Ναι, μολις. Γιατι ειναι μια απο τις σπανιες περιπτωσεις που η επομενη γενια ενος σπορ (;) μοντελου χανει 25 αλογακια σε σχεση με τον προκατοχο που φοραγε εναν εξακυλινδρο 2,7 λιτρων. Ιεροσυλια; Πολλοι θα πουν ναι κι ας εχει turbo. Μεχρι να ακουσουν για την Boxster S και να… εκραγουν: Γιατι και αυτη θα φορα τετρακυλινδρο turbo (bye bye ακομα και στον ηχο που θυμιζε Porsche), αλλα 2,5 λιτρων και αποδοσης 300 ιππων.
Σχεδιαστικα, δεν μπορεις να πεις οτι εχει γινει και τρομερη δουλεια. Οι ανθρωποι της Porsche εχουν προσθεσει Led στη μασκα, νεα φωτιστικα σωματα και γενικοτερα εχουν παρει μερικα σημεια απο τη νεα 911 και τα εχουν πεταξει επανω. Καλο ειναι αυτο, κακο ειναι αυτο, εσυ θα το κρινεις, φιλε αναγνωστη.
Ομως, υπαρχουν και τα καλα νεα. Γιατι, στη Στουτγαρδη δεν εκαναν τυχαια τη μεταπηδηση σε μικροτερο κινητηρα. Η \”απλη\” Boxster με τον διλιτρο, θα κανει το 0-100 σε κατι παραπανω απο 5 δευτερολεπτα, ενω η S θα ειναι γρηγοροτερη απο το απερχομενο μοντελο. Τα ετερα καλα νεα ειναι οτι θα εχει μικροτερη καταναλωση και πολυ μικρη διαφορα στην τιμη σε σχεση με την τελευταια Boxster.
Η Porsche ετοιμαζει και νεα Boxster GTS, με την αποδοση να φτανει τους 370 ιππους και τα 0-100 σε 4,5 δευτερολεπτα. Το ερωτημα ειναι τι μοτερ θα φορα…
(Οι φωτο, οπως γραφει και πανω τους, προερχονται απο εδω )