Μερικες μερες πριν, εδω, στο TopSpeed.gr, θαυμαζαμε το κτηνωδες Nissan GT-R των 1.600 ιππων, με το οποιο η ιαπωνικη μαρκα ετοιμαζοταν να \”επιτεθει\” στο διασημο Simolia Hill Climb (δες εδω λεπτομερειες για το τερας). Τελικα αποδειχθηκε πως το εργο της δεν ηταν και… ιδιαιτερα δυσκολο, αφου ο Godzilla διελυσε τα παντα στο περασμα του, εδραιωνοντας τη θεση του Nissan GT-R ως το πιο επιτυχημενο supercar στο Simola Hill Climb. Και για να ειμαστε ακριβεις, ο Godzilla, στεφθηκε πρωταθλητης και στις δυο κατηγοριες Modified Saloon και Supercar αντιστοιχα, στη φετινη φημισμενη αναβαση της Νοτιου Αφρικης.
Στην κατηγορια Modified Saloon κερδισε ο Franco Scribante με το GT-R του, αφου κυριαρχησε και στις δυο ημερες του αγωνα, με ενα νεο ανεπισημο ρεκορ 38,551 δευτερολεπτων, κατα τη διαρκεια των προκριματικων. Νικητης ηταν και στον τελικο χρονο της διαδρομης των 1,9 χιλιομετρων, με 39,342 δευτερολεπτα, οντας ο μοναδικος αγωνιζομενος που εσπασε το “φραγμα” των 40 δευτερολεπτων με ενα οχημα παραγωγης.
Στην κατηγορια Road Cars και Supercars, ο Reghard Roets πηρε τη νικη με τελικο χρονο 44,094 δευτερολεπτα.
Το Nissan GT-R, εχει κερδισει τοσο στις νορμαλ οσο και στις τροποποιημενες κατηγοριες καθ \’ολη τη διαρκεια των τριων τελευταιων ετων και δικαιως εχει κερδισει τον τιτλο King of the Hill, για επτα απο τα δεκα χρονια που διεξαγεται ο συγκεκριμενος αγωνας. Αξιζει να σημειωθει οτι ειναι το πιο δημοφιλες αυτοκινητο στην κατηγορια Modified Saloon, καθως οκτω απο τους εννεα αγωνιζομενους που συμμετειχαν στην φετινη αναβαση, επελεξαν να αγωνιστουν με GT-R.
\”Η τελευταια μερα αποδειχθηκε πολυ δυσκολη, με αρκετες καθυστερησεις και με μια τελικη διαδρομη στο σκοταδι. Παρα ταυτα, οι αγωνιζομενοι με Nissan εδειξαν το «κραμα» τους και κερδισαν τους ανταγωνιστες απο την Jaguar, τη Ferrari, τη Lamborghini και πολλες αλλες μαρκες \”, λεει ο Janus Janse van Rensburg, Διευθυντης Marketing της Nissan για τα Premium και Performance αυτοκινητα.
Στην κατηγορια B9 για SUV και pick-ups, ο Terence Marsh πηρε το πρωτο του τροπαιο αναβασης. Κερδισε στην κατηγορια με ενα Nissan Navara, το οποιο κατασκευαστηκε για να αγωνιστει στο Ραλι Ντακαρ.
\”Αισθανομουν περιεργα στο Hill Climb, καθως η εμφαση δινεται στην ταχυτητα, με ενα Navara που κατασκευαστηκε για να ανταποκρινεται σε αγωνιστικες συνθηκες που αλλαζουν συνεχως. Ηταν μια μεγαλη εμπειρια και περασαμε πολυ ωραια κατα τη διαρκεια της αναβασης \”, δηλωσε ο Marsh.