Για πρώτη φορά σε έκδοση N Line το Hyundai i30

 Με μια σειρα απο χρωματα, ανανεωμενη σχεδιαση, αλλα και -επιτελους- εκδοσεις N Line, ερχεται το ανανεωμενο best seller της Hyundai, i30. Το πολυβραβευμενο hatch της κορεατικης μαρκας δεχτηκε ενα διακριτικο face lift στα σημεια, διατηρωντας τη γκαμα των κινητηρων του, ενω διατιθεται και υβριδικο, καθως και με τον κορυφαιο 1,5 turbo βενζινης, αποδοσης 160 ιππων. 

Ας αρχισουμε ομως απο τα σχεδιαστικα: Το αναβαθμισμενο εμπρος τμημα τονιζει τη νεα σχεδιαστικη φιλοσοφια φωτισμου που περιλαμβανει ενσωματωμενα εντυπωσιακα LED φωτα ημερας σχηματος V. Το πισω τμημα εκφραζει τον προηγμενο χαρακτηρα του αυτοκινητου. Ο πληρως ανασχεδιασμενος πισω προφυλακτηρας βελτιωνει την αεροδυναμικη αποδοση. Στο καθαρο προφιλ κυριαρχει μια συνεχομενη στιλπνη γραμμη που εκτεινεται απο τους προβολεις μεχρι τα πισω φωτιστικα σωματα.


Το νεο i30 διαθετει νεας σχεδιασης ζαντες αλουμινιου 16” και 17”, αλλα και N Line 17’’ και 18’’, φινιρισμενες με diamond-cut τεχνικη που προσδιδει εντυπωσιακη υφη και τελειοτητα στο προφιλ του νεου i30.


 Το νεο i30 προσφερεται σε 9 διαφορετικες χρωματικες προτασεις, τρεις εκ των οποιων ειναι νεες (Dark Night, Silky Bronze και Sunset Red) επιπροσθετα απο τις εξι ηδη υπαρχουσες προτασεις: Polar White, Phantom Black, Engine Red, Stellar Blue, Platinum Silver και Olivine Grey, χαριζοντας ενα απολυτα προσωπικο στυλ στο αυτοκινητο.


  


 
Τα i30 Hatchback και i30 Fastback διατιθενται πλεον, για πρωτη φορα και σε εκδοσεις N Line, με την εμπνευση της υπογραφης απο το καθαροαιμο υψηλων επιδοσεων i30 N. Οι εκδοσεις N Line διαφοροποιουνται τοσο σε σχεδιασμο οσο και σε εξοπλισμο, σε σχεση με τις υπολοιπες εκδοσεις i30. Επιπροσθετα, οι εκδοσεις i30 Ν Line στους ισχυροτερους κινητηρες βενζινης 48V Hybrid Turbo 160ps και 48V Hybrid Diesel 136ps, διαθετουν και διαφοροποιημενη ρυθμιση στο συστημα διευθυνσης και αναρτησεων, προδιαθετοντας για ακομη περισσοτερη οδηγικη απολαυση.

Σχεδιαστικα, το i30 N Line διαθετει φαρδυτερη μασκα μπροστα και νεο πισω προφυλακτηρα, δημιουργωντας μια τολμηρη, δυναμικη και ζωηρη εμφανιση. Εμπνευσμενη απο τη σχεδιαση των αεροσκαφων, η κατω κεντρικη μασκα κυριαρχει στη περιοχη του εμπρος προφυλακτηρα. Τα πλευρικα ανοιγματα φερουν πτερυγια που βελτιωνουν την αεροδυναμικη αποδοση. Η νεα σχεδιαση του πισω προφυλακτηρα υπογραμμιζει το δυναμικο χαρακτηρα του N Line.

 

Η στιβαρη εμφανιση υποστηριζεται απο τη νεα σχεδιαση των προβολεων και οι μεγαλυτεροι σε πλατος διαχυτες προσδιδουν σπορ στυλ. Τα πισω φωτιστικα σωματα LED υιοθετουν ενα σχημα V, σε πληρη αισθητικη αρμονια με το εμπρος τμημα, προσφεροντας παραλληλα μεγιστη ορατοτητα και ασφαλεια.

 

Το νεο i30 N Line εφοδιαζεται με ζαντες νεας σχεδιασης, 17” η 18” που το καθιστουν πιο δυναμικο, καθως αποπνεουν μια αισθηση ταχυτητας, ακομα και οταν ειναι σταθμευμενο.

 

Στο εσωτερικο, το δερματινο τιμονι N Line και ο μοχλος ταχυτητων N Line συνδυαζει τον ελεγχο και την ανεση με τη φινετσα του διατρητου δερματος. Η Ν Line σχεδιαση των αεραγωγων επιτεινει την αισθηση δυναμισμου και ελευθεριας μεσα στο κομψο περιβαλλον της καμπινας. Τα προηγμενα, σπορ καθισματα N Line διαθετουν ηλεκτρικη οσφυϊκη υποστηριξη και επεκτεινομενα μαξιλαρια εδρας για μεγαλυτερη ανεση και ασφαλεια.

 

 


 

Αναβαθμισμενο, ποιοτικο και hi tech εσωτερικο

 

Η μοναδικη σχεδιαστικη φιλοσοφια του νεου Hyundai i30 δινει το παρον και στο εσωτερικο. Επιφανειες υψηλης ποιοτητας και εντυπωσιακες λεπτομερειες, οπως οι εκλεπτυσμενοι αεραγωγοι, κυριαρχουν στην ανανεωμενη καμπινα.

 

Το εργονομικο εσωτερικο προσφερει καλυτερη θεση οδηγησης ενω και οι υπολοιποι συνεπιβατες απολαμβανουν ενα ανετο ταξιδι με απλετο χωρο για ολη την οικογενεια.

 

Η προηγμενη τεχνολογια δινει δυναμικο παρον στο cockpit του νεου i30, με τον εντυπωσιακο ψηφιακο πινακα οργανων 7’’. Ο ευφυης ψηφιακος πινακας παρουσιαζει τις σημαντικοτερες πληροφοριες. Μπορειτε να τροποποιησετε την απεικονιση συμφωνα με τις προτιμησεις σας: η ταχυτητα μπορει να προβαλλεται ψηφιακα, μαζι με τη Ροη Ενεργειας – Energy Flow (για το 48V Υβριδικο ), τις πληροφοριες πλοηγησης η τις ενεργες λειτουργιες SmartSense. Αναλογα με το προγραμμα οδηγησης που επιλεγει ο οδηγος, αλλαζει και το χρωμα του ψηφιακου πινακα οργανων και των γραφικων ωστε να υπαρχει αρμονια. Μπλε για το Normal mode, πρασινο για το Eco mode και πορτοκαλι για το Sport mode. Η επιλογη Drive mode ειναι διαθεσιμη στα αυτοματα κιβωτια (7 DCT).

 

Η στανταρ οθονη πολυμεσων 8’’ συνοδευεται απο την προβολη εικονας απο καμερα οπισθοποριας, με δυναμικες γραμμες καθοδηγησης που δειχνουν τη μελλοντικη τροχια του νεου i30, ενα εξαιρετικα χρησιμο χαρακτηριστικο σε ελιγμους σταθμευσης. Η οθονη 8’’ προσφερει προηγμενη συνδεσιμοτητα μεσω των εφαρμογων Android Auto και Apple CarPlay, ενω ο ραδιοφωνικος ηχος μεταδιδεται καθαροτερα απο ποτε στα 6 ηχεια (4 βασικα και 2 tweeters) του i30 απο οσους ραδιοφωνικους σταθμους εκπεμπουν ψηφιακο σημα DAB. Επιπλεον, το νεο i30 προσφερει προαιρετικη ασυρματη φορτιση smartphone.

 

 


 

Νεα γκαμα πιο αποδοτικων κινητηρων Hyundai SmartStream

 

Το νεο i30 διαθετει μια πρωτοφανη γκαμα κινητηρων προσφεροντας στους πελατες ακομη μεγαλυτερη ελευθερια επιλογης.

 

Για πρωτη φορα το i30 διατιθεται με εξηλεκτρισμενη 48V Hybrid Turbo τεχνολογια μειωνοντας τις εκπομπες ρυπων CO2 και αυξανοντας την αποδοση. Το υβριδικο συστημα κινησης 48V Hybrid υποστηριζει τον κινητηρα εσωτερικης καυσης, με ‘ενεσεις’ ηλεκτρικης ενεργειας σε διαφορετικα σταδια οδηγησης. Τα 48V Hybrid συνολα διατιθενται με το πρωτοποριακο Intelligent Manual Transmission (iMT) για ακομα μεγαλυτερη αποδοση.

 

Το iMT διαθετει ηλεκτρονικο συμπλεκτη που συμβαλλει στη μειωση της καταναλωσης των 48V Hybrid εκδοσεων. Για αυξημενη οικονομια, το iMT αποσυνδεει τον κινητηρα απο το συστημα μεταδοσης οταν ο οδηγος αφηνει το γκαζι, και το οχημα εισερχεται σε λειτουργια coasting (προγραμμα ρολαρισματος) με μειωμενη καταναλωση.

 

Εναλλακτικα, η 48V Hybrid Turbo τεχνολογια συνδυαζεται με το απολαυστικο 7-ταχυτο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 7-DCT, που διαθετει στανταρ χειριστηρια αλλαγης ταχυτητων στο τιμονι (πτερυγια paddle shifters), και συνδυαζει την οικονομικη λειτουργια, την οδηγικη απολαυση ενος μηχανικου κιβωτιου με την ανεση ενος αυτοματου.

 

Το νεο i30 διαθετει επισης ενα νεο κινητηρα 1.5lt με Dual Port Injection (DPi) και 110 PS, που συνδυαζεται με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων. Μεγιστη ισχυς: 110 PS, Μεγιστη ροπη: 144,2 Nm.

 

Επιπροσθετα, ο 1.0L T-GDi κινητηρας αποδιδει 120 PS και συνδυαζεται με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων. Επισης διατιθεται και σε 48V Hybrid εκδοση για πιο οικονομικη καταναλωση και για πρωτη φορα συνδεεται με ενα 6-ταχυτο κιβωτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) η 7-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (7-DCT) . Μεγιστη Ισχυς: 120 PS, Μεγιστη Ροπη: 172 Nm.

 

Στην κορυφη της γκαμας βρισκεται ο νεος κινητηρας 1.5L T-GDi που αποδιδει 160 PS, με στανταρ 48V υβριδικη τεχνολογια που συνδυαζεται με 6-ταχυτο Intelligent Manual Transmission (iMT) η ενα 7-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (7-DCT). Μεγιστη Ισχυς: 159 PS, Μεγιστη ροπη: 253 Nm.

 

Τελος, ενας κινητηρας 1.6L CRDiδιατιθεται με 115 και 136 PS. Η εκδοση των 115 PS συνδυαζεται με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων η 7-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (DCT). Η εκδοση των 136 PS διατιθεται με 48V Hybrid συστημα, το οποιο συνδυαζεται με 6-ταχυτο κιβωτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) η το 7-ταχυτο DCT. Μεγιστη Ισχυς: 136 PS, Μεγιστη Ροπη: 320 Nm (με DCT).

 

 


 

Συστηματα ασφαλειας 

 

Με το Hyundai SmartSense και τα προηγμενα συστηματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), το νεο i30 διαθετει κορυφαιο πακετο τεχνολογιων ενεργητικης ασφαλειας στην κατηγορια του – προσφεροντας περισσοτερη ασφαλεια και ξεγνοιασια στους επιβατες.

 

Το νεο i30 διαθετει, προαιρετικα, συστημα Lane Following Assist (LFA). Οταν ειναι ενεργοποιημενο, διατηρει το αυτοκινητο στο κεντρο της λωριδες σε ταχυτητες μεταξυ 0 και 180 km/h στον αυτοκινητοδρομο και στους δρομους της πολης (προαιρετικος εξοπλισμος).

 

Επιπλεον, τo συστημα Rear Collision-avoidance Assist (RCA) μπορει να ενεργοποιησει τα φρενα ωστε να αποφευχθει μια συγκρουση κατα την οπισθοπορεια. Το συστημα Leading Vehicle Departure Alert (LDVA- αποκλιση πορειας προπορευομενου οχηματος) ειδοποιει τον οδηγο οταν το προπορευομενο οχημα αρχιζει να κινειται προς τα εμπρος σε περιπτωσεις οπου υπαρχει καθυστερηση στην αντιδραση του, για παραδειγμα στα φαναρια.

 

Το συστημα Blind Spot Detection (BSD) εχει επισης αναβαθμιστει και ειδοποιει τον οδηγο στην περιπτωση που υπαρχει αλλο οχημα στην τυφλη γωνια και πλεον με το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA) μπορει να επεμβει στα φρενα για να αποφευχθει μια συγκρουση. Η αναβαθμισμενη λειτουργια Forward Collision-Avoidance Assist (FCA- Συστημα υποβοηθησης αποφυγης εμπροσθιας συγκρουσης) μπορει πλεον να εντοπιζει οχι μονο αυτοκινητα, αλλα τοσο και τους πεζους οσο και τους ποδηλατες.

 

Οπως και στις προηγουμενες εκδοσεις του i30, ετσι και το νεο i30 εξοπλιζεται με το ηδη γνωστα συστηματα FCA (αναγνωρισης πεζου), Driver Attention Warning (DAW- προειδοποιηση κοπωσης οδηγου), High Beam Assist (HBA- υποβοηθηση λειτουργιας προβολεων), ISLW και Lane Keep Assist (LKA- υποβοηθηση διατηρησης λωριδας) κ.α.

 

 

Διαθεσιμα συστηματα ασφαλειας και υποβοηθησης Hyundai SmartSense

  • Lane Following Assist (LFA– συστημα διατηρησης του αυτοκινητου  στο κεντρο της λωριδας)

  • Rear Collision-avoidance Assist (RCA)

  • Leading Vehicle Departure Alert (LDVA- αποκλιση πορειας προπορευομενου οχηματος)

  • Blind-spot Collision-avoidance Assist (BCA- συστημα υποβοηθησης αποφυγης συγκρουσης τυφλου σημειου)

  • Forward Collision-Avoidance Assist (FCA- συστημα υποβοηθησης αποφυγης εμπροσθιας συγκρουσης) – [Νεο] τωρα με αναγνωριση πεζων και ποδηλατων 

  • Driver Attention Warning (DAW- προειδοποιηση κοπωσης οδηγου)

  • High Beam Assist (HBA)

  • Intelligent Speed Limit Assist (ISLA- εξυπνο συστημα υποβοηθησης οριου ταχυτητας)

  • Lane Keep Assist System (LKA- υποβοηθηση διατηρησης λωριδας)

 

Καθε μια απο αυτες τις νεες δυνατοτητες εχει σχεδιαστει για να κανει τα αυτοκινητα της Hyundai πιο ασφαλη και να αυξανει την εμπιστοσυνη των πελατων. Ενισχυοντας ολα τα παραπανω, το νεο i30 διατιθεται την κορυφαια εγγυηση πεντε ετων χωρις οριο χιλιομετρων.

 

«Αφουγκραζομενοι τους πελατες μας, αποφασισαμε πως υπαρχει αναγκη για ενα ακομη πιο ασφαλες και αξιοπιστο αυτοκινητο στην κατηγορια C που να προσφερει συγχρονα χαρακτηριστικα, οπως προηγμενη συνδεσιμοτητα και αποδοτικους κινητηρες αλλα και να ειναι κομψο» δηλωσε ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing και Product της Hyundai Motor Europe. «Το νεο i30 καλυπτει ολες τις αναγκες των πελατων μας, ενω εξακολουθει να ειναι διαθεσιμο σε προνομιακες τιμες πωλησης».

 

 

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!