Η Ford θα επιστρεψει στην αγωνιστικη δραση στον αγωνα αντοχης του Le Mans 24 Ωρες το 2016, με την νεα γενια του αγωνιστικου Ford GT, μισο αιωνα μετα τον τερματισμο ρεκορ με την εξασφαλιση και των τριων πρωτων θεσεων 1-2-3 στον περιφημο αγωνα με το φοβερο Ford GT40 το 1966.
Το αγωνιστικο αυτοκινητο της Ford GT ειναι μια αποδειξη της Ford για τις ικανοτητες της και τις καινοτομιες που εισαγει βασιζομενο στο νεο υπερ-υψηλων επιδοσεων της Ford, το GT που παρουσιαστηκε τον Ιανουαριο του 2015.
Η Ford Chip Ganassi Racing αποκαλυψε τα ονοματα των οδηγων του νεου Ford GT στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης (WEC) της FIA για το 2016. Προκειται για τους Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla και Andy Priaulx.
• Οι Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla & Andy Priaulx θα οδηγησουν το νεο Ford GT στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης (WEC) με τη Ford Chip Ganassi Racing
• Οι Richard Westbrook, Dirk Müller, Joey Hand & Ryan Briscoe θα οδηγησουν το νεο Ford GT στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship, οπως εχει ανακοινωθει
• Ο Mücke θα πλαισιωσει τη Ford Chip Ganassi Racing στο Rolex 24 στη Daytona
Η Ford τρεχει με δυο αυτοκινητα στο WEC και με δυο στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship. Οι δυο ομαδες θα ενωσουν τις δυναμεις τους τον Ιουνιο σε μια κοινη προσπαθεια με τεσσερα αυτοκινητα στον πιο διασημο αγωνα αντοχης στον κοσμο, στο Le Mans 24 Hours, 50 χρονια μετα τον ιστορικο τερματισμο 1-2-3. Το WEC θα επισκεφθει τρεις ακομα περιοχες στην Ευρωπη, Silverstone (Βρετανια), Nurburgring (Γερμανια) και Spa (Βελγιο).
«Για να εξηγουμεθα, τρεχουμε για να κερδισουμε» δηλωσε ο Dave Pericak, global director της Ford Performance. «Για να αγωνιζεσαι σε τετοιο επιπεδο χρειαζεσαι το καλυτερο αυτοκινητο, την καλυτερη ομαδα και τους καλυτερους οδηγους και για το Ford GT επιλεξαμε τους Stefan, Olivier, Andy και Marino.»
«Ειμαι ενθουσιασμενος που βρεθηκα στο αρχηγειο της ομαδας στη Βρετανια για την παρουσιαση της ομαδας του WEC,» δηλωσε ο Chip Ganassi, αφεντικο της Ford Chip Ganassi Racing. «Οπως οταν ανακοινωσαμε τους οδηγους του Ford GT για το πρωταθλημα Weathertech Sportscar τον περασμενο μηνα, επιλεξαμε και παλι γρηγορους, θαρραλεους και δοκιμασμενους οδηγους στους αγωνες αντοχης. Ειναι μια παγκοσμια ομαδα που τρεχει σε δυο πρωταθληματα και ανυπομονω να ξεκινησουν οι αγωνες.»
Ο Βρετανος Marino Franchitti ειναι ειδικος στους αγωνες αντοχης και εχει τρεξει στο Le Mans πεντε φορες. Ο Γερμανος Stefan Mücke εχει πολλες νικες WEC στο ενεργητικο του και ειναι ετοιμος να διεκδικησει μια θεση στο βαθρο στο Le Mans. Ο Γαλλος Olivier Pla, γνωριζει επισης απο πρωτο χερι τι σημαινει αγριος ανταγωνισμος στο WEC. Ο Βρετανος Andy Priaulx ειναι τρεις φορες νικητης του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Αυτοκινητων Τουρισμου (WTCC), ενω εχει κερδισει στο Nürburgring 24 Hours και μια θεση στο βαθρο στο Le Mans.
Ο επικεφαλης της Ford Chip Ganassi Racing στο WEC – ο George Howard-Chappell – εχει ηδη οδηγησει μια ομαδα στη νικη στο Le Mans τρεις φορες.
«Ο απαραμιλλος ανταγωνισμος στο Le Mans 24 Hours κανει και τη νικη τοσο ξεχωριστη» δηλωσε ο Howard-Chappell. «Τα παντα πρεπει να ειναι τελεια, αλλα ακομα και τοτε χρειαζεσαι την τυχη με το μερος σου για να τερματισεις πρωτος. Το Ford GT δημιουργηθηκε για την επιστροφη στο Le Mans και αυτοι οι τεσσερις οδηγοι γνωριζουν καλα τι απαιτειται στο υπερτατο επιπεδο ανταγωνισμου.»
Ο Mücke συντομα θα καθισει στο τιμονι του Ford GT με την ομαδα IMSA Ford Chip Ganassi Racing για το Roar Before the Rolex 24 στη Daytona, 8-10 Ιανουαριου. Ο Mücke θα ειναι ο τριτος οδηγος του #67 Ford GT στο Rolex 24 στη Daytona, που πραγματοποιειται 30-31 Ιανουαριου διπλα στους Ryan Briscoe και Richard Westbrook.
Το νεο Ford GT ειναι η επιτομη της καινοτομιας Ford στην αεροδυναμικη και τη κατασκευη ελαφρου αμαξωματος απο ανθρακονηματα. Κατω απο το καπο βρισκεται ο twin-turbo Ford EcoBoost V6, ο ισχυροτερος EcoBoost κινητηρας παραγωγης ολων των εποχων.
Παρουσιαση τω οδηγων της Ford Chip Ganassi Racing για το WEC
Ο Marino Franchitti ειναι μελος μιας οικογενειας με τις επιδοσεις ‘γραμμενες’ στο DNA της. Κερδισε στο 12 Hours of Sebring με την Chip Ganassi Racing-Ford το 2014 – η πρωτη νικη γενικης καταταξης της Ford εκει απο το 1969.
«Απο την πρωτη μου δοκιμη με το Ford GT το ερωτευτηκα και το μονο που ηθελα ηταν να το οδηγω συνεχεια. Ειναι απιστευτο που συμμετεχω στην επιστροφη της Ford σε διεθνης αγωνες GT και που τρεχω στο Le Mans 50 χρονια μετα την πρωτη νικη της εκει.» δηλωσε ο Franchitti. «Το αυτοκινητο εχει εξαιρετικη οδηγικη αισθηση. Οι νεοι κανονες του LM GTE σιγουρα ανεβαζουν τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου GT σε νεα επιπεδα και η Ford και οι εταιροι της εχουν κατασκευασει ενα φανταστικο αυτοκινητο.»
Ο Stefan Mücke ειναι καταξιωμενος οδηγος αγωνων. Ο Γερμανος εχει τρεξει στην κατηγορια GTE Pro του WEC απο το 2012 που δημιουργηθηκε και γνωριζει το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης απ’ εξω κι ανακατωτα.
«Χαιρομαι τρομερα που εχω ρολο σε ενα τοσο σημαντικο προγραμμα, κυριως λογω της ιστοριας του Ford GT στο Le Mans,» δηλωσε ο Mücke. «Το Le Mans ειναι ενας πολυ ξεχωριστος αγωνας τον οποιο ολοι θελουν να κερδισουν λογω του μεγαλου βαθμου δυσκολιας. Εφτασα πολυ κοντα στη νικη στο παρελθον και τωρα ελπιζω οτι με το Ford θα το καταφερουμε.»
Ο Olivier Pla ειναι ενα απο τα επτασφραγιστα μυστικα στο χωρο της σπορ οδηγησης. Ο ‘αθορυβος’ Γαλλος ειναι τρομερα επιδεξιος οδηγος και γνωστης των υψηλων απαιτησεων μιας τετοιας κατηγορια.
«Ειναι τεραστια τιμη για μενα να εκπροσωπω τη Ford – το Ford GT ειναι ενα πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο και θεωρω προνομιο να το οδηγω. Το επιπεδο ανταγωνισμου θα ειναι απιστευτα υψηλο στο WEC αλλα ανυπομονω να αγωνιστω. Σαν Γαλλος, νιωθω οτι η οδηγηση του Ford GT στο Le Mans θα ειναι μια πολυ ξεχωριστη εμπειρια.»
Ο Andy Priaulx ειναι τρεις φορες νικητης του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Αυτοκινητων Τουρισμου (WTCC), εχοντας κερδισει στο Nürburgring 24 Hours, το Sebring 12 Hours, και μια θεση στο βαθρο στο Le Mans.
«Ενα νεο project ειναι παντα συναρπαστικο, αλλα για μενα, η οδηγηση ενος Ford στο WEC ειναι απλα ενα αλλο επιπεδο» δηλωσε ο Priaulx. «Ανυπομονω να βρεθω στο τιμονι και να ξεκινησω τις προετοιμασιες για τη σεζον. Ολοι οι φιλοι του μηχανοκινητου αθλητισμου θα θυμουνται τα θρυλικα Ford GT40 και νιωθω προνομιουχος που συμμετεχω σε αυτο το προγραμμα, 50 χρονια μετα την ιστορικη νικη της Ford στο Le Mans.
Προγραμμα Παγκοσμιου Πρωταθληματος Αντοχης:
• 17 Απριλιου: 6 Hours of Silverstone, Μ. Βρετανια
• 7 Μαϊου: 6 Hours of Spa, Βελγιο
• 18/19 Ιουνιου: Le Mans 24 Hours, Γαλλια
• 24 Ιουλιου: 6 Hours of Nürburgring, Γερμανια
• 3 Σεπτεμβριου: 6 Hours of Mexico City, Μεξικο
• 17 Σεπτεμβριου: 6 Hours of Circuit of the Americas (Lone Star Le Mans), ΗΠΑ
• 16 Οκτωβριου: 6 Hours of Fuji, Ιαπωνια
• 6 Νοεμβριου: 6 Hours of Shanghai, Κινα
• 19 Νοεμβριου: 6 Hours of Bahrain, Μπαχρεϊν
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }