Η Kia εστιάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα & στις έξυπνες λύσεις κινητικότητας

 


  Η Kia ανακοινωσε την ανανεωση της στρατηγικης της «Plan S» για τις μελλοντικες της δραστηριοτητες στην 2021 CEO Investor Day (CEO Ημερα Επενδυτων 2021) που διοργανωθηκε ψηφιακα στη Σεουλ. Η φιλοδοξη ανανεωση του μεσοπροθεσμου και μακροπροθεσμου πλανου παρουσιαστηκε απο τον Ho Sung Song, Προεδρο και Διευθυνοντα Συμβουλο της Kia Corporation.

 

  «Η Kia ξαναγεννιεται το 2021 με νεο λογοτυπο, νεο σχεδιασμο και νεα εταιρικη ονομασια», δηλωσε ο Προεδρος Song. «Η Kia θα μετατραπει σε μια μαρκα που θα ενθουσιαζει και θα εμπνεει τους πελατες με καινοτομες εμπειριες κινητικοτητας».

 

  Ο «μετασχηματισμος Kia» οδηγει την εταιρεια σε ενα διευρυμενο επιχειρηματικο χαρτοφυλακιο ετσι ωστε να επαναπροσδιορισει ολοκληρο το οικοσυστημα κινητικοτητας, ξεκινωντας με τη μεταβαση απο τους κινητηρες εσωτερικης καυσης (ICE) στον εξηλεκτρισμο. Η ανανεωμενη στρατηγικη «Plan S» υποστηριζεται απο τρεις βασικους πυλωνες: επιταχυνση της μεταβασης στα ηλεκτρικα οχηματα (EV), ενισχυση της δραστηριοτητας των οχηματων ειδικης χρησης (PBV) και διευρυνση των μελλοντικων υπηρεσιων κινητικοτητας.

 

 

Επιταχυνση της μεταβασης στα ηλεκτρικα αυτοκινητα (EV)

 

  Μεχρι το 2030 τα φιλικα προς το περιβαλλον οχηματα οπως τα EV, HEV και PHEV, θα αντιστοιχουν στο 40% των συνολικων πωλησεων της Kia, με ετησιο στοχο πωλησεων 1,6 εκατομμυριων μοναδων. Ως μερος αυτου, η Kia στοχευει να αυξησει τις πωλησεις EVs στις 880.000 μοναδες  το 2030 και να γινει κορυφαια μαρκα παγκοσμιως.

  

  Ξεκινωντας με το λανσαρισμα του πρωτου πληρους EV της αργοτερα φετος, η Kia θα ενισχυσει τη γκαμα των EV της εως το 2026 με 11 νεα μοντελα – επτα απο τα οποια θα βασιζονται στην Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και 4 σε υπαρχοντα μοντελα με κινητηρες εσωτερικης καυσης (ICE). 

 

  Τα EV που θα βασιζονται στην E-GMP εχουν ως στοχο να θεσουν νεα σημεια αναφορας στην αυτονομια (AER), στις επιδοσεις, στους χωρους στο εσωτερικο τους και στις τεχνολογικες εφαρμογες. Τα EVs θα λειτουργουν ως εξυπνες συσκευες με εκτεταμενη εφαρμογη των υπηρεσιων Audio Video Navigation Telematics (AVNT), Over-the-Air (OTA) και Feature on Demand (FoD).

 

  Το πρωτο πληρως ηλεκτρικο (EV) Kia, που εχει το κωδικο CV, θα διαθετει αυτονομη τεχνολογια HDA2 (Highway Driving Assist Level 2) δευτερου επιπεδου. Αρχης γενομενης απο το 2023, τα EVs της Kia θα ειναι εξοπλισμενα με Highway Driving Pilot (HDP), μια σημαντικη εξελιξη σε αυτονομια τριτου επιπεδου.

 

  Περαιτερω λεπτομερειες για το CV, καθως και οι προδιαγραφες του, θα αποκαλυφθουν το επομενο διαστημα.

 

 

Ενισχυοντας τη δραστηριοτητα PBV

 

  Η Kia θα παρουσιασει το πρωτο της ειδικα κατασκευασμενο οχημα (PBV) το 2022, ενω επιπλεον PBVs θα παρουσιαστουν αναλογα με τις αναγκες της αγορας. Η εταιρεια στοχευει σε ετησιες πωλησεις 1 εκατομμυριου μοναδων, ετσι ωστε εως το 2030 να γινει παγκοσμιος ηγετης στα PBV. Για το σκοπο αυτο, η Kia θα αναπτυξει μια γκαμα εξειδικευμενων οχηματων με βαση τις πλατφορμες skateboard που εχουν εξελιχθει αποκλειστικα για τα PBVs.

 

  Η Kia σκοπευει να επεκτεινει περαιτερω τη δραστηριοτητα της των PBVs μεσω ανοικτης καινοτομιας, συνεργαζομενη με αλλες εταιρειες για την αναπτυξη μικρων/ μεγαλων πλατφορμων για τους τομεις της μη επανδρωμενης παραδοσης και του ηλεκτρονικου εμποριου. Επισης θα προωθησει τις δικες της τεχνολογιες και τις ιδιαιτερα ευελικτες μικρες της πλατφορμες καθως αναμενει οτι η ζητηση για τις υπηρεσιες αυτες θα αυξηθει παγκοσμιως.

 

 

Επεκταση μελλοντικων υπηρεσιων κινητικοτητας

 

  Οι υπηρεσιες κινητικοτητας της Kia θα αποκτησουν  σημαντικο ανταγωνιστικο πλεονεκτημα στοχευοντας προσεκτικα και εστιαζοντας σε βασικους τομεις οπως:

 

  Στον τομεα των υπηρεσιων προς τους καταναλωτες (business-to-consumer), η Kia θα επεκτεινει τις υπαρχουσες δραστηριοτητες. Στην Ισπανια, η κορυφαια υπηρεσια κοινης χρησης οχηματων της εταιρειας Wible θα επεκταθει με την Wible Más και την Wible Empresas. Η υπηρεσια χρησης αυτοκινητων «KiaMobility», η οποια ξεκινησε περυσι το Σεπτεμβριο πιλοτικα στην Ιταλια και τη Ρωσια, θα λανσαριστει και σε αλλες ευρωπαϊκες αγορες.

 

  Στις δραστηριοτητες προς τους κρατικους φορεις και προς τις επιχειρησεις (business-to-government και business-to-business) η Kia θα ξεκινησει μια υπηρεσια που θα βασιζεται στα EVs και θα συνδυαζει συνδρομη και κοινη χρηση αυτοκινητων. Συμφωνα με αυτην τη νεα υπηρεσια κινητικοτητας, τα οχηματα θα χρησιμοποιουνται για επαγγελματικες δραστηριοτητες τις καθημερινες και θα νοικιαζονται απο ιδιωτες τα Σαββατοκυριακα.

 

  Το «Kia Flex», το προγραμμα συνδρομης της Kia που παρουσιαστηκε στην  Κορεα το 2019, θα λανσαρει αργοτερα φετος μια παγκοσμια εκδοχη του με την ονομασια «Kia Subscription». Η υπηρεσια θα λειτουργει απο τη Sixt Leasing, η οποια αποκτηθηκε περυσι απο την Hyundai Motor Group, ενω τα αυτοκινητα θα παρεχονται απο περιφερειακους συνεργατες και αντιπροσωπους της εταιρειας.

 

 

Μελλοντικα επιχειρηματικα σχεδια

 

(1) Επιχειρηματικοι στοχοι

  Η Kia προβλεπει για φετος αυξηση των λειτουργικων κερδων με βαση τον αυξημενο ογκο πωλησεων, τη βελτιωμενη μεση τιμη πωλησης (ASP) και μιγμα των προϊοντων. Συνοψιζοντας:

– Παγκοσμιες πωλησεις (βασει χονδρικης) 2021: 2.922.000 μοναδες, αυξηση 12,1% σε ετησια βαση

– Εσοδα 2021: 65,6 τρισεκατομμυρια KRW, αυξηση 10,8% σε ετησια βαση

– Λειτουργικο κερδος 2021: 3,5 τρισεκατομμυρια KRW, αυξηση 70,1% σε ετησια βαση

 

(2) Περιθωριο λειτουργικου κερδους

 

  Με την αυξημενη κερδοφορια των νεων ηλεκτρικων μοντελων EV, η Kia προσαρμοσε ανοδικα τους στοχους του λειτουργικου περιθωριου κερδους της σε σχεση με τα στοιχεια που ειχαν αρχικα ανακοινωθει περυσι. Η Kia στοχευει πλεον σε περιθωριο λειτουργικου κερδους 5,4% για το 2021, καθως και σε περιθωριο λειτουργικου κερδους 7,9% για το 2025.

 

(3) Οι βασεις για την αυξηση του λειτουργικου περιθωριου κερδους

 

Ισορροπημενη αναπτυξη τοσο στις προηγμενες οσο και στις αναδυομενες αγορες

  Η Kia σκοπευει να αυξησει τις μεσοπροθεσμες και μακροπροθεσμες πωλησεις της σε 3,8 εκατομμυρια μοναδες το 2025. Το ποσοστο των πωλησεων των φιλικων προς το περιβαλλον οχηματων, που αναμενεται να φτασει περιπου το 10% των συνολικων πωλησεων το 2021, προβλεπεται να αυξηθει σε 22% εως το 2025. Για τις αναδυομενες αγορες, η εταιρεια θα επεκτεινει το μεριδιο αγορας της μεσω της τοπικης παραγωγης CKD (complete knock-down).

 

Βελτιωση μιγματος προϊοντων

  Η Kia αναμενει οτι η βελτιωση του ASP και του μιγματος προϊοντων, η οποια οδηγησε στη βελτιωση της κερδοφοριας της εταιρειας περυσι, θα συνεχιστει. Συγκεκριμενα, το μεριδιο πωλησεων των RVs (αυτοκινουμενων οχηματων) της εταιρειας αναμενεται να συνεχισει να αυξανεται απο το 56% του 2020 στο 65% το 2025.

 

Βελτιωση της κερδοφοριας των ηλεκτρικων οχηματων

  Αναμενεται πως η Kia θα εισελθει σε ενα νεο επιπεδο κερδοφοριας των ηλεκτρικων της αυτοκινητων (EVs) με την κυκλοφορια του CV στο τελος του τρεχοντος ετους. Η εταιρεια αναμενει να επιτυχει κερδοφορια στο επιπεδο των υφισταμενων μοντελων ICE (εσωτερικης καυσης) το 2025 προβλεποντας  οτι η βελτιωση του κοστους των EVs θα ενισχυθει συνεχως μεσω οικονομιων κλιμακας λογω της επεκτασης του ογκου πωλησεων των EVs και της μειωσης του κοστους υλικων μεσω των επενδυσεων στην Ερευνα & Εξελιξη (R&D).

 

Σταθερο και διαρκες επενδυτικο σχεδιο

  Το επενδυτικο προγραμμα της Kia απο το 2020 εως το 2025 αναμενεται να ειναι υψους 29 τρισεκατομμυριων KRW. Η Kia θα διατηρησει το ετησιο επιπεδο επενδυσεων των περιπου 5 τρισεκατομμυριων KRW, μειωνοντας τις τρεχουσες επενδυσεις σε υπαρχοντες παραδοσιακους επιχειρηματικους τομεις και αυξανοντας σταδιακα το ποσοστο των στρατηγικων επενδυσεων για μελλοντικα προτζεκτ, επεκτεινοντας ταυτοχρονα τις επενδυσεις της στην Ερευνα & Εξελιξη (R&D).

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!