Το μικροτερο μοντελο της μαρκας, με το οποιο εισερχεται στην ελληνικη αγορα, ειναι το Mazda2. To ιαπωνικο supermini διατιθεται στη χωρα μας με τιμη 13.719 ευρω, για τη βασικη εκδοση (Emotion) σε επιπεδο εξοπλισμου, με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα βενζινης των 1.496 κ.εκ. αποδοσης 75 ιππων. Με το ιδιο μοτερ, διατιθεται και με 90 ιππους, με τιμη 16.506 ευρω, ενω στη συγκεκριμενη εκδοση ισχυος προσφερεται και η δυνατοτητα επιλογης του αυτοματου κιβωτιου των εξι σχεσεων (17.228 ευρω).
Η ισχυροτερη εκδοση του 2, με αποδοση 115 ιππων, (παντα με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα βενζινης του 1,5 λιτρου με μηχανικο κιβωτιο εξι σχεσεων) διατιθεται, στο ανωτερο επιπεδο εξοπλισμου Revolution Top, στα 21.516 ευρω.
Στα μικρομεσαια, βρισκεται το νεο Mazda3. Προσφερεται τοσο σε hatchback, οσο και σε sedan αμαξωμα, με εναν ατμοσφαιρικο διλιτρο βενζινης, αποδοσης 122 ιππων και εναν 1,8 λιτρου diesel με αποδοση 116 ιππων. H εισαγωγικη εκδοση για το Mazda3 ειναι η βενζινοκινητη, με τιμη 25.290 ευρω, ενω η diesel ξεκινα απο 27.661 ευρω. Και στις δυο εκδοσεις, υπαρχει δυνατοτητα επιλογης κιβωτιου εξι σχεσεων, αυτοματου η χειροκινητου και αμαξωματος.
Μια κατηγορια επανω ειναι το Mazda6 Sedan και το Mazda6 Sport Combi, με κινητηρες βενζινης 2,0 (απο 34.491 ευρω) και 2,5 λιτρων (απο 42.420 ευρω) αλλα και diesel 2,2 λιτρων (39.868 ευρω).
Στα SUVs, το μικροτερο σε διαστασεις μοντελο της Mazda ειναι το CX-3, με τον διλιτρο βενζινοκινητηρα σε δικινητες διαμορφωσεις των 121 ιππων (απο 19.060 ευρω) και τετρακινητες των 150 ιππων (απο 31.657 ευρω). Διατιθεται και με πετρελαιοκινητηρα 1.759 κ.εκ. και των 115 ιππων σε εκδοσεις με κινηση στους δυο (απο 24.263 ευρω) η στους τεσσερις τροχους (απο 31.402 ευρω).
Το μεγαλυτερο σε διαστασεις CX-5 διατιθεται με διλιτρο κινητηρα βενζινης 165 ιππων σε δικινητες (απο 27.705 ευρω) και τετρακινητες εκδοσεις (απο 35.033 ευρω). Το κορυφαιο CX-5 με τον βενζινοκινητηρα των 2,5 λιτρων, αποδοσης 194 ιππων διατιθεται μονο με αυτοματο κιβωτιο εξι σχεσεων ξεκινωντας στις δικινητες εκδοσεις απο τα 42.589 ευρω και στις τετρακινητες απο τα 45.260 ευρω. Σε diesel, το CX-5 διατιθεται με τον 2,2 turbo σε δυο εκδοσεις ισχυος, αποδιδοντας 150 και 184 ιππους. Στη μικροτερη απο αυτες το δικινητο Mazda CX-5 προσφερεται εναντι 34.556 ευρω και το τετρακινητο εναντι 36.981 ευρω. Oι αποκλειστικα τετρακινητες εκδοσεις των 184 ιππων με το αυτοματο εξαρι κιβωτιο, ξεκινουν απο τα 47.150 ευρω.
Το μοντελο που ειναι… ολα τα λεφτα (διαχρονικα) για τη Mazda, δεν θα μπορουσε να λειπει απο την ελληνικη αγορα. Ο λογος για το Mazda MX-5 το οποιο επιστρεφει στην ελληνικη αγορα με ατμοσφαιρικους κινητηρες βενζινης 1,5 και 2,0 λιτρων αλλα και δυο τυπους οροφης. Εδω, η βασικη εκδοση των 1.496 κ.εκ., αποδοσης 132 ιππων, διατιθεται εναντι 24.997 ευρω (32.251 ευρω για την εκδοση RF), ενω το διλιτρο MX-5 των 184 ιππων ξεκινα απο τα 34.614 ευρω, φτανοντας εως και τα 45.040 ευρω για την επετειακη εκδοση με την ηλεκτρικα αναδιπλουμενη σκληρη οροφη (RF).