Η ασπρη Testarossa, η οποια εχει ολα τα χαρτια που αποδεικνυουν οτι ειναι αυθεντικη, τοσο απο τη Ferrari North America, οσο και απο τη Ferrari Classiche, καθως και απο τη Universal Studios (εγγραφα που αποδεικνυουν οτι ηταν το αυτοκινητο της σειρας), βγηκε για πρωτη φορα στο σφυρι, τον Δεκεμβριο του 2014, στο eBay. Προφανως και δεν πουληθηκε, αφου ξαναεμφανιστηκε προς πωληση τον Μαρτιο του 2015.
Τον Αυγουστο του 2015, βγηκε σε δημοπρασια απο αμερικανικο οικο. Και, αφου κανεις δεν την πηρε, ξαναβγηκε σε δημοπρασια απο τον ιδιο οικο, τον Ιανουαριο του 2016. Για καποιο λογο, κανεις δεν ενδιαφερεται και ετσι, ξαναβγαινει σε δημοπρασια τον ερχομενο Φεβρουαριο, απο τον Barrett- Jackson.
Η συγκεκριμενη Testarossa εχει μολις 16.000 μιλια στο οδομετρο της και τοποθετηθηκε σε αποθηκη, απο το 1989, οποτε και τελειωσαν τα γυρισματα των \”Σκληρων του Μαϊαμι\”. Εκτοτε, εχει γινει ενα service συντηρησης του κινητηρα, αξιας 8.000 δολαριων.
Η ιστορια της, εχει ενδιαφερον, με δεδομενο οτι τελικα, στην τηλεοραση, τιποτα δεν ειναι οπως το νομιζουμε. Αρχικα, ο ντετεκτιβ Κροκετ, χρησιμοποιουσε μια μαυρη Ferrari 356 GTB Daytona. Η οποια ομως, δεν ηταν Ferrari. Ηταν στην πραγματικοτητα μια ρεπλικα, επανω σε ενα σασι απο μια Corvette του \’80. Η σειρα γνωριζε μεγαλη επιτυχια και, οταν η Ferrari παρουσιασε την Testarossa, προσφερε στη Universal Studios να παρεχει εκεινη τα πραγματικα αυτοκινητα.
Ετσι κι εγινε. Για χαρη του \”Κροκετ\”, η Ferrari North America, δωρισε στα στουντιο δυο μαυρες Testarossa. Για ενα λεπτο! Μαυρες; Αφου ασπρη βλεπαμε στη σειρα! Κι ομως. Η Testarossa ηταν μαυρη και, απο τα πρωτα γυρισματα που χρησιμοποιηθηκε, εγινε σαφες οτι το χρωμα δεν \”εγραφε\” στα νυχτερινα γυρισματα. Και ετσι, η Testarossa που θα χρησιμοποιουταν (η μια κρατηθηκε) βαφτηκε ασπρη.
Απο τα γυρισματα των \”Σκληρων του Μαϊμι\”, το μακρινο 1988. Κι ομως, το αυτοκινητο που βλεπεις, ειναι ρεπλικα, επανω σε σασι απο DeTomaso Pantera
Ομως, δεν τελειωσαμε εδω. Η σειρα περιειχε πολλες σκηνες καταδιωξης, αλματα, τρακαρισματα και αλλα τετοια… ωραια. Υπεστη λοιπον η Testarossa για την οποια μιλαμε εδω, τετοιο βιασμο; Οχι. Γιατι θα εκπλαγεις, εαν μαθεις τι αυτοκινητο χρησιμοποιησαν οι αθεοφοβοι για να ντουμπλαρουν τις αγριες σκηνες της Ferrari.
Για τη δημιουργια της replica, οι παραγωγοι του Miami Vice απευθυνθηκαν στον ειδικο βελτιωτη γι\’ αυτο το σκοπο, Carl Roberts. Ο Roberts, ηθελε να φτιαξει ρεπλικα επανω στο σασι μιας Corvette, αλλα επειδη η Testarossa ηταν κεντρομηχανη, πηρε μια DeTomaso Pantera (ηταν ηδη συλλεκτικη τοτε!!!) του 1972 και την τροποποιησε: Της προσθεσε υποπλαισιο ωστε να αντεχει τα αλματα, ενα \”καπακι\” απο φαϊμπεργκλας για να μοιαζει με την Ferrari, της εβαλε ενα μοτερ απο Ford Cleveland με nitro boost και βελτιωσεις απο τη Ford (απεδιδε 600 ιππους στις 5.000 σ.α.λ. και 350 lb/ft ροπης στις 2.000 σ.α.λ.) ενα εξτρα πενταλ για να μπλοκαρει τους πισω τροχους, πολλα ακομα εξτρα και… βουαλα!
Στις 1 Ιουλιου 1987, το αμερικανικο περιοδικο Popular Mechanics, εξηγουσε στο κοινο πως δουλευε η Ferrari που δεν ηταν… Ferrari στη δημοφιλη σειρα
Η ρεπλικα, για την οποια χρησιμοποιηθηκαν κομματια απο φαϊμπεργκλας, τα οποια ο Roberts κατασκευασε βλεποντας φωτογραφιες της Testarossa σε ενα περιοδικο (!!!) και καποια κομματια απο μια διαλυμενη Testarossa, χρησιμοποιειτο για τις σκηνες καταδιωξης και η πραγματικη Ferrari, για τις πιο \”light\”. Αυτη, λοιπον, δεν ηταν πρωταγωνιστρια, αλλα συμπρωταγωνιστρια.
Οι Testarossa πωλουνται ολο και ακριβοτερα τα τελευταια χρονια, αν και τα 1,75 εκατ. δολαρια που ηταν η τιμη εκκινησης της συγκεκριμενης Testarossa, ειναι μαλλον λιγο αισιοδοξο ποσο. Και, αν το σκεφτεις λιγακι, ισως και να ειναι ο λογος που κανεις δεν τη θελει για το γκαραζ του. Γι\’ αυτο και τωρα, η δημοπρασια δεν θα εχει τιμη εκκινησης.