Ευτυχως δεν τραυματιστηκε κανεις, οταν το GT-R εχασε τον ελεγχο στο τελος του αγωνα και ενω ειχε αναπτυξει την μεγιστη ταχυτητα των 350 χ.α.ω!
Τα τελευταια χρονια το 400αρι των dragsters εχει αποκτησει τεραστιο ανταγωνισμο αφου οι βελτιωτες ανεβαζουν ολο και περισσοτερο τον πηχη, εκτοξευοντας την ιπποδυναμη σε 4ψηφια νουμερα και κατεβαζοντας τα δευτερολεπτα,κανοντας το εργο του οδηγου να φανταζει ολο και πιο δυσκολο. Δεν αποτελει εξαιρεση και αυτο το βιντεο οπου ο οδηγος εχει να δαμασει τα 2000 λυσσασμενα αλογα του GT-R.
Το γκρι Nissan GT-R φτιαχτηκε απο την ομαδα Insanity Racing και εκτος απο την εξωπραγματικη μηχανικη βελτιωση, εχει και ενα roll cage αλλα και συστημα πυροσβεσης για ευνοητους λογους.
Συμφωνα με την περιγραφη του βιντεο, ενας αξονας εσπασε ενω το αυτοκινητο ειχε αναπτυξει την ταχυτητα των 350 χ.α.ω αναγκαζοντας τον οδηγο να πατησει το φρενο. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το Switzer Goliath X οπως αποκαλουν το συγκεκριμενο GT-R, να κανει τετακε με πανω απο 300 χ.α.ω βγαινοντας απο το διαδρομο και καταληγοντας στο γρασιδι. Ευτυχως το GT-R δεν ανατραπηκε και ο οδηγος βγηκε αλωβητος. Ο Γολιαθ υπεστη μονο μικρες ζημιες εαν αναλογιστει κανεις και την… εξωπραγματικη ταχυτητα που εγινε το τετακε.
Τωρα η ομαδα εθεσε νεο στοχο που ειναι τα 360 χ.α.ω, ως ταχυτητα εξοδου… οχι απο τον διαδρομο αλλα απο τα 400 μετρα!
Να σου θυμισω και ενα αναλογο περιστατικο με ομως καταστροφικα αποτελεσματα για το αυτοκινητο (Camaro) για να πειστεις οτι τα συστηματα ασφαλειας σωζουν ζωες και οτι ο Godgilla δεν τουμπαρει!
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }