Η 8η γενια της Corvette, ειναι ισως η πιο πολυσυζητημενη απο ολες. Το αμερικανικο muscle car, το οποιο εκανε \”καριερα\” με τον κινητηρα εμπρος, εγινε το πρωτο αμερικανικο muscle car / supercar, με το μοτερ στο κεντρο. Καποιοι, χαλαστηκαν βλεποντας ενα απο τα πλεον κλασικα αμερικανικα σπορ αυτοκινητα να… εξευρωπαϊζεται. Σε πολλους αρεσε. Παρα πολλους για την ακριβεια. Συμπεριλαμβανω και τον εαυτο μου αναμεσα σε αυτους.
Για πρωτη φορα στην ιστορια, η Corvette, εχοντας αλλαξει διαταξη κινητηρα, αποκτα εντελως νεες δυνατοτητες οδηγικα και μπορει πλεον, να \”παιξει\” σε κατηγοριες που παλιοτερα δεν μπορουσε. Το αλλο καινοτομο, ειναι πως η ανοιχτη εκδοση, η C8 Stingray Convertible οπως την ονομαζει η Chevrolet, θα γινει η πρωτη Corvette στην ιστορια με αναδιπλουμενη μεταλλικη οροφη.
Η ανοιχτη οδηγηση (κοινως, να παιρνουν τα μυαλα μας αερα), ειναι αρηκτα συνδεδεμενη με τις Corvette, μιας και η C1, οταν παρουσιαστηκε το 1953, ηταν διαθεσιμη μονο σε ανοιχτη εκδοση. Πλεον, στην 8η γενια της, η C8 Convertible ανοιγει το επομενο κεφαλαιο στην ιστορια των ανοιχτων Vette, οντας η πρωτη με τον κινητηρα στο κεντρο και με μεταλλικη αναδιπλουμενη οροφη.
Κατ΄εξοχην, ανοιχτη
Inspired by jets