Οσο περιεργο και αν φαινεται, πηγες απο την FCA εξηγουν πως, παροτι η Alfa Romeo εχει ενα καλο πατωμα και αρκετα μοτερ για να δουλεψει επανω στη νεα Spider, απλα (προς το παρον, τουλαχιστον) \”δεν αξιζει\”. Ο λογος ειναι οτι η Alfa θελει να επικεντρωθει στα crossover, με τη Stelvio και ενα μεγαλυτερο SUV που θα ακολουθησει συντομα, μιας και, εμπορικα, στην αγορα που ενδιαφερει πρωτιστως τη φιρμα, τις ΗΠΑ, αυτα ειναι που θα της δωσουν και τον επιθυμητο ογκο πωλησεων.
Αυτος ειναι και ο λογος που οι ιδιες πηγες επισημαινουν οτι φαινεται να εγκαταλειπεται και το σχεδιο για τη δημιουργια ενος ακομα μεγαλυτερου απο τη Giulia σενταν (στο ιδιο πατωμα), για να \”παιξει\” στην κατηγορια της Σειρας 5 της BMW. Και, δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι ο τεχνικος διευθυντης της FCA, Harald Wester, ο οποιος ειχε εκφρασει την επιθυμια του για ενα τετοιο μοντελο, λεει πως ειναι προτιμοτερο να επικεντρωθει (η μαρκα) στα crossover.
Πρακτικα, ολα τα παραπανω σημαινουν οτι, τουλαχιστον προς το παρον, η Alfa Romeo δεν εξεταζει και αλλα σχεδια που θα ηταν (τουλαχιστον) ενδιαφεροντα, οπως για παραδειγμα ενα coupe μοντελο στο πατωμα της Giulia, το οποιο εικαζοταν οτι θα επαιρνε την ονομασια 6C και ουσιαστικα θα αποτελουσε την κλειστη εκδοση της Spider. Σε ο,τι αφορα τη Spider τωρα, η FCA διαρρεει οτι το σχεδιο δεν εχει αναβληθει, αλλα εγκαταλειφθει. Κατι που ειναι μεγαλο κριμα, γιατι, ποιος δεν θα ηθελε να δει μια πισωκινητη Spider QV;