Με τη παρουσιαση των Monza SP1 και SP2, η Ferrari δημιουργησε ενα νεο κεφαλαιο στα περιορισμενης παραγωγης, exclusive supercar. Δευτερη σε αυτη τη κατηγορια, ερχεται να μπει η McLaren, με την Elva, η οποια ομως, εν αντιθεση με τις Ferrari, δεν εχει ιχνος του οτιδηποτε για παρμπριζ. Τουλαχιστον, οχι σε απτη μορφη.
Η McLaren δημιουργησε πολυ απλα, ενα virtual παρμπριζ, χρησιμοποιοντας τη ροη του αερα και τον αεροδυναμικο σχεδιασμο της Elva για να το επιτυχει. Στο εμπρος μερος, η μεγαλη εισαγωγης αερος, στο κεντρικο κομματι της κατευθυνει τη ροη του αερα με μεγαλη ταχυτητα στο ανοιγμα που υπαρχει στο κεντρο του καπο (οπως βλεπουμε και στη παραπανω φωτογραφια), η οποια ροη αερα, κατευθυνεται πανω απο το χωρο της καμπινας των επιβατων, δημιουργοντας ενα εικονικο παρμπριζ, στις υψηλοτερες ταχυτητες. Σε χαμηλες ταχυτητες, αυτο το παρμπριζ, δεν υπαρχει. Κυριολεκτικα.
Η καμπινα των επιβατων, ειναι ουσιαστικα ενα εντελως open-cockpit με πληρη εκθεση σε ολα. Τα παντα εχουν αδιαβροχοποιηθει πληρως, προκειμενου να ειναι προστατευμενα στην αναποφευκτη επαφη τους με τη βροχη, ενω νεα ειναι τα carbon bucket καθισματα, με το υπολοιπο εσωτερικο να προερχεται σχεδιαστικα απο την 720S. Ο οδηγος εχει τη δυνατοτητα να ενεργοποιησει η να απενεργοποιησει το παρμπριζ, μεσω ενος διακοπτη.
Στο πισω μερος, κυριαρχει και παλι ο σχεδιαστικος χαρακτηρας της 720S, σε συνδυασμο με το open engine concept, της Senna. Ο κινητηρας της Elva, ειναι ο ιδιος με αυτων των Senna και Senna GTR, με την αποδοση του να ανερχεται στους 815 ιππους, το 0-100 να απαιτει λιγοτερο απο 3 δευτερολεπτα, ενω το 0-200 να πραγματοποιειται σε μολις 6.7 δευτερολεπτα.
Διαφορετικο σχεδιαστικο στοιχειο, ειναι επισης και η τετραπλη αποληξη εξαμτισης, κατασκευασμενη απο Inconel, με δυο εξατμισεις να βρισκονται ακριβως πισω απο τα κεφαλια των επιβατων και οι αλλες δυο, κανονικα, στο πισω μερος.