Η Renault παρουσίασε στο Παρίσι το Trezor με 350 ίππους και χωρίς… πόρτες!


Προκειται για ενα ηλεκτρικο GT, με φοβερη σχεδιαση, με 360 ιππους και 0-100 χλμ./ωρα σε λιγοτερο απο 4 δευτερολεπτα, δειχνοντας μας την επομενη ημερα του αυτοκινητου υπο το πρισμα της Renault.

Η παρουσιαση του concept Trezor στο Σαλονι Αυτοκινητου στο Παρισι, εκτος απο τη σχεδιαστικη γραμμη που θα ακολουθησει η εταιρεια, δειχνει και τη φιλοσοφια της σε τεχνολογικο επιπεδο. Χρησιμοποιωντας τεχνολογια που ηδη χρησιμοποιειται σε μοντελα της εταιρειας, το ηλεκτρικο Trezor, ανοιγει ενα νεο δρομο για οχηματα που θα ειναι εξαιρετικα φιλικα προς το χρηστη και το περιβαλλον και παραλληλα θα προσφερουν κορυφαια επιπεδα οδηγικης απολαυσης.

Εχοντας παρουσιασει την τελευταια τετραετια 11 νεα μοντελα, η Renault διαθετει τη νεοτερη γκαμα μοντελων στην Ευρωπη. Το φιλοδοξο προγραμμα της εταιρειας, περα απο τις νεες προτασεις σε προϊοντικο επιπεδο, δινει ιδιαιτερη σημασια και στη δημιουργια νεων τεχνολογιων που σαν στοχο εχουν να προσφερουν μια συνολικα ανωτερη εμπειρια οδηγησης, οπου η ασφαλεια, η ανεση, η προστασια του περιβαλλοντος, αλλα και η οδηγικη απολαυση συνδυαζονται με τον πιο ιδανικο τροπο. Η πληρης ανανεωση της γκαμας της, δινει τη δυνατοτητα στη Renault να εστιασει στην επομενη ημερα της αυτοκινησης, παρουσιαζοντας στο κοινο το οραμα της τοσο σε σχεδιαστικο, οσο και σε τεχνολογικο επιπεδο.  Με βασικο μεσο το πρωτοτυπο Trezor, η Renault δινει το στιγμα της επομενης ημερας του αυτοκινητου.


Renault Trezor 
Συνδυαζοντας μια σειρα πρωτοποριακων τεχνολογιων, οι οποιες ηδη εφαρμοζονται στα αυτοκινητα της Renault και μια νεα σχεδιαστικη γλωσσα, το πρωτοτυπο Trezor δειχνει ξεκαθαρα το οραμα της εταιρειας τοσο σε επιπεδο αισθητικης, οσο και συνολικοτερης λειτουργιας του αυτοκινητου. Το Trezor σηματοδοτει ενα νεο σχεδιαστικο κυκλο που θα χαρακτηριζει τα μελλοντικα μοντελα της Renault.
Ο επικεφαλης σχεδιασμου του Groupe Renault, Laurens Van den Acker δηλωσε οτι το συγκεκριμενο πρωτοτυπο δεν θα μπορουσε να εχει υλοποιηθει αν δεν ειχε ανανεωθει στο συνολο της η γκαμα της εταιρειας. 
Οι δυναμικες αναλογιες, το εντονο αναγλυφο των επιφανειων και η φωτεινη υπογραφη δημιουργουν ενα συνολο που χαρακτηριζεται απο την ενταση και παραλληλα την αεροδυναμικη βελτιστοποιηση. Οι σχεδιαστες δημιουργησαν ενα σχημα με τις κλασσικες αναλογιες ενος GΤ και στυλιστικα στοιχεια τα οποια, παρα την απλοτητα τους εντυπωσιαζουν με την πρωτη ματια.

Ολα τα παραπανω εγιναν εφικτα χαρη σε μια σειρα τεχνολογικων καινοτομιων που σε μεγαλο βαθμο εφαρμοζονται ηδη στα μοντελα της Renault οπως:

Κινηση με ηλεκτρικη ενεργεια: Η παρουσιαση στο Παρισι του ηλεκτρικου ZOE Z.E. 40, με αυτονομια που πλεον φτανει τα 400km ερχεται να ενισχυσει περαιταιρω τη θεση της Renault στα ηλεκτρικα οχηματα και να της προσφερει ενα επιπλεον τεχνολογικο πλεονεκτημα. Το Trezor χρησιμοποιει για την κινηση του αποκλειστικα ηλεκτρικη ενεργεια με συστοιχιες που βασιζονται στην τεχνολογια που χρησιμοποιει και το Z.E. 40. Επισης η μοναδα παραγωγης ισχυος προερχεται απο το μονοθεσιο της Formula-e οπου η Renault ειναι ο Παγκοσμιος Πρωταθλητης. Περα απο τα σαφη πλεονεκτηματα σε επιπεδο προστασιας του περιβαλλοντος, η ηλεκτρικη ενεργεια επιτρεπει μεγαλυτερη ελευθερια στους σχεδιαστες (π.χ. μικροτερες αναγκες για ψυξη) και παραλληλα απαραμιλλη οδηγικη αισθηση χαρη στην αμεση αποκριση στο γκαζι και την υψηλη ροπη απο μηδενικες στροφες.


Συστημα multisense: Το συστημα multisense, που ειναι ηδη διαθεσιμο σε μοντελα της Renault, δινει την ευκαιρια στον οδηγο να παραμετροποιησει τις λειτουργιες του αυτοκινητου (χαρακτηριστικα κινητηρα, αναρτησης, συστηματος διευθυνσης, φωτισμου κτλ.) ωστε να ανταποκρινονται με τον ιδανικο τροπο στις προτιμησεις του. Το συστημα παρεμβαινει σε μια σειρα χαρακτηριστικων ωστε, αναλογα με τις απαιτησεις, να προσφερουν κορυφαια οικονομια ενεργειας, απαραμιλλη ανεση, αλλα και υψηλη οδηγικη αισθηση. 

Ενεργη αεροδυναμικη: Οπως και στα μοντελα παραγωγης της Renault, ενεργα αεροδυναμικα στοιχεια επιτρεπουν στο Trezor να εχει τη βελτιστη αεροδυναμικη αποδοση. Οι ειδικες εξαγωνικες περσιδες στο καπο ανοιγουν και κλεινουν συμφωνα με τις αναγκες ψυξης του οχηματος εξασφαλιζοντας την ελαχιστη αεροδυναμικη αντισταση. 


Φωτεινη υπογραφη τεχνολογιας Led και Lazer:  Το εμπροσθιο μερος του Trezor φερει τη νεα φωτεινη υπογραφη της Renault σε σχημα “C”. Συνδυαζοντας την τεχνολογια LED με την τεχνολογια Lazer, περα απο ενα υψηλης αισθητικης αποτελεσμα διατηρει στο ελαχιστο την καταναλωση ενεργειας. Παραλληλα, μεσω του συστηματος multisense ο εξωτερικος φωτισμος αλλαζει συμφωνα με την επιλογη του αντιστοιχου προγραμματος λειτουργιας.   


Με δυναμικο σχεδιασμο και τεχνολογια αιχμης που της εχει επιτρεψει να ειναι ο αδιαμφισβητητος ηγετης στα ηλεκτρικα οχηματα στην Ευρωπη (μεριδιο αγορας 27%), η Renault με το Trezor δινει μια σαφη εικονα για το μελλον της αυτοκινησης, με ενα οχημα που ειναι φιλικο προς το χρηστη και το περιβαλλον, αλλα παραλληλα γεματο ενταση τοσο σε επιπεδο αισθητικης οσο και οδηγικης αισθησης.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=l8L38t3Ch44]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!