Ακουστικος οργασμος
Η Ferrari 458 Speciale, ηταν η τελευταια ατμοσφαιρικη V8 με 597 ιταλικα αλογα που παρηγαγαν τον ανοθευτο ηχο μιας γνησιας Ferrari. Ωστοσο, για ορισμενους ανθρωπους, υπαρχει παντα περιθωριο για βελτιωση. Ετσι, σκεφτηκαν πως ο καλυτερος τροπος για να εκτιμησουν το ουρλιαχτο του V8 των 4.5-λιτρων, ειναι μια aftermarket εξατμιση Fi με ευφυες συστημα συχνοτητων οπου στο ρελαντι παραμενουν κλειστες οι βαλβιδες, μετατρεποντας το σε ησυχο αρνακι (λεμε τωρα), αλλα οταν οι βαλβιδες ανοιγουν, ακουγεται δυνατοτερα και απο Formula 1 (τις παλιες, καλες), προειδοποιωντας τα 12κυλινδρα supercars του Μονακο.
Η Ferrari 458 Speciale βολταρει στο πριγκιπατο του Μονακο πορωνοντας τον κοσμο χαρη στα ουρλιαχτα της εξατμισης και ανοιγοντας την μεσα σε τουνελ. Να επισημανω οτι δεν πηρε τη Ferrari και αρχισε να γκαζωνει για μοστρα αλλα συμμετεχει στο topmarquesmonaco , το οποιο ειναι ενα show με τα ακριβοτερα και γρηγοροτερα αυτοκινητα του κοσμου.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }