Υπαρχει, βεβαια, μια \”μικρη\” λεπτομερεια: Τουλαχιστον προς το παρον, δεν ξερουμε τα specs του Megane που φορεσε το \”στεμμα\” του γρηγοροτερου προσθιοκινητου. Οι πρωτες πληροφοριες αναφερουν οτι διατηρει το ιδιο, υπερτροφοδοτουμενο μοτερ των 1,8 λιτρων, αλλα ισως με την αποδοση του ελαφρως αυξημενη απο τους 296 ιππους και τα 400 Nm ροπης.
Το σιγουρο ειναι οτι το Megane R.S. Trophy-R εκανε \”διαιτα\” για να τρεξει στο \”ring\”, καθως θρυλειται οτι δεν ειχε πισω καθισματα και παραθυρα απο plexiglas για να ελαττωθει το βαρος. Για να ενισχυθει η ακαμψια, υπηρχε roll cage, ενω αλλαγες υπηρχαν και στην αναρτηση, καθως και στα φρενα, ωστε να επιτευχθει ο καλυτερος χρονος.
Και τι, νομιζες οτι τελειωσαμε; Η Honda ηδη εχει σηκωσει το γαντι και ετοιμαζει μια γρηγοροτερη εκδοση του Civic (CTR), ωστε να ξαναρπαξει το στεμμα. Και, ευχομαστε να το ξανακανει, επειδη αυτος ο ανταγωνισμος, οδηγει σε ολοενα και καλυτερα μοντελα…
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }