Ο Martin Banks, δεν ειναι ενας απλος μηχανικος της Nissan. Υλοποιωντας ενα καινοτομο “φορητο τεχνικο κεντρο” που εφτιαξε στον ελευθερο χρονο του μεσα στο σπιτι του, o Martin το τοποθετει σε εναν χαρτοφυλακα και το μεταφερει μαζι του πανευκολα, προκειμενου να “μοιραζεται” προηγμενες τεχνολογιες με τους συναδελφους του στο εξωτερικο.
Σε ενα ανεκπαιδευτο “ματι” το βαλιτσακι του Martin φαινεται καπως “πρωτογονο”, χαρη στους απλους διακοπτες και τα LED που ενσωματωνει. Ομως αυτο το “κουτι”, που ειναι αρκετα μικρο για να μπορει να μεταφερθει ως χειραποσκευη στην καμπινα ενος αεροπλανου, μπορει να αναπαραγαγει το συνολο της ηλεκτρικης αρχιτεκτονικης μεχρι και 200 διαφορετικων μοντελων της Nissan, συμπεριλαμβανομενων και των εκδοσεων τους !
Ωστοσο, το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζει ο Martin με αυτον τον “ χαρτοφυλακα” ειναι κατα την σαρωση των αποσκευων στα σημεια ελεγχου των αεροδρομιων!
Οπως εξηγει ο Μαρτιν, \”Εχω ταξιδεψει σε πολλες συναντησεις με συναδελφους απο ολο τον κοσμο, οπου μοιραζομαστε ιδεες και λυσεις”. \”Το ζητουμενο ηταν παντα η επιδειξη των συστηματων που εχουμε αναπτυξει στο γραφειο, οποτε αποφασισα να δημιουργησω τη δικη μου λυση”.
Ο Martin πραγματοποιησε το μεγαλυτερο μερος του σχεδιασμου και της αναπτυξης του “χαρτοφυλακα” του στο σπιτι, στον ελευθερο χρονο του, δημιουργωντας ακομη και τα δικα του τυπωμενα κυκλωματα, ουτως ωστε να λειτουργουν οπως ακριβως θελει.
Οπως χαρακτηριστικα δηλωνει : “Φαινεται πολυ πρωτογονο, αλλα τα LED μου δειχνουν εαν τα κυκλωματα λειτουργουν κανονικα. Αυτος ο απλος μηχανισμος μπορει να εξετασει στο αυτοκινητο μερικα απο τα πιο προηγμενα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα της Nissan, οπως τα συστηματα υποστηριξης του οδηγου και του Safety Shield.\”
O συγκεκριμενος χαρτοφυλακας αποδεικνυει οτι τα ηλεκτρικα συστηματα και το λογισμικο στα crossovers της επομενης γενιας –οπως τα Qashqai, Juke και X-Trail – θα λειτουργουν σε πληρη αρμονια με το υπολοιπο αυτοκινητο, παρεχοντας τη λειτουργικοτητα που απαιτει ο σημερινος οδηγος.