Ενδεχομενως και να παρουμε μια πρωτη γευση απο το Giulia-based SUV της Alfa Romeo. Ομως αυτο που εχει σημασια, ειναι οι νεοτερες διαρροες, οι οποιες εξηγουν τους λογους για τους οποιους πηγε πισω το πλανο του Μαρκιονε. Και αυτοι, δεν ειναι αλλοι απο τις… βελτιωσεις.
Εξηγουμαστε: Η Alfa εφερε με επαρση τη Giulia QV ως \”M3 killer\”. Ομως, ηταν αυτο αρκετο; Ενταξει, προφανως και εκανε τα τεστ της στο \’Ring (βιντεακι ακομα δεν ειδαμε) και απεδειξε -στον εαυτο της, προς το παρον- οτι ειναι κατι παραπανω απο γρηγορη, υπο ολες τις συνθηκες. Και οτι \”σκοτωνει\” τον ανταγωνισμο. Το ζητουμενο ομως, για τους Ιταλους, ειναι να το κανει σε ολα τα επιπεδα.
Οι πληροφοριες μας λενε λοιπον, πως ο στοχος που εκανε τη Giulia να παρεκκλινει της χρονικης πορειας της, ειναι η C63 AMG. Οι Ιταλοι, εχουν πεσει με τα μουτρα επανω στο τελευταιο θεϊκο δημιουργημα τους, με σκοπο να το κανουν πιο… θεϊκο. Πηγες μας απο τις ΗΠΑ (FCA γαρ), μας λενε οτι το τιμ της Alfa εκρινε πως ηταν ακρως απαραιτητες βελτιωσεις στο ride quality και καποια επιμερους χαρακτηριστικα κυλισης της Giulia και σε \”τομεις ασφαλειας\”. Περισσοτερα δεν μας λενε, μας τονιζουν ομως με νοημα πως \”δεν αρκει να ειμαστε καλυτεροι σε μερικους τομεις. Πρεπει και θα ειμαστε καλυτεροι σε ολους τους τομεις απο τους ανταγωνιστες μας\”…
Οπως και να χει, η αναθεωρηση αυτη του πλανου για τη Giulia, θα οδηγησει, καθως φαινεται και σε αναθεωρηση του business plan του Μαρκιονε για τις πωλησεις της Alfa στις ΗΠΑ, το οποιο ισως να αποδεικνυεται υπεραισιοδοξο. Ισως, παλι και να μη χρειαστει. Το TopSpeed.gr θα εχει νεοτερα, συντομα…