει μια σειρα απο πληρως ηλεκτρικα μοντελα τα ερχομενα χρονια, αρχιζοντας απο το XC40 Recharge.

 

  Στα πρωτα τρια τριμηνα του 2020, οι πωλησεις των pluginυβριδικων μοντελων της εταιρειας στην Ευρωπη αντιπροσωπευουν περισσοτερο απο το ενα τεταρτο των συνολικων πωλησεων της στην ιδια ηπειρο. Στη διαρκεια αυτης της περιοδου, η Volvo Carsηταν η νουμερο ενα premiumμαρκα plugin υβριδικων στην Ευρωπη συμφωνα με μετρησεις του IHS, ενω εως το 2025 η εταιρεια στοχευει το 50% των πωλησεων της παγκοσμιως να προερχεται απο πληρως ηλεκτρικα αυτοκινητα και το υπολοιπο απο υβριδικα.

 

  Οσον αφορα την Polestar, η εταιρεια ξεκινησε ηδη εντος του 2020 τις παραδοσεις του πρωτου της πληρως ηλεκτρικου μοντελου, Polestar2, και αναδεικνυεται ταχιστα σε μια απο τις πλεον εξεχουσες μαρκες ηλεκτρικων αυτοκινητων στην Ευρωπη, ενισχυοντας συνεχως την παρουσια της στην αγορα.

 

  Η στρατηγικη της Volvo Cars για την ηλεκτροκινηση αποτελει τμημα του φιλοδοξου κλιματικου της σχεδιου, στο πλαισιο του οποιου η εταιρεια στοχευει να γινει κλιματικα ουδετερη εως το 2040. Το σχεδιο υπερβαινει την απλη μειωση των εκπομπων «στην εξατμιση» μεσω της ηλεκτροκινησης. Η εταιρεια θα περιορισει επισης τις εκπομπες ανθρακα στο δικτυο των εργοστασιων της και στις ευρυτερες δραστηριοτητες της, στην εφοδιαστικη αλυσιδα, ενω θα διευρυνει την ανακυκλωση και την επαναχρησιμοποιηση υλικων.

 

  Ως πρωτο, απτο βημα προς τον στοχο της για το 2040, η εταιρεια στοχευει να μειωσει το αποτυπωμα ανθρακα ανα αυτοκινητο σε ολο τον κυκλο ζωης κατα 40% μεταξυ 2018 και 2025, συμπεριλαμβανομενης της μειωσης κατα 50% των εκπομπων «στην εξατμιση» ανα αυτοκινητο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!