Ο σπανιος χαρακτηρας του νεου V8 φαινεται και στις διαδικασιες παραγωγης που εφαρμοζονται στο εργοστασιο του Μοναχου. Ο κινητηρας κατασκευαζεται με υψηλη ακριβεια υπο την επιβλεψη εξειδικευμενων τεχνικων που φροντιζουν για μια εξατομικευμενη διαδικασια παραγωγης. Το μπλοκ, ο στροφαλοθαλαμος και η κυλινδροκεφαλη του νεου V8 αποστελλονται στο Μοναχο απο το χυτηριο ελαφρων μεταλλων του εργοστασιου του BMW Group στο Landshut, συναρμολογουνται σε βασεις μεταφορας με ενσωματωμενες μοναδες συλλογης δεδομενων και υποβαλλονται σε μηχανικη επεξεργασια με υψηλου επιπεδου ακριβεια.
Αυτο σημαινει οτι κατα τη διαδικασια παραγωγης μπορουν να αποθηκευονται ολα τα δεδομενα που σχετιζονται με την ποιοτητα, οπως ροπες συσφιξης για μπουλονια και διακενα βαλβιδων.
Η ανταλλαγη δεδομενων εξασφαλιζει οτι χρησιμοποιουνται καταλληλα εργαλεια και ροπες συσφιξης για τον αντιστοιχο κινητηρα σε ολους τους σταθμους συναρμολογησης. Επιπλεον, βασικα εξαρτηματα οπως εδρανα, μπιελες η κυλινδροκεφαλες αποκτουν εναν ατομικο κωδικο. Με αυτο τον τροπο μπορει να παρακολουθειται με ακριβεια η εξελιξη καθε εξαρτηματος, απο τη ληψη μεχρι την εγκατασταση του.
Με τη συναρμολογηση του νεου V8 στην εδρα του, στο Μοναχο, το BMW Group υπογραμμιζει τη σημασια της παραγωγης κινητηρων στις παραδοσιακες εγκαταστασεις παραγωγης του. Η ικανοτητα που εχει αναπτυχθει για εξαιρετικα αποδοτικες και περιπλοκες κινητηριες μοναδες στις εγκαταστασεις του Μοναχου αξιοποιειται επισης στην παραγωγη των 6 η 8-κυλινδρων κινητηρων των μοντελων BMW M και των δωδεκακυλινδρων κινητηρων της BMW M760Li xDrive και αυτοκινητων Rolls-Royce.
Ετσι επιτυγχανεται συμμορφωση με τα υψηλοτερα προτυπα ποιοτητας και ασυμβιβαστη ποιοτητα διαδικασιων, ωστε να πληρουνται οι προϋποθεσεις για αξιοσημειωτες επιδοσεις και μεγιστη οδηγικη απολαυση στο τιμονι της νεας BMW M850i xDrive Coupe.