Για την ακριβεια, λογω της σχεδιασης της, λογω του επιθετικου εμπροσθιου splitter, του επιπεδου κατω μερους της και του περιπλοκου οπισθιου διαχυτη, εινα η πρωτη Aston Martin που παραγει καθετη δυναμη χωρις ενεργα αεροδυναμικα στοιχεια. Με αυτο τον τροπο, εξοικονομει βαρος και χωρο. Και επιτυγχανει -σε συνδυασμο με αλλες λυσεις- εκπληκτικα κρατηματα.
Στο… ζουμι τωρα: Ο 4λιτρος (προελευσεως AMG) twin-turbo V8 παραγει 503 ιππους και 69,8 kgm ροπης. Συνδυαζομενο με το σειριακο οκταταχυτο ZF, κανει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση σε μολις 3,6 δευτερολεπτα και τελικιαζει στα 313 χ.α.ω. Το συνολικο βαρος φτανει στα μολις 1.530 κιλα και μαλιστα, υπαρχει τελεια κατανομη του 50-50.
Το πλαισιο ειναι αλουμινενιο και εχει επανω του βιδωμενο το πισω υποπλαισιο, καταργωντας τις ελαστικες βασεις για μεγαλυτερη αμεσοτητα, ενω σε ο,τι αφορα τις αναρτησεις, μπροστα φορα διπλα ψαλιδια και πισω συστημα πολλαπλων συνδεσμων. Τα δε αμορτισερ εχουν τρια προγραμματα λειτουργιας: Sport, Sport Plus και Track.
Επισης, η Vantage εγκαινιαζει για την Aston Martin τη χρηση ηλεκτρονικα ελεγχομενου διαφορετικου, το οποιο μετατρεπεται αστραπιαια σε 100% μπλοκε απο πληρως ανοιχτο, συνεχως μεταβαλλοντας τη ροπη την οποια δεχεται ο καθε κινητηριος τροχος. Με ολα αυτα, η Aston Martin Vantage παρεχει ευσταθεια, ευελιξια, δυναμικη συμπεριφορα, ενω μπορει να χρησιμοποιηθει και ως everyday car.
Αυτη ειναι η… διπλοτουρμπινη πηγη των 500+ ιππων
Στα… δυσαρεστα νεα τωρα, η αρχικη τιμη της Vantage ειναι 154.000 ευρω (στη Γερμανια) και οι παραγγελιες εχουν αρχισει. Οι πρωτοι τυχεροι ιδιοκτητες θα παραλαβουν το μοντελο στο πρωτο διμηνο του 2018. Παρεμπιπτοντως, το φωσφοριζε χρωμα που βλεπεις, θα ειναι στανταρ.
Και αυτο, το σαλονι στο οποιο θα καθονται οι τυχεροι