H Nissan, με αφορμη την εκθεση CES 2020, παρουσιαζει μια νεα τεχνολογικη καινοτομια στους ηλεκτροκινητηρες, με διπλο μοτερ και συστημα ελεγχου ολων των τροχων. Χαρη στη νεα αυτη τεχνολογια, η ροπη του κινητηρα κατανεμεται ομοιομορφα και στους 4 τροχους, προσφεροντας μια πιο \”ζυγισμενη\” οδηγικη συμπεριφορα, που παραπεμπει σε αυτη των sport saloon.
Στην ονομασια e-4ORCE, το \”e\” αντιπροσωπευει τις τεχνολογιες της Nissan που εχουν να κανουν με την ηλεκτροκινηση, ενω το \”4ORCE\” συμβολιζει τη δυναμη (απο την αγγλικη λεξη force), με το 4 να συμβολιζει τη κινηση και στους 4 τροχους.
Η συγκεκριμενη τεχνολογια, δημιουργηθηκε απο τα διδαγματα που εχει αποκτησει η Nissan απο τα συστηματα τετρακινησης \”ATTESA E-TS\” του GTR, καθως και του συστηματος τετρακινησης του Patrol. Σκοπος της Nissan ειναι να δημιουργησει ενα συστημα τετρακινησης για ηλεκτροκινητα οχηματα, το οποιο θα προσφερει ακριβη χειρισμο και σταθεροτητα, καθως και τη βελτιστη δυνατη προσφυση σε καθε συνθηκη οδηγησης, οπως δηλωσε ο αντιπροεδρος ερευνας και αναπτυξης της εταιρειας, Takao Asami, στα πλαισια της παρουσιασης του νεου συστηματος.
Περαν της βελτιωσης της πτυχης των οδηγικων ικανοτητων και επιδοσεων των επερχομενων μοντελων της εταιρειας που θα εφοδιαζονται με αυτο το συστημα, μεγιστοποιειται χαρη στους δυο ηλεκτροκινητηρες και η ικανοτητα ανακτησης ενεργειας κατα την επιβραδυνση, μιας και πλεον η ανακτηση ειναι διπλασιας ισχυος. Κατα αυτο το τροπο, βελτιωνεται τοσο η αυτονομια των αυτοκινητων, οσο μειωνεται και η αναγκη για τη χρηση των κανονικων φρενων, επεκτεινοντας και τη διαρκεια ζωης αυτων, αλλα και κανοντας πιο ευχαριστη την οδηγικη εμπειρια για τους επιβατες, ιδιως σε αστικο περιβαλλον, μεσα απο την ομαλοποιηση της επιβραδυνσης.
Η Nissan, στο περιπτερο της θα παρουσιασει το πρωτοτυπο μοντελο Ariya, το οποιο ειναι και το πρωτο της μοντελο εφοδιασμενο με αυτο το συστημα, αλλα και ενα αυτοκινητο δοκιμων θα ειναι στη διαθεση του κοινου, κατα τη διαρκεια της εκθεσης, εφοδιασμενο και αυτο με τη τεχνολογια e-4ORCE.