Η Nissan σχεδιάζει augmented reality για τα μοντέλα της

Στην επερχομενη εκθεση τεχνολογιας CES, η Nissan θα μας δειξει το μελλον, το οποιο περιεχει και augmented reality για τους οδηγους των μοντελων της. Στην CES λοιπον, η ιαπωνικη μαρκα θα αποκαλυψει το μελλοντικο της οραμα για ενα οχημα που βοηθα τους οδηγους να \”δουν το αορατο\”, “συγχωνευοντας”  πραγματικους και εικονικους κοσμους και  δημιουργωντας την  απολυτη εμπειρια του συνδεδεμενου αυτοκινητου.


Το Invisible-to-Visible, η αλλιως  το I2V, ειναι μια μελλοντικη τεχνολογια που δημιουργηθηκε μεσω του Nissan Intelligent Mobility, του οραματος της εταιρειας για την αλλαγη του τροπου με τον οποιο τα αυτοκινητα τροφοδοτουνται, οδηγουνται και ενσωματωνονται στην κοινωνια. Το I2V θα δειξει το μελλον της οδηγησης στους επισκεπτες της CES, μεσω μιας διαδραστικης, τρισδιαστατης εμπειριας “εμβυθισης” στο περιπτερο της  Nissan.


Το I2V ερχεται για  να υποστηριξει τους οδηγους,  συγκεντρωνοντας πληροφοριες απο αισθητηρες εξω και μεσα απο το οχημα, σε συνδυασμο με δεδομενα απο το “συννεφο” (cloud). Αυτο επιτρεπει στο συστημα οχι μονο να παρακολουθει το αμεσο περιβαλλον του αυτοκινητου, αλλα και να αντιλαμβανεται  τι ειναι μπροστα,  ακομα και να δειχνει τι βρισκεται πισω απο ενα κτιριο η γυρω απο μια γωνια. Για να καταστει η οδηγηση πιο ευχαριστη, η καθοδηγηση προσφερεται με εναν διαδραστικο, ανθρωπινο τροπο,  μεσω των “avatars” που εμφανιζονται εντος του αυτοκινητου.


“Πατωντας”  στον εικονικο κοσμο, το I2V προσφερει απειρες  δυνατοτητες  στους  τομεις των υπηρεσιων και της  επικοινωνιας,  καθιστωντας την οδηγηση πιο βολικη, ανετη και συναρπαστικη.


“Βοηθωντας  να  δειτε  το αορατο, το I2V ενισχυει την αυτοπεποιθηση  σας και καθιστα την οδηγηση πιο ευχαριστη», δηλωσε ο Tetsuro Ueda, επικεφαλης  στο Ερευνητικο Κεντρο της Nissan. \”Τα διαδραστικα χαρακτηριστικα δημιουργουν μια εμπειρια που ειναι προσαρμοσμενη στα ενδιαφεροντα  και το στυλ της οδηγησης σας, ετσι ωστε ο καθενας να μπορει να το χρησιμοποιησει, με τον δικο του τροπο\”.


Συνδεδεμενη οδηγηση 

Το I2V τροφοδοτειται απο την τεχνολογια Omni-Sensing της Nissan, η οποια λειτουργει ως κομβος, συγκεντρωνοντας δεδομενα σε πραγματικο χρονο απο το περιβαλλον κυκλοφοριας, εξω και μεσα απο το οχημα. Η τεχνολογια SAM (Seamless Autonomous Mobility) της Nissan, αναλυει το οδικο περιβαλλον, μεσω σχετικων πληροφοριων σε πραγματικο χρονο και το ημιαυτονομο συστημα υποστηριξης οδηγου ProPILOT, παρεχει πληροφοριες σχετικα με το περιβαλλον γυρω απο το αυτοκινητο.

Η τεχνολογια χαρτογραφει  ενα εικονικο χωρο 360 μοιρων γυρω απο το αυτοκινητο, παρεχοντας πληροφοριες  για θεματα  οπως οι  κυκλοφοριακες συνθηκες , η ορατοτητα, η  σημανση η παρακειμενους  πεζους. Μπορει επισης να παρακολουθει τους επιβατες εντος του  οχηματος,  χρησιμοποιωντας αισθητηρες στην καμπινα, προκειμενου να προβλεψει καλυτερα ποτε μπορει να χρειαστουν βοηθεια για να βρουν κατι, η για να κανουν μια σταση για ξεκουραση, ωστε να παραμεινουν σε εγρηγορση.

Το I2V μπορει επισης να συνδεσει τους οδηγους και τους επιβατες με αλλους  ανθρωπους, μεσω του εικονικου κοσμου του Metaverse. Αυτο δινει τη δυνατοτητα σε μια οικογενεια, σε φιλους και συνεργατες,  να “εμφανιζονται” μεσα στο αυτοκινητο ως τρισδιαστατα  ειδωλα σε περιβαλλον augmented –reality, για την παροχη βοηθειας η  συντροφιας.

Περισσοτερη υποστηριξη κατα την αυτονομη, η  την κανονικη οδηγηση

Κατα τη διαρκεια της αυτονομης οδηγησης, το I2V μπορει να κανει τη παραμονη εντος του αυτοκινητου πιο ανετη και ευχαριστη. Για παραδειγμα,  σε οδηγηση υπο βροχη,  το τοπιο μιας ηλιολουστης ημερας μπορει να προβαλλεται μεσα στο οχημα.

Κατα την επισκεψη σε εναν νεο προορισμο , το συστημα μπορει να αναζητησει  στο Metaverse εναν τοπικο “ξεναγο”, προσφεροντας επικοινωνια με τους επιβατες του οχηματος ,  σε πραγματικο χρονο.

Οι πληροφοριες που παρεχονται απο τον  “ξεναγο” μπορουν να συλλεχθουν με το Omni-Sensing και να αποθηκευτουν στο cloud, ετσι ωστε αν καποιοι αλλοι  επισκεφθουν την ιδια περιοχη,  να εχουν προσβαση σε αυτου του ειδους την χρησιμη  καθοδηγηση. Μπορει επισης να χρησιμοποιηθει απο το ενσωματωμενο στο οχημα  συστημα τεχνητης νοημοσυνης, για να προσφερει μια πιο αποτελεσματικη κυκλοφορια, στους δρομους της περιοχης.

Κατα την κανονικη  οδηγηση, το I2V παρεχει  πληροφοριες απο το Omni-Sensing,  ως “επικαλυψη”  στο πληρες οπτικο πεδιο του οδηγου. Οι πληροφοριες αυτες,  βοηθουν τους οδηγους να αξιολογησουν τις οδικες συνθηκες και να προετοιμαστουν για θεματα οπως γωνιες με χαμηλη ορατοτητα, ακανονιστες συνθηκες οδοστρωματος, η επικειμενη βεβαρυμμενη  κυκλοφορια.

Ο οδηγος μπορει επισης να καλεσει  εναν επαγγελματια οδηγο απο το Metaverse για να τον καθοδηγησει σε πραγματικο χρονο. Ο επαγγελματιας οδηγος εμφανιζεται ως προβαλλομενο avatar, η ως εικονικο συνοδευτικο αυτοκινητο  στο οπτικο πεδιο του οδηγου, δειχνοντας του τον καλυτερο τροπο οδηγησης.

Το I2V,  εκτος του οτι  θα εμφανιζει πληροφοριες σχετικα με τη κυκλοφοριακη συμφορηση και τον εκτιμωμενο χρονο του ταξιδιου, θα  μπορει να επικοινωνησει μοναδικες λεπτομερειες για την καλυτερη πληροφορηση του οδηγου.  Επιπλεον, το I2V θα προσφερει εναλλακτικες προτασεις, οπως  την βελτιστη διαδρομη σε βεβαρυμμενη κυκλοφοριας,  χρησιμοποιωντας δεδομενα πλοηγησης σε πραγματικο χρονο,  μεσω του Omni-Sensing.

Κατα την αφιξη στον προορισμο, το I2V μπορει να εχει προσβαση στο SAM για να ανιχνευσει χωρους σταθμευσης και να σταθμευσει το οχημα, απαλλασσοντας τον οδηγο απο καταστασεις που απαιτουν δυσκολους χειρισμους.

Βιντεο με τον τροπο λειτουργιας της πρωτοποριακης τεχνολογιας I2V, μπορειτε να δειτε στο https://youtu.be/WJIaeg1GiPc 

H εκθεση CES 2019, θα ανοιξει τις πυλες της για το κοινο στις 8 Ιανουαριου.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!