Μετα απο 5 χρονια πετυχημενης παρουσιας στην Ευρωπαϊκη και Ελληνικη αγορα, το ASXαπεκτησε ενα νεο πετρελαιοκινητηρα diesel1.6 Di–DEuro-6, οποιος αποδιδει 114 ιππους/ 3.600 r.p.m.,με ροπη 270 Nm/1750 r.p.m. και κορυφαια καταναλωση μολις 4,6lt/100 χιλιομετρα.
Ο εξοπλισμος της εκδοσης Informπου ειναι διαθεσιμη με τον βεζινοκινητηρα 1.6lt4X2 περιλαμβανει: ActiveStability& TractionControl(ASTC), ABSμε EBD& BrakeAssist, HillStartAssist(HSA), ESS(EmergencyStopSignal), Αεροσακοι εμπρος, πλευρικοι, οροφης και αεροσακος γονατου οδηγου, Ηλεκτρικοι θερμ. εξωτ. καθρεφτες και εξωτ. χειρολαβες θυρων στο χρωμα του αμαξωματος, Υψηλης αντιθεσης οθονη υγρων κρυσταλλων με πολλαπλες ενδειξεις, Κεντρικη κονσολα τυπου carbon, Καθισμα οδηγου ρυθμιζομενο καθ’ υψος, AirCondition•Ηχοσυστημα R/CD, εισοδος για Audio– AUX, 4 ηχεια, Ελαστικα 215/70 R16 με καλυμματα τροχων, Συστημα ανιχνευσης και πιεσης των ελαστικων.
-
Μπουτον All Wheel Control (AWC) αντι περιστροφικου επιλογεα,
-
Ανανεωμενη πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων για βελτιωμενη συμπεριφορα και οδηγικη ανεση.
-
Νεα υφασματα εσωτερικου,
-
Νεο χρωμιωμενο ενθετο στις εμπρος πορτες,
-
νεο 4-κυλινδρο υπερτροφοδοτουμενο πετρελαιοκινητηρα 1.6 Di–D
-
8-valves SOHC Common rail, Αμεσου ψεκασμου Euro 6 χαμηλων περιβαλλοντικων επιπτωσεων (“low impact”), Di–D”.
-
Ιπποδυναμη 114Ηρ στις 3,600 rpm,
-
ροπη 270 Νmμ στις 1,750 rpm και
-
διακρινεται για τη χαμηλη καταναλωση με μολις 4,7 lt/100 kms στο μικτο κυκλο και
-
εκπομπες CO2 119gr/km.
-
Συστημα “Automatic Stop & Go”
-
Electric power steering
-
Συστημα Ανακτησης Ενεργειας Πεδησης (Generation Control System)
-
Ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης
-
κ.λ.π.,…
-
Στη λειτουργια 2WD, η ροπη κατανεμεται μονο στους εμπρος τροχους για ευελικτη συμπεριφορα και καλυτερη οικονομια καυσιμου.
-
Στη λειτουργια 4WD AUTO, η κατανομη ροπης ελεγχεται για να επιτυγχανεται ελκτικη προσφυση και κατευθυντικοτητα σε χωματινους δρομους και / η σε αντιξοες συνθηκες δρομους (απο 98 % μπροστα / 2 % πισω μεχρι 50 % μπροστα / 50 % πισω).
-
Τελος, στη λειτουργια 4WD LOCK, η κατανομη ροπης αναμεσα στους μπροστα και στους πισω τροχους κλειδωνει στο 50-50 για βελτιωση της προσφυσης σε κακες οδικες επιφανειες και ξεκολλημα του οχηματος. Ετσι, οι υψηλες επιδοσεις 4WD ειναι εφικτες σε ολους τους δρομους και ολες τις συνθηκες.
-
Χαρη στην υψηλη ακαμψια του αμαξωματος η αναρτηση αντιδρα με ακριβεια στις ανωμαλιες του οδοστρωματος, για να μπορει ο οδηγος να ακολουθει την πορεια που εχει επιλεξει.
-
Το αμαξωμα πρεπει να διαθετει πρακτικες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης και εναν στιβαρο χωρο επιβιωσης για την προστασια των επιβατων σε περιπτωσεις συγκρουσεων απο καθε κατευθυνση.
-
Η σχεδιαση πρεπει να προσφερει ενα σημαντικο επιπεδο προστασιας για τους πεζους.
-
Το αμαξωμα πρεπει να ειναι σχεδιασμενο με γνωμονα τη λεγομενη συμβατοτητα συγκρουσης, ωστε να ελαχιστοποιειται η ζημια σε αλλα ελαφρυτερα οχηματα σε περιπτωση συγκρουσης.
-
Ωστοσο, εαν η εφαρμογη τετοιων μετρων επιφερει αυξηση βαρους, αυτο θα επηρεασει δυσμενως τις οδηγικες επιδοσεις και την οικονομια του καυσιμου. Επομενως, ειναι ζωτικης σημασιας το αμαξωμα να σχεδιαζεται οσο το δυνατον ελαφρυτερο αλλα παραλληλα να πληροι τις βασικες απαιτησεις.
-
Active Stability Control,
-
Traction Control,
-
Hill Start Assist system,
-
ABS,
-
Electronic Brake Distribution,
-
Brake Assist,
-
Emergency Stop signal System,
-
Μεχρι 7 αεροσακους (συμπερ. αεροσακου γονατων οδηγου) αναλογα με την αγορα και την εκδοση κ.λ.π.,…
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
-
Μηκος: 4,295 mm (ιδιο με του MY12)
-
Πλατος: 1,770 mm
-
Υψος: 1,625 mm (με ραγες οροφης)
-
Μεταξονιο: 2,670 mm
Κινητηρες
|
Κιβωτιο
|
AS&G*
|
2WD η 4WD*
|
1.6 Βενζινης
(117 ps)
@ 6.000 rpm
@ 4.000 rpm
1.6 Di–D
(114 ps)
@ 3,600 rpm
@ 1,750 rpm
|
5 M/T
6 M/T
|
διατιθεται
διατιθεται
|
2WD
2WD η 4WD
|