Οι επισκεπτες στο περιπτερο της SEAT στην Expo ανακαλυψαν τις νεες λυσεις για τη βελτιωση της κινητικοτητας που προωθει η SEAT Metropolis: Lab Barcelona, οπως ride-sharing και Bus on Demand projects που η XMOBA θα προχωρησει σε πιλοτικη δοκιμη το επομενο ετος, το πρωτοτυπο μοντελο SEAT Cristobal εξοπλισμενο τωρα με τεχνολογια 5G, το νεο κοινωνικα υπευθυνο συστημα πλοηγησης σε συνεργασια με το Waze και το Δημοτικο Συμβουλιο της Βαρκελωνης καθως και το πρωτο οχημα της αστικης στρατηγικης micromobility, το SEAT eXS powered by Segway.
Ο Προεδρος της SEAT Luca de Meo, δηλωσε οτι «εκτος απο το γεγονος οτι αποτελει ενα απο τα σημεια αναφορα στον τομεα της αυτοκινητοβιομηχανιας, η SEAT στοχευει να καταστει σημαντικος παραγοντας στη διαμορφωση της μελλοντικης κινητικοτητας. Τα projects που παρουσιαζουμε στο Smart City Expo αποτελουν παραδειγματα της ικανοτητας της μαρκας να αναπτυσσει πρωτοβουλιες που θα επιτρεπουν στους ανθρωπους να μετακινουνται με πιο αποτελεσματικο και βιωσιμο τροπο». Επιπλεον ο de Meo προσθεσε οτι «το οραμα της πολης του μελλοντος ειναι ενα περιβαλλον οπου συνυπαρχουν διαφορετικες τεχνολογιες και τυποι οχηματων και πιστευουμε οτι λυσεις οπως το eXS θα συμβαλλουν στην ενισχυση της κινητικοτητας σε αυτη τη νεα πραγματικοτητα».
Συνεργασια XMOBA και SEAT Metropolis
Οι ομαδες XMOBA και Metropolis: Lab, δυο ανεξαρτητες εταιρειες του SEAT Group, συνεργαζονται για την προωθηση εξυπνων λυσεων που βελτιωνουν την κινητικοτητα στις πολεις.
Το project Bus on Demand που αναπτυχθηκε απο την Metropolis: Lab, στοχευει στη βελτιωση της αποδοτικοτητας των δημοσιων συγκοινωνιων με μια υπηρεσια που προσαρμοζεται στις αναγκες των χρηστων, συμπεριλαμβανομενων τροποποιησεων τοσο στη διαδρομη οσο και στη συχνοτητα προγραμματισμενων λεωφορειακων γραμμων. Στοχος του εργου ειναι η βελτιστοποιηση της χρησης των λεωφορειων μεσω προσφορας ευελικτων διαδρομων, προσαρμοσμενων στη ζητηση σε πραγματικο χρονο. Η πρωτοβουλια αυτη ξεκιναει τωρα με πιλοτικη δοκιμη στο Wolfsburg (Γερμανια) και τους επομενους μηνες θα συνεχισει στη Βαρκελωνη για την εφαρμογη της δευτερης πιλοτικης φασης.
Η δευτερη λυση που παρουσιαστηκε ειναι η ride-sharing app by Metropolis: Lab. Μετα απο μια πρωτη πιλοτικη εφαρμογη που πραγματοποιηθηκε απο εργαζομενους της SEAT στο Martorell, το app θα ειναι ανοιχτο για ολους τους χρηστες το επομενο ετος. Με το ride sharing, οι ανθρωποι που μενουν στην ιδια περιοχη μπορουν να μοιραστουν το ιδιο οχημα και διαδρομη για να μεταβουν για παραδειγμα στη δουλεια τους. Προσφερει στους χρηστες ευελικτη και προσιτη μετακινηση. Με τη λυση αυτη η εταιρεια στοχευει στη προστασια του περιβαλλοντος, σε λιγοτερους μποτιλιαρισμενους δρομους και πιο αποδοτικη μετακινηση.
Η επιστροφη του SEAT Cristobal, τωρα 5G
Η SEAT παρουσιασε επισης το Cristobal 5G, το πρωτοτυπο μοντελο που ενσωματωνει προηγμενους βοηθους ασφαλειας για τη μειωση κινδυνων και ατυχηματων. Στα πλαισια της εξελιξης του, το Cristobal διαθετει πλεον τεχνολογια 5G που επιτρεπει στο αυτοκινητο να συνδεθει με τους πεζους και τους δρομους της γυρω περιοχης. Ενα παραδειγμα χρησης παρουσιαστηκε προσφατα στη Segovia και Talavera de la Reina σε συνεργασια με την Telefónica.
Ο Luca de Meo δηλωσε οτι «το Cristobal ειναι ενα σαφες παραδειγμα των δυνατοτητων ενος συνδεδεμενου αυτοκινητου με στοχο μηδενικα ατυχηματα. Εργαζομαστε ωστε τα επερχομενα μοντελα SEAT να μπορουν να ενσωματωσουν 3 απο τους 17 βοηθους ασφαλειας που υπαρχουν σε αυτον τον “φυλακα αγγελο”, οι οποιοι βρισκονται ηδη σε προχωρημενο σταδιο αναπτυξης».
Οι τρεις λειτουργιες του Cristobal που βρισκονται στο τελικο σταδιο αναπτυξης, ωστε να συμπεριληφθουν στις νεες εκδοσεις SEAT ειναι:
– Exit Assistant, αισθητηρας για τον εντοπισμο των πλησιεστερων οχηματων κατα το ανοιγμα της πορτας,
– Display Mirror, καθρεπτης οπισθοπορειας με χρηση οπισθιας καμερας για καλυτερη οραση και εξαλειψη τυφλων σημειων,
– Advanced ACC, αυτοματη προσαρμογη της ταχυτητας οδηγησης βαση του επιτρεπομενου οριου
Κοινωνικα υπευθυνη πλοηγηση με SEAT, Waze και Barcelona City Council
Μετα την συμφωνια που επιτευχθηκε το 2017, η SEAT εγινε η πρωτη μαρκα που ενσωματωσε την κορυφαια εφαρμογη πλοηγησης Waze στα οχηματα της. Τωρα σε συνεργασια με το Δημοτικο Συμβουλιο της Βαρκελωνης, και οι δυο μαρκες κανουν ενα ακομη βημα στη συνεργασια τους.
Αναλυοντας τα στοιχεια που παρεχει το Δημοτικο Συμβουλιο της Βαρκελωνη και μεσω της χρησης τεχνητης νοημοσυνης, η SEAT μπορει να προβλεψει γεγονοτα που θα μπορουσαν να προκαλεσουν παρακωλυση η και διακοπη της κυκλοφοριας, οπως αγωνες ποδοσφαιρου, συναυλιες, επιβιβαση/αποβιβαση μαθητων στα σχολικα λεωφορεια κτλ. Το Waze θα ενημερωνει τους χρηστες για την κινηση και τα συμβαντα στο δρομο σε πραγματικο χρονο και θα προτεινει εναλλακτικες διαδρομες. Στοχος ειναι η βελτιωση της αστικης κινητικοτητας, η εξοικονομηση χρονου και καυσιμων και η ασφαλης μετακινηση.
Το πρωτο micromobility οχημα της SEAT
Την προηγουμενη εβδομαδα, η SEAT ανακοινωσε το λανσαρισμα του SEAT eXS powered by Segway, ενα οχημα που αντιπροσωπευει το πρωτο βημα της μαρκας προς την εφαρμογη της στρατηγικης micromobility.
Οι επισκεπτες της Smart City Expo ειχαν την ευκαιρια να οδηγησουν το νεο eXS σε εξωτερικο χωρο, ανοιχτο στο κοινο. Το νεο SEAT eXS σχεδιαστηκε αποκλειστικα απο τη SEAT για τους πελατες της και διαθετει τη κορυφαια ηλεκτρικη τεχνολογια Segway, ενσωματωμενη στη πλατφορμα ES2 του μοντελου.
Χαρη στους μεγαλους τροχους με διαμετρο 8 ιντσων ειναι ευκολο να οδηγηθει, ενω οι αναρτησεις του προσφερουν ομαλη κινηση. Το οχημα επιτρεπει τη επιτευξη ταχυτητας μεχρι 25 km/h. Το eXS διαθετει και προσθετη μπαταρια που μπορει να συνδεθει ωστε να αυξησει την χιλιομετρικη του εμβελεια, φτανοντας το μεγιστο τα 45 km, αναλογα με τις συνθηκες.
Το eXS θα ειναι διαθεσιμο προς πωληση στην Ισπανια, Γαλλια, Γερμανια, Αυστρια, Ελβετια και Πορτογαλια πριν απο το τελος του ετους και μεσα στο 2019 και στην υπολοιπη Ευρωπη.
Στοχος της SEAT ειναι να βρισκεται σε μονιμη επαφη με τα θεσμικα οργανα και τα δημοτικα συμβουλια των πολεων προκειμενου να συμβαλλουν στη καλυτερη αστικη κινητικοτητα στο μελλον. Με γνωμονα το στοχο αυτο, η SEAT αναζητα Ισπανικες πολεις οπου θα πραγματοποιηθουν πιλοτικες οδηγικες δοκιμες του στολου των SEAT eXS, ανοιχτες στο κοινο. Η ανεξαρτητη εταιρεια του SEAT Group, XMOBA θα ειναι υπευθυνη για τη διεξαγωγη των δοκιμων προκειμενου να εξετασει τις δυνατοτητες του eXS ως προς την βελτιωση της αστικης κινητικοτητας.
Hello, Hola, Alexa!
H SEAT ηταν η πρωτη μαρκα στην Ευρωπη με ενσωματωμενη φωνητικη εφαρμογη Amazon Alexa. Την προηγουμενη εβδομαδα λανσαρε την συγκεκριμενη εφαρμογη στα ισπανικα, ιταλικα και γαλλικα ωστε να επιτρεψει στους πελατες των τριων αυτων αγορων να εχουν προσβαση σε ενα ευρυ φασμα λειτουργιων μεσω απλων φωνητικων εντολων. Με την ευκαιρια, οι επισκεπτες της Smart City Expo ειχαν την ευκαιρια να αλληλοεπιδρασουν με την Alexa στην Αγγλικη και Ισπανικη της εκδοση στο stand της SEAT.
Η SEAT παρουσιασε τις καινοτομιες που θα συμβαλλουν στην ενισχυση της αστικης κινητικοτητας του μελλοντος στο Smart City Expo World Congress, που διοργανωθηκε στη Βαρκελωνη απο τις 13 εως τις 15 Νοεμβριου, στο πλαισιο αντιμετωπισης συγχρονων αστικων προκλησεων και της προωθηση της μεταβασης, σε παγκοσμιο επιπεδο, προς μια ευφυεστερη και βιωσιμη κινητικοτητα.