[ad_1]
Η παραγωγη του Bluebird ανηλθε σε 187.178 αυτοκινητα απο το 1986 εως το 1990. Οταν η παραγωγη του
αυξηθηκε, χρειαστηκαν πανω απο 22 ωρες για καθε Bluebird που κατασκευαζοταν.
Τωρα, 35 χρονια αργοτερα, η βελτιστοποιηση της τεχνολογιας παραγωγης εχει
μειωσει τον χρονο παραγωγης σε 10 ωρες για το Nissan LEAF, με 195.380
αυτοκινητα του δημοφιλους μοντελου να εχουν ηδη κατασκευαστει.
Ο Alan Johnson, Αντιπροεδρος Παραγωγης στο εργοστασιο της Nissan στο Sunderland δηλωσε: “Το Bluebird ηταν ενα
εμβληματικο μοντελο για το εργοστασιο και φερνει υπεροχες αναμνησεις σε ολους τους λατρεις της
Nissan.
“Ο ογκος παραγωγης του LEAF που πλεον «προσπερασε» το Bluebird δειχνει
ποσο εξελιχθηκε η καινοτομια, οι δεξιοτητες και οι διαδικασιες παραγωγης μας,
καθως οδευουμε στον εξηλεκτρισμο της κινητικοτητας.
“Το LEAF «προσπερνωντας» το Bluebird δημιουργει ενα οροσημο. Ωστοσο,
υπαρχουν πολλα ακομη που θα ακολουθησουν για το εργοστασιο μας, καθως η
γκαμα των ηλεκτρικων μας μοντελων, συνεχως μεγαλωνει.”
Η μεταβαση απο τα παξιμαδια των τροχων και τα καρμπυρατερ στην ηλεκτρικη
αρχιτεκτονικη και την ασφαλεια στον
κυβερνοχωρο, δεν εχει επιφερει αλλαγη στην
αδιακοπη δεσμευση της Nissan για ποιοτητα. Ο αριθμος του απασχολουμενου
προσωπικου στο εργοστασιο του Sunderland αυξηθηκε απο 430 το 1986 σε 6.000, με
19 απο τους εργαζομενους που ξεκινησαν το ’86 να εργαζονται ακομα και σημερα
πανω στο Nissan LEAF !
Το πρωτο αυτοκινητο απο τη γραμμη παραγωγης, το Bluebird Job 1, βρισκεται
στο επικεντρο μιας εκθεσης ενος τοπικου μουσειου, που τιμα τη σημασια αυτου του
πρωτου οχηματος. Το Nissan LEAF εχει ηδη γραψει το ονομα του στο βιβλιο της
ιστοριας με το 500.000ο αυτοκινητο του μοντελου να εχει εξελθει προσφατα απο την γραμμη παραγωγης του
Sunderland.
Κατα την τελευταια δεκαετια, το LEAF εχει κερδισει βραβεια σε ολο τον
κοσμο, οπως το Ευρωπαϊκο Car of the Year 2011, το Παγκοσμιο Car of the Year
2011 και το Ιαπωνικο Car of the Year, το 2011 και το 2012. Στους δρομους ολης
της Υφηλιου, κυκλοφορουν πλεον πανω απο
μισο εκατομμυριο LEAF!
Η Nissan εχει θεσει ως στοχο την επιτευξη ουδετεροτητας ανθρακα στις
επιχειρηματικες της δραστηριοτητες, οπως και στον κυκλο ζωης των προϊοντων της,
εως το 2050. Στο πλαισιο αυτης της προσπαθειας, στις αρχες της δεκαετιας του
2030, καθε νεο οχημα Nissan που θα διατιθεται
στις βασικες αγορες, θα ειναι “εξηλεκτρισμενο”, εισαγοντας παραλληλα μια σειρα
καινοτομιων στην ηλεκτρικη κινητικοτητα και στις τεχνολογιες παραγωγης.
Σε συναρτηση με τα παραπανω, η Nissan ανακοινωσε προσφατα τον σχεδιασμο
μιας σημαντικης επεκτασης της παραγωγης ενεργειας απο ανανεωσιμες πηγες, στο εργοστασιο του Sunderland, που θα φτανει
στα 20MW και θα προερχεται απο φωτοβολταϊκα πανελ.
Εφοσον το επενδυτικο σχεδιο εγκριθει, η επεκταση κατα 37.000 πανελ θα εχει
ως αποτελεσμα το 20% της ενεργειας του εργοστασιου να προερχεται απο ολες τις
επιτοπιες ανανεωσιμες πηγες και ειναι αρκετη για να κατασκευασει καθε Nissan
LEAF που πωλειται στην Ευρωπη.
[ad_2]