Η Nissan καταφερε να γινει η πρωτη μαρκα αυτοκινητων στην Ευρωπη που πουλησε ενα οχημα αποκλειστικα και μεσω του Twitter.
Η ολη επικοινωνια μεταξυ της Ισπανικης αντιπροσωπειας της Nissan Antamotor και του πελατη Raul Escolano, απο την πρωτη επαφη εως την τελικη αποφαση για την αγορα (μετα απο διαστημα εξι ημερων), πραγματοποιηθηκε ψηφιακα μεσω της συγκεκριμενης πλατφορμας κοινωνικης δικτυωσης.
Για την ιστορια, ο @escolano, “εριξε το γαντι” σε αρκετες μαρκες αυτοκινητων σε ολη την Ισπανια, προκαλωντας να τον υποστηριξουν στην αποφαση του να αγορασει ενα αυτοκινητο, αποκλειστικα μεσω της χρησης των κοινωνικων δικτυων. Μαλιστα για τον σκοπο αυτο χρησιμοποιησε το hashtag #compraruncocheportwitter (που στα Ελληνικα σημαινει “αγορα αυτοκινητου μεσω Twitter”).
H Nissan με την αντιπροσωπεια της Antamotor στη Λα Κορουνια, εντυπωσιασε τον Escolano για την καινοτομο προσεγγιση στη διαδικασια, χρησιμοποιωντας τη δημοφιλη νεα πλατφορμα Periscope, προκειμενου να κινηματογραφησει και να προβαλει το X-Trail στον υποψηφιο αγοραστη, παρουσιαζοντας ολα τα βασικα χαρακτηριστικα του οχηματος με μια προσωποποιημενη ληψη που μεταδοθηκε με live streaming.
Στη συνεχεια, η Nissan “διαγωνιστηκε” με αντιπαλα μοντελα σε μια δημοσκοπηση στο Twitter, που διοργανωθηκε απο τον Escolano, στην οποια οι followers κληθηκαν να βαθμολογησουν τα υποψηφια αυτοκινητα. Η δημοσκοπηση, η οποια ελαβε 2,6 εκατομμυρια impressions (πηγη: Brandwatch), κατεταξε το X-Trail πρωτο, συγκεντρωνοντας το 43% των ψηφων, επιδρωντας καταλυτικα στο κλεισιμο της αγορας για λογαριασμο της Nissan.
Στο πνευμα της παραπανω πραγματικα καινοτομου διαδικασιας αγορας, η Nissan παρεδωσε τα κλειδια του X-Trail απευθειας στο σπιτι του Escolano με courier, ολοκληρωνοντας ετσι την online αγορα. Κατοπιν ο πελατης προσηλθε στις κεντρικες εγκαταστασεις της φιρμας στην Ισπανια, οπου και παρελαβε προσωπικα το νεο του X-Trail!