Η Hyundai Motor ειναι 35η ισχυροτερη μαρκα στον κοσμο, συμφωνα με τις τελευταιες βαθμολογιες που δημοσιευτηκαν απο τους ειδικους της Interbrand σε παγκοσμιο επιπεδο, ξεπερνωντας κατα το περασμενο ετος τεσσερα παγκοσμιου φημης εμπορικα σηματα.
Διανυοντας μια ακομη δυσκολη χρονια για την αυτοκινητοβιομηχανια, η συνολικη αξια της μαρκας Hyundai Motor αυξηθηκε κατα 11,1% για να φτασει στα $ 12.55bn, εξασφαλιζοντας τη θεση της αναμεσα στις ισχυροτερες μαρκες στον πλανητη. Η κορεατικη εταιρεια μετακινηθηκε μια θεση, φθανοντας στην 6η θεση της παγκοσμιας καταταξης των Top10 μαρκων της αυτοκινητοβιομηχανιας, ξεπερνωντας τις Audi, Volkswagen, Nissan και Porsche και αποτελει επισης την 4η πιο πολυτιμη υψηλου ογκου μαρκα αυτοκινητων.
Η Hyundai Motor πραγματοποιησε πεντε εκατομμυρια πωλησεις σε παγκοσμιο επιπεδο, με την πολυτιμη βοηθεια των επιτυχημενων λανσαρισματων των μοντελων της Tucson, Creta και Sonata, ενισχυοντας παραλληλα τη φιλοσοφια της μαρκας Modern Premium μεσω της αυξησης της διαφοροποιησης στις ταυτοτητες μεταξυ των μαρκων Hyundai και Genesis. Η μαρκα Hyundai Motor εχει ως στοχο της να σημειωσει ακομη μεγαλυτερη επιτυχια με τα ηλεκτροκινητα μοντελα IONIQ, τα υψηλης αποδοσης Hyundai Ν αυτοκινητα και το μελλον της αυτοκινησης που επικεντρωνεται στο Project IONIQ μεταφεροντας τη μαρκα σε νεους οριζοντες της αυτοκινητοβιομηχανιας.
Ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President της Hyundai Motor Company, δηλωσε: «Το συνηθισμενο μοντελο ιδιοκτησιας του αυτοκινητου μπορει να καταστει ανευ αντικειμενου μεσα στα επομενα χρονια, ως εκ τουτου, δεν μπορουμε να περιορισουμε το οραμα μας απλα στα φιλικα προς το περιβαλλον οχηματα. Για να διατηρησουμε ως μια παγκοσμια μαρκα το ρυθμο αναπτυξης μας, θα πρεπει να επανεξετασουμε το παραδοσιακο επιχειρηματικο μοντελο και να μην βλεπουμε τους εαυτους μας μονο ως μια εταιρεια προϊοντων μεταφορας, αλλα και ενος παροχου υπηρεσιων αυτοκινησης. Με το Project IONIQ θα δρομολογησουμε αυτο το νεο προτυπο και θα ενισχυσουμε περαιτερω τη θεση της Hyundai Motor αναμεσα στις πολυτιμοτερες μαρκες στον κοσμο. \”
Αναγνωριζοντας το επιτευγμα, ο κ. Mike Rocha, Global Director of Brand Valuation της Interbrand, δηλωσε: «Κατα το παρελθον ετος, η Hyundai επαναπροσδιορισε και τα ορια της με (α) την εισαγωγη του IONIQ εχοντας ως στοχο να αποκτησει ηγετικη θεση στο μελλον της αυτοκινησης (β) την αναβαθμιση του εμπορικου σηματος Genesis ωστε να ενισχυσει με σαφηνεια την ταυτοτητα της καθε μαρκας και (γ) την παροχη καινοτομων εμπειρειων, οπως το Hyundai Motorstudio Digital. Προσβλεπουμε σε μια ακομη χρονια αναπτυξης για τη Hyundai ως εναν απο τους προδρομους της μελλοντικης αυτοκινησης.\”
Επεκτεινοντας περαιτερω την εμβελεια της μαρκας, η sub-brand «Ν» που υπογραφει τις υψηλες επιδοσεις της Hyundai Motor ξεκινησε το Σεπτεμβριο του 2015, με στοχο να προσφερει σε ενα ευρυ φασμα πελατων οχηματα διαισθητικα, υψηλης αποδοσης και απολαυστικα στην οδηγηση. Τα πρωτοτυπα RM16, Hyundai Ν 2025 Vision Gran Turismo και RN30 που αποκαλυφθηκαν μεσα στο 2016 εμπνεονται απο το παθος της μαρκας για τις υψηλες αποδοσεις και θα βοηθησουν στην εξελιξη του πρωτου εμπορικου μοντελου Hyundai Ν.
Ετος
|
Γενικη Καταταξη
|
Αξια Μαρκας ($bn)
|
2016
|
35
|
12.5
|
2015
|
39
|
11.3
|
2014
|
40
|
10.4
|
2013
|
43
|
9.0
|
2012
|
53
|
7.5
|
2011
|
61
|
6.0
|
2010
|
65
|
5.0
|
2009
|
69
|
4.6
|
2008
|
72
|
4.8
|
2007
|
72
|
4.5
|
2006
|
75
|
4.1
|
Καταταξη
|
Εταιρειας
|
Αξια Μαρκας ($bn)
|
1
|
Toyota
|
53.6
|
2
|
Mercedes-Benz
|
43.5
|
3
|
BMW
|
41.5
|
4
|
Honda
|
22.1
|
5
|
Ford
|
12.9
|
6
|
Hyundai
|
12.5
|
7
|
Audi
|
11.8
|
8
|
VW
|
11.4
|
9
|
Nissan
|
11.0
|
10
|
Porsche
|
9.5
|
Οι βαθμολογιες της Interbrand υπολογιζονται βαση των ισολογισμων των εταιρειων σε συνδυασμο με δραστηριοτητες μαρκετινγκ, ενω αντανακλουν επισης τη δυνατοτητα κερδους της καθε μαρκας.