O CEO της ιαπωνικης μαρκας, Akira Marumoto, μιλωντας στο Automotive News, οταν ρωτηθηκε σχετικα, ειπε οτι ενας διαδοχος του RX-8, \”ειναι το ονειρο ολων μας στη Mazda\”. Ο επικεφαλης της Mazda, συνεχισε: \”Ομως δεν ειμαστε σε ενα επιχειρηματικο περιβαλλον αυτη τη στιγμη, στο οποιο να μπορουμε να αρχισουμε να φτιαχνουμε αυτοκινητα με κινητηρα rotary αμεσως. Ενα απο τα καθηκοντα μου, ειναι να δημιουργησω ενα περιβαλλον, στο οποιο να μπορουμε να κανουμε αυτο το ονειρο πραγματικοτητα. Φυσικα, αυτο ειναι extreme\”.
Οπως ευκολα μπορει να αντιληφθει κανεις, η επιστροφη της σειρας RX με την ελευση, για παραδειγμα του RX-9, η ενος νεου RX-7 (τα δυο ονοματα εχουν πατενταριστει προσφατα απο τη Mazda), δεν ειναι κατι που θα ερθει συντομα, αν ερθει, θα συμπληρωσουμε εμεις. Τουλαχιστον, ειναι \”κατι\” το γεγονος οτι μαθαινουμε απο τα πλεον επισημα χειλη οτι το RX δεν εχει πεθανει ακομα. Τουλαχιστον οχι οριστικα…
Η τελευταια γενια του Mazda RX-8, εκτος απο τον ροτορα, ειχε να επιδειξει μια εκπληκτικη οδηγικη συμπεριφορα, οπως και ολα τα RX. Το \”σκοτωσαν\” οι ρυποι και η παγκοσμια ροπη προς λιγοτερο ενεργοβορα αυτοκινητα
Tip: Στην παρακατω εικονα βλεπουμε το Mazda Cosmo, το πρωτο σπορ αυτοκινητο με ροτορα της Mazda, που εκανε ντεμπουτο το 1967, διπλα στο RX-Vision, το οποιο θα εκανε ντεμπουτο το 2019, ως RX-9, η RX-7…