Η άφιξη του νέου Fiat 500 είναι γεγονός

Το Νεο Fiat 500


Η 4 Ιουλιου ηταν παντα μια ημερομηνια με μεγαλη σημασια για το Fiat 500: το «σπουδαιο μικρο αυτοκινητο» και εμβλημα της μαζικης αυτοκινησης στην Ιταλια, το οποιο εχει διατεθει σε περιπου 3,8 εκατομμυρια μοναδες, παρουσιαστηκε αυτη την ημερα το 1957. Πενηντα χρονια μετα, το 2007, η Fiat επελεξε να επενδυσει σ\’ αυτην την κληρονομια και να την οδηγησει στο μελλον: το νεο 500 γεννηθηκε και ηταν με το καλημερα μια τεραστια επιτυχια.

Οκτω χρονια αργοτερα, με περισσοτερες απο 1,5 εκατομμυριο πωλησεις, η δαδα μεταβιβαζεται στο νεο 500 με το οποιο η Fiat προετοιμαστηκε να δεχτει τις προκλησεις νεων αγορων, χωρις να ξεχναει τις δικες της βαθιες ριζες. Φτιαγμενο απο το Centro Stile της Fiat, το αυτοκινητο εχει μια ανανεωμενη σχεδιαση στο εξωτερικο οσο και στο εσωτερικο του, η οποια ειναι σαφεστατα 500 και περισσοτερο ελκυστικη πια. Δεν εχει αυξηθει σε μεγεθος αλλα περιλαμβανει περισσοτερη τεχνολογια, περισσοτερες εκδοσεις κινητηρων και ιδεες προσωποποιησης: μονο με αυτο τον τροπο μπορει να αναβαθμιστει ενα συμβολο και να αυξηθουν περαιτερω τα χαρακτηριστικα που το εκαναν αριστουργημα.

 
Διαθεσιμο σε δυο εκδοσεις (κλειστη και ανοιχτη), το νεο 500 εχει μια γκαμα των κινητηρων που περιλαμβανει τον 0.9 TwinAir (85 ιππων η 105 ιππων) και τον κινητηρα των 1,2 λιτρων με 69 ιππους. Αξιζει να τονιστει οτι οι δικυλινδροι κινητηρες εχουν επιδοσεις ρεκορ σε ο,τι αφορα τις εκπομπες CO2: 90 g/km για τον κινητηρα των 85 ιππων και 99 για την εκδοση των 105 ιππων. Το νεο 500 ειναι το μονο αυτοκινητο στην κατηγορια του, μαζι με το Panda, που προσφερει ενα μικρο κινητηρα diesel ο οποιος αποτελει το καλυτερο δειγμα της συγχρονης τεχνολογιας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp (διαθεσιμος μετα το λανσαρισμα), που εκπεμπει μολις 89 g/km CO2 και καλυπτει τις προδιαγραφες Euro 6.

Τολμηρο και σαγηνευτικο, το νεο 500 διαθετει οχι λιγοτερες απο 1800 καινοτομες λεπτομερειες, ολες σχεδιασμενες για να ενισχυσουν τη μοναδικοτητα του και ταυτοχρονα να κανουν το στιλ του ακομη πιο εκλεπτυσμενο. Νεοι ειναι οι εμπρος προβολεις με φωτα ημερας LED, τα πισω φωτιστικα σωματα, η παλετα των χρωματων, το ταμπλο, τα υλικα: οι αναβαθμισεις ειναι σημαντικες, αλλα μενουν πιστες στο ασυναγωνιστο στιλ του 500. Δεν ειναι τυχαιο που το εμβληματικο Fiat ειναι ενα μανιφεστο ενος νεου τροπου κινητικοτητας, ειναι μια «ηπια επανασταση» στους δρομους του κοσμου.

Ετσι, σημερα το νεο 500 ανανεωνεται κατω απο το συμβολο της αισθητικης συνεχειας και της τεχνολογικης εξελιξης. Ειναι η μαγικη φορμουλα του να ειναι το 500, το μονο μοντελο που ειναι ικανο να συνθεσει τελεια τοσο αντιθετα χαρακτηριστικα: ειναι αποκλειστικο, παρ\’ ολα αυτα προσιτο, ειναι ενα παγκοσμιο best-seller με πεμπτουσια του την ιταλικη καρδια του, ειναι ενα κομψο προϊον το οποιο επισης προσφερει και διασκεδαση. Ειναι πολυ προσωπικο εστω και αν εχουν πωληθει περισσοτερες απο 1.500.000 μοναδες. Και επιπλεον ολων αυτων, το νεο 500 συνδυαζει τεχνολογια και συναισθημα, επιβεβαιωνοντας εκ νεου οτι ειναι σημειο αναφορας στην κατηγορια του απο ολες τις αποψεις.

 

Το Lingotto στο Τορινο
Το Lingotto στο Τορινο επιλεχθηκε να ειναι ο τοπος της παγκοσμιας πρεμιερας του νεου 500 κι αυτο δεν ειναι τυχαιο. Προκειται για μια συμβολικη τοποθεσια, που εχει προσαρμοστει και εξελιχτει στη διαρκεια του χρονου, ενω παραλληλα παραμενει πιστο στην παραδοση του, οπως δηλαδη ακριβως και το συμβολο 500. Κι ενω ανοιξε το 1923, το εργοστασιο της Fiat παραμενει και σημερα θαυμαστο για τη νεωτερικοτητα του και για την κομψη κατακορυφη αναπτυξη. Εκεινη την εποχη, η λυση της οικοδομησης μιας πιστας δοκιμων στην οροφη κερδισε το θαυμασμο του αρχιτεκτονα Le Corbusier.

Ακομη και πριν ολοκληρωθει, το κτιριο το οποιο εχει σχεδιαστει σαν τοπος δουλειας, ειχε γινει το συμβολο της ανθησης της ιταλικης βιομηχανιας. Τα αυτοκινητα που βγηκαν απο τις γραμμες παραγωγης του εχουν ταξιδεψει μεσα στις δεκαετιες και συνεβαλαν στην αναπτυξη της αυτοκινησης στην Ιταλια εως οτου η παραγωγη μεταφερθηκε σε πιο συγχρονα εργοστασια. Αφου τεθηκε εκτος λειτουργιας, το Lingotto ανακαινιστηκε ωστε να ανταποκρινεται στις αναγκες ενος μεταβαλλομενου αστικου ιστου: απο καλο παραδειγμα της βιομηχανικης αρχαιολογιας, το εργοστασιο δεχτηκε μια μεγαλη εσωτερικη αναμορφωση, διατηρωντας παραλληλα την εξωτερικη του εμφανιση αναλλοιωτη.

Ιταλικο στιλ
Το νεο 500 ειναι μικρο σε διαστασεις: εχει μηκος 357 εκατοστα, πλατος 163 εκατοστα, υψος 149 εκατοστα και εχει μεταξονιο 230 εκατοστα. Η σχεδιαση του εμπρος και του πισω μερους εχει αλλαξει, αλλα εχει μεινει πιστο στον εαυτο του. Το εξωτερικο στιλ του νεου 500 εκφραζει τα ελκυστικα διακριτικα στοιχεια που παραδοσιακα χαρακτηριζουν τον κλασικο προγονο του 1950, μονο που σημερα επαναβεβαιωνει την ταυτοτητα του με τον πιο πληρη τεχνολογικο εξοπλισμο.

Η πλεον προφανης αναφορα στο παρελθον ειναι οι προβολεις, οι οποιοι παραμενουν κυκλικοι σε σχημα, αλλα τωρα εχουν μια πιο δυναμικη κλιση για να μεταφερουν την εμφανιση ενος πιο τολμηρου βλεμματος – μαζι με το κατω συστημα που περιλαμβανει τα μεσαια φωτα και τα φωτα ημερας τεχνολογιας LED. Σημερα, οι προβολεις εμπλουτιζονται με μια καινοτομο πολυελλειπτικη μοναδα για καθαρο νυχτερινο φωτισμο και περισσοτερη ασφαλεια. Αλλα και το καπο σημερα εχει γινει πιο εκφραστικο με διακριτικες παρεμβασεις και διαθετει μια πιο σαγηνευτικη οψη.


 

Το πισω τελειωμα εχει μια μεγαλη επιχρωμιωμενη λαβη με χαρακτηριστικο σχημα, που θυμιζει το φως της πινακιδας του πρωτου Fiat 500 και σημερα ενσωματωνει αποκλειστικα νεα φωτιστικα σωματα. Ειναι το μονο αυτοκινητο στην κατηγορια του με «κενα» φωτιστικα συνολα – μια κυκλικη δομη που αφηνει το χρωμα του αμαξωματος να αναδυεται απο το μεσον. Ετσι, το φως φαινεται να βγαινει απο το αμαξωμα, προσδιδοντας χαρακτηριστικα που μοιαζουν σε ενα «φωτεινο τατουαζ».

Ζαντες ελαφρου κραματος με νεο σχεδιο ειναι επισης διαθεσιμες, ενω η χρωματικη παλετα για το αμαξωμα διαθετει 13 χρωματα. Δυο εντυπωσιακες διχρωμες εκδοσεις, μαυρο-κιτρινο και μαυρο-κοκκινο, ειναι επισης διαθεσιμες, ικανοποιωντας πολλες διαφορετικες αναγκες εξατομικευσης.

Κομψοτητα και καινοτομια για το διαχρονικο εσωτερικο
Τα εσωτερικα ειναι ολα καινουργια, αρχιζοντας απο τη σχεδιαση του ταμπλο: τωρα ενσωματωνει το καινοτομο συστημα πληροφορησης και ψυχαγωγιας Uconnect με οθονη 5”, η οποια εισερχεται αρμονικα σε ενα προσεκτικα σχεδιασμενο, εργονομικο εσωτερικο συνολο. Συνολικα το ταμπλο ειναι νεο και υψηλης τεχνολογιας, αλλα παραμενει παντοτε αναμφισβητητα 500.



Η καμπινα των επιβατων εξακολουθει να περιβαλλει με ασφαλεια και πολλες μικρες λεπτομερειες αναφορας στο παρελθον σε μια νεα ερμηνεια και με αποκλειστικα υλικα. Υπο αυτο το πρισμα, τα κουμπια και ο χωρος πανω απο το ταμπλο εχουν επανασχεδιαστει, οπως και το τιμονι: σημερα, τα χειριστηρια ελεγχου ειναι πιο ευελικτα και ολοκληρωμενα και το επιχρωμιωμενο τελειωμα προσθετει μια πινελια αναβαθμισης. Ο χωρος επιβατων του νεου 500 ειναι η επιτομη της πληροτητας και του μοντερνου εργονομικου εξοπλισμου σε σχεδιαση εμπνευσμενη απο το κλασικο 500.

Η κολονα του τιμονιου χαρακτηριζεται απο τον πινακα των αναλογικων οργανων με τους ομοκεντρους κυκλους οι οποιοι παρεχουν ολες τις απαραιτητες πληροφοριες στον οδηγο με μια ματια: η ταχυτητα εμφανιζεται στην εξωτερικη στεφανη και το οδομετρο τοποθετειται απο κατω. Ο ενσωματωμενος υπολογιστης ταξιδιου, με τον ψηφιακο μετρητη καυσιμου και το θερμομετρο, εμφανιζονται στη μεση.

Ολα στο νεο 500 αποτελουν εναν ιδανικο συνδυασμο μεταξυ της ρετρο εμφανισης και της συγχρονης τεχνολογιας. Το πανω μερος αποπνεει φινετσα και προσωπικοτητα και υπογραμμιζεται απο το κεντρικο μερος του ταμπλο το οποιο παιρνει το χρωμα του αμαξωματος, ενω το κατω μερος ειναι εξαιρετικα λειτουργικο με νεες ευρυχωρες θηκες για μικροπραγματα. Ο μοχλος ταχυτητων ειναι τοποθετημενος στο ταμπλο για μεγιστη ευκολια στη χρηση του και μοιαζει με ενα εξελιγμενο μηχανικο εξαρτημα, με επιχρωμιωμενα μερη και εναν εργονομικη λαβη, που μπορει να ειναι σε γυαλιστερο μαυρο χρωμα η επιχρωμιωμενη, αναλογα με τις εκδοσεις.

Το πισω καθισμα ειναι ανετο για δυο επιβατες και ακολουθει το ντιζαϊν των μπροστινων καθισματων. Στην εκδοση Lounge μπορει να ειναι διαιρουμενο 50-50% και αναδιπλουμενο, ωστε να προσαρμοζεται με τον καλυτερο τροπο σε ολες τις μεταφορικες αναγκες.

Η μεγαλη οθονη του συστηματος UconnectTM ξεχωριζει στο κεντρο του ταμπλο του νεου 500 και περιλαμβανει στη βασικη εκδοση τις ρυθμισεις για το ηχοσυστημα (που εχει και χειριστηρια στο τιμονι), θυρες AUX-IN και  USB, με συστημα hands-free και Bluetooth.

Ασφαλεια και ανεση στην κορυφη της κατηγοριας
Σχεδιασμενο για να ικανοποιει και τα απαιτητικοτερα στανταρ, το Fiat 500 ειναι ενα απο τα ασφαλεστερα μικρα αυτοκινητα. Με κορυφαιο συστημα πεδησης, το νεο 500 εξοπλιζεται στανταρ με επτα αεροσακους (δυο εμπρος, δυο κεφαλης, δυο πλευρικους και εναν για προστασια των γονατων) απο τη βασικη του εκδοση. Το νεο μοντελο επισης υιοθετει τα πιο προηγμενα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας για να εξασφαλισει στον οδηγο του αψογη προσφυση και απολυτο ελεγχο ακομη και στις πιο δυσκολες συνθηκες: ABS με EBD, προηγμενο ESC, ASR, Hill Holder και HBA.

Το νεο 500 διαθετει επισης χαρακτηριστικα δυναμικης συμπεριφορας και ανεσης που το καθιστουν ιδανικο να πραγματοποιει ολα τα ταξιδια με ασφαλεια και ανεση. Αυτη η ποιοτητα προκυπτει απο την αρχιτεκτονικη των αναρτησεων: η εμπρος αναρτηση περιλαμβανει συστημα McPherson και η πισω ημιακαμπτο αξονα. Βασισμενα σε ενα σχεδιο της Magneti Marelli, και τα δυο συστηματα εχουν εξελιχθει καταλληλα και προσαρμοστει στο νεο αυτοκινητο, ωστε να εξασφαλιζουν εξαιρετικο κρατημα και κορυφαια οδηγικη ανεση.

Magneti Marelli για το νεο 500: κορυφαια τεχνολογια και εξαρτηματα
Η κορυφαια εταιρεια διεθνως στα υψηλης τεχνολογιας συστηματα και εξαρτηματα για το αυτοκινητο, η Magneti Marelli, εφοδιαζει με περισση τεχνολογια το νεο 500. Αυτη περιλαμβανει τον πινακα οργανων, τα εμπρος και πισω φωτιστικα σωματα, τα αμορτισερ, το συστημα της αναρτησης, το συστημα της εξατμισης, τις μοναδες ηλεκτρονικου ελεγχου, την πολλαπλη εισαγωγης, την ημιαυτοματη μεταδοση Dualogic, και επιπροσθετα τα πενταλ, τα ταμπλο και αλλα πλαστικα εξαρτηματα.


Αποκλειστικα αξεσουαρ και υπηρεσιες Mopar
Οι πελατες του νεου 500 μπορουν επισης να βασιστουν στα συμβολαια service \’Mopar Vehicle Protection\’, τα μονα εγγυημενα απο τη Fiat Chrysler Automobiles. Τα \’Mopar Vehicle Protection\’ παρουσιαστηκαν το 2013 στη γεωγραφικη περιφερεια EMEA και προς το παρον διατιθενται σε 36 χωρες με πανω απο 50 προϊοντα. Τα \’Mopar Vehicle Protection\’ εχουν εξελιξει μια σειρα απο συμβολαια για service,  τα οποια περιλαμβανουν μια πληρη σειρα επιλογων σε ο,τι αφορα τη διαρκεια των χιλιομετρων και σχεδιαστηκαν για να βοηθησουν τους πελατες να εχουν την καλυτερη δυνατη φροντιδα για το αυτοκινητο τους.

 

Σημαντικο ειναι επισης το γεγονος οτι τα πακετα \’Mopar Vehicle Protection\’ συμπεριλαμβανουν υπηρεσιες οδικης βοηθειας σε ολη την Ευρωπη και την αξια ενος προγραμματος που, σε περιπτωση πωλησης του αυτοκινητου, μπορει να χρησιμοποιηθει απο το νεο ιδιοκτητη.

Μια σειρα απο αποκλειστικα προϊοντα διατιθενται για αυτους που αγαπουν το εμβληματικο μοντελο της Fiat και ενδιαφερονται για στιλιστικες λεπτομερειες που συνδυαζουν την καινοτομια με το design: μια μπλουζα με ενσωματωμενα ακουστικα που αποτελει μια ιδανικη λυση για το τζογκινγκ, ηχεια ενισχυσης του ηχου για smartphone, τσαντα με εξυπνο φορτιστη κινητου τηλεφωνου η ειδικοι φακοι για βελτιωση της ποιοτητας των φωτογραφιων που τραβαει το κινητο σας τηλεφωνο.

Ολα τα προϊοντα της συλλογης που ειναι αφιερωμενη στο νεο 500 ξεχωριζουν για την προσοχη στην λεπτομερεια και τα ελκυστικα γραφικα που θα καλυψουν τα γουστα και των αντρων και των γυναικων. Αλλα προϊοντα στην συλλογη ειναι μπλουζες και t-shirts με το λογοτυπο του 500, επικαλυψεις επιφανειων για το ταμπλο, την οροφη και τους καθρεπτες εμπνευσμενες εμπνευσμενα απο τα αυτοκολλητα του αυτοκινητου κλπ. Η εμπορικη διαθεση της συλλογης της Mopar που ειναι αφιερωμενη στον νεο μοντελο της Fiat θα ξεκινησει το φθινοπωρο.

 

Το Νεο 500 στην ελληνικη αγορα
Το λανσαρισμα του νεου 500 στην ελληνικη αγορα θα γινει στα μεσα Σεπτεμβριου 2015. Οπως και στην υπολοιπη Ευρωπη αναμενονται πρωτα οι βενζινοκινητες εκδοσεις 1,2 λιτρων με 69 ιππους και 0,9 λιτρων με 85 και 105 ιππους, και στις αρχες του 2016 αναμενονται η πετρελαιοκινητη εκδοση 1,3 λιτρων 95 ιππων. Οι τιμες εκκινησης θα ειναι 13.400 € (12.620€ με αποσυρση) για την εκδοση 1,2 λιτρων POP 69 ιππων.

•    Εν τω μεταξυ οσοι καταναλωτες ενδιαφερονται να αποκτησουν αμεσα το μικρο θρυλο της αυτοκινησης με τους κορυφαιους βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες, μπορουν να επωφεληθουν απο τις υπαρχουσες πολυ σημαντικες προσφορες της FCA Greece για το υπαρχον μοντελο   που ισχυουν για συγκεκριμενο αριθμο αυτοκινητων. Ετσι θα εχουν την ευκαιρια  ν\’ αποκτησουν ενα πολυ οικονομικο μικρο αυτοκινητο, χωρις συμβιβασμους στην τεχνολογια και την ασφαλεια.

Παραδειγματικα σας αναφερουμε τις πιο σημαντικες απο αυτες:
 
  Fiat 500 POP, 1,2 βενζινης 69 ιππων, απο 11.240€ (με οφελος αποσυρσης) με εξοπλισμο που συμπεριλαμβανει μεταξυ αλλων 7 αεροσακους, ESP και Hill Holder. 
  Fiat 500 Sport 1,3 MΤJ 95 ιππων, απο 13.590€ (με οφελος αποσυρσης) με μηδενικα τελη κυκλοφοριας και με πλουσιο εξοπλισμο που συμπεριλαμβανει μεταξυ αλλων πλευρικα μαρσπιε, πισω αεροτομη, 7 Αεροσακους, σπορ δερματινο τιμονι με κοκκινες ραφες, σπορ ζαντες αλουμινιου 15’’ και πληρες ηχοσυστημα με bluetooth.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!