Οι πληροφοριες του TopSpeed.gr αναφερουν οτι η ΚΙΑ \”τρεχει\” σε δοκιμες εξελιξης, μια εκδοση του Stinger GT με πιο extreme επιδοσεις. Η εκδοση, η οποια αναμενεται να παρουσιαστει το 2019, θα ονομαζεται Stinger GT Plus και θα διαθετει ιπποδυναμη η οποια θα κυμαινεται απο τους 430 ως 500 ιππους.
Ηδη, οπως μαθαινουμε, οι μηχανικοι της ΚΙΑ εχουν πουσαρει σε λογικα (γι αυτους) ορια τον κινητηρα του Stinger GT, καταφερνοντας να του εξαγουν ιπποδυναμη που φτανει τους 430 ιππους. Η πηγη μας, αναφερει οτι με τις βελτιωσεις που εχει επιλεξει η ΚΙΑ, δεν τιθεται επ ουδενι εν αμφιβολω η αντοχη και η γενικοτερη αξιοπιστια του μοντελου. Και εδω, ειναι το \”ζουμι\”.
Οι ιδιες πηγες αναφερουν οτι οι Κορεατες σχεδιαζουν η κορυφαια εκδοση του Stinger GT να εχει ιπποδυναμη που να κινειται στο club των 500, ωστε να μην υπολειπεται του ανταγωνισμου. Και οι πληροφοριες, ειναι συγκεχυμενες, μιας και οι Κορεατες ξερουν να κρυβουν καλα τα του οικου τους. Δηλαδη, η πηγη μας λεει με νοημα οτι \”μπορει το Stinger να αποδωσει αυτη την ιπποδυναμη\”, ομως δεν μας εξηγει το αν θα το κανει τελικα (προφανως και επειδη δεν εχει αποφασιστει) αλλα και πως.
Δηλαδη, εαν η εξελιξη του κινητηρα θα συνεχιστει με \”παραδοσιακες\” μετατροπες ωστε να \”ξεζουμιστει\”, η εαν ευσταθει η πληροφορια που αναφερει οτι η ιπποδυναμη θα παραμεινει στο σταδιο των 430 ιππων και θα προτιμηθει μια υβριδικη λυση με την παραλληλη χρηση ηλεκτροκινητηρα. Παροτι ξερουμε οτι και αυτο το ενδεχομενο εχει πεσει στο τραπεζι, ειναι μαλλον πολυ νωρις ακομα για να δουμε που θα κατσει η \”μπιλια\”.
Με δεδομενο οτι το πλαισιο του Stinger GT μπορει να υποστηριξει δυναμη μεγαλυτερη απο αυτη που παραγει ο 3,3 λιτρων V6 (365 ιπποι), μια πιθανη \”συνταγη\” που θα χρησιμοποιηθει, ειναι τα μεγαλυτερα turbo, η η αυξηση της πιεσης υπερπληρωσης με επαναπρογραμματισμο του ECU.
Απο την αλλη, ο διευθυντης marketing της ΚΙΑ στις ΗΠΑ, Spencer Cho, κατα τη διαρκεια της παρουσιασης του Stinger, ειχε πει σε Αμερικανους δημοσιογραφους οτι ειναι πιθανο να χρησιμοποιηθει υβριδικη τεχνολογια σε αυτο το μοντελο. Σε αυτη την περιπτωση, δεν θα ηταν απιθανο να διατηρηθει το υπαρχον setup
και να τοποθετηθουν δυο ηλεκτρικα μοτερ στους εμπρος τροχους με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
Το μαλλον εξωφρενικο ομως, σε ολα αυτα, ειναι η τιμολογηση του. Γιατι στις ΗΠΑ λενε πως το Stinger GT Plus δεν θα κοστολογειται σε τιμη που θα ξεπερνα τις 50.000 δολαρια. Και στην Ελλαδα, η πανηλιθια φορολογια, απλα καθιστα απαγορευτικη στην αντιπροσωπεια την εισαγωγη του…
Σε καθε περιπτωση, ειναι σαφες οτι η ΚΙΑ, με το Stinger GT, εχει μολις ξεκινησει μια λαμπρη πορεια (και) στον χωρο των σπορ αυτοκινητων. Και οτι εχουμε πολλα ακομα να περιμενουμε…