Η SsangYong, σε συνεργασια με το KATECH (Ινστιτουτο Τεχνολογιας Αυτοκινητων της Κορεας) και με στοχο την εξελιξη μελλοντικων μορφων αυτοκινησης, διεξηγαγε δοκιμες αυτονομης οδηγησης, ενω εκανε test drive και του μελλοντικου ηλεκτρικου της μοντελου TIVOLI EVR.
H SsangYong, ο premium κατασκευαστης αυτοκινητων της Κορεας, με 60 χρονια ιστοριας στην κατασκευη τετρακινησης οχηματων, διεξηγαγε το «Next Generation e-Mobility Tech Show» σε συνεργασια με τo KATECH (Ινστιτουτο Τεχνολογιας Αυτοκινητων της Κορεας). Στα πλαισια του show τεχνολογιας εκανε δοκιμες αυτονομης οδηγησης, αλλα και test drive του μελλοντικου ηλεκτρικου της μοντελου, TIVOLI EVR.
Το μοντελο που χρησιμοποιηθηκε για τις δοκιμες αυτονομης οδηγησης ηταν το νεο Korando. Το μεσαιο κορεατικο SUV εκτελεσε επιτυχημενα χωρις οδηγο τις διαδικασιες μεταβολης ταχυτητας σε ανοιχτο δρομο, της αλλαγης πορειας σε καμπες, της αποφυγης εμποδιων, καθως και αλλες δοκιμασιες.
Η κορεατικη εταιρεια υπεγραψε Μνημονιο Συνεργασιας με το KATECH τον Ιουνιο του 2014, συμμετεχοντας στην κοινη προσπαθεια που γινεται απο ολους τους κατασκευαστες αυτοκινητων παγκοσμιως για την εμπορευματοποιηση των αυτοκινητων που θα κινουνται αυτονομα, μεχρι το 2020.
Παραλληλα, το TIVOLI EVR (Electric Vehicle with Range extender), η ηλεκτρικη εκδοση του TIVOLI με συστημα επεκτασης αυτονομιας (βασιζεται σε ενα μονοκυλινδρο βενζινοκινητηρα 0.325 cc), ενα project το οποιο εξελισσεται σε συνεργασια με την κυβερνηση της χωρας, διεξηγαγε επιτυχημενες δοκιμες κατα τη διαρκεια του show.
Το EVR εξοπλιζεται με ενα ηλεκτρικο μοτερ 80kW και μια μπαταρια Πολυμερων Λιθιου 25kWh. Εχει αυτονομια 400 χιλιομετρα, με μεγιστη ταχυτητα 150 χλμ./ωρα, σε υβριδικο mode λειτουργιας. Παραλληλα, μπορει να καλυψει 125 χιλιομετρα αμιγως ηλεκτρικα (EV mode). Το πιο ενδιαφερον ειναι οτι η SsangYong θα ξεκινησει τη μαζικη παραγωγη του TIVOLI EVR μεχρι το 2019.