Φανταστειτε να πηγαινετε στην δουλεια σας με το αυτοκινητο και να καθεστε αναπαυτικα διαβαζοντας τα νεα στο ιντερνετ ενω πινετε τον καφε σας, εχοντας πληρη ενημερωση για το ποτε θα φτασετε στον προορισμο σας και ολα αυτα χωρις σοφερ…
Η Volvo αποκαλυψε το Concept 26 το ονομα του οποιου βγαινει απο τον μεσο ορο των λεπτων που περνουν οι ανθρωποι στην διαρκεια των καθημερινων μετακινησεων τους.. Ετσι μας λεει, τι πιστευει για το εσωτερικο του μελλοντος στα αυτοκινητα και πως θα μοιαζει.
• Η προσεγγιση της Volvo οχι μονο στην αναζητηση αλλα και την ευρεση του χαμενου χρονου
• Στο οχι μακρινο μελλον, ο χρονος θα ειναι η υπερτατη πολυτελεια
Η διαρκης ερευνα της Volvo στο πεδιο της αυτονομης οδηγησης επιβεβαιωνει αυτο που ολοι γνωριζουμε – οτι οι καθημερινες αστικες μετακινησεις αφαιρουν την ευχαριστηση απο την οδηγηση. Κατα τη διαρκεια αυτων των διαδρομων, αλλα και των πιο μεγαλων ταξιδιων στον αυτοκινητοδρομο, οι ανθρωποι ειναι πιο προθυμοι να επιλεξουν την αυτονομη οδηγηση, αναθετοντας τη «μετακινηση», πλεον, στο αυτοκινητο τους.
Εχοντας τα παραπανω κατα νου, η Volvo ανεπτυξε το Concept 26 η Πρωτοτυπο 26, οπως αποδιδεται στα ελληνικα. Το ονομα του εκφραζει το μεσο χρονο μετακινησης προς την εργασια που, συμφωνα με διεθνη ερευνα, ανερχεται σε 26 λεπτα της ωρας και, ασφαλως, ειναι χρονος που ο οδηγος μπορει να αξιοποιησει πολυ πιο ουσιαστικα, αντι να υπομενει απλως το συνεχες «σταματα-ξεκινα». Σκοπος της Volvo ειναι να ξαναδωσει ελευθερια και δυνατοτητα επιλογης στους οδηγους, ωστε να απολαμβανουν την οδηγικη εμπειρια οποτε το επιθυμουν η να παραχωρουν τον ελεγχο στο αυτοκινητο εφοσον θελουν να ασχοληθουν με κατι αλλο.
Οδηγησε, Δημιουργησε, Χαλαρωσε
«Ολα εχουν να κανουν με τον ανθρωπο. Η ερευνα μας δειχνει ξεκαθαρα οτι αρκετοι ανθρωποι θα θελησουν να χρησιμοποιησουν δημιουργικα το χρονο μετακινησης τους, εφοσον τους παρεχεται η επιλογη της εντελως αυτονομης οδηγησης, ενω αλλοι θα προτιμησουν να καθισουν αναπαυτικα και να χαλαρωσουν, κανοντας αναζητηση στο διαδικτυο, επικοινωνωντας στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης η απλα ακουγοντας μουσικη. Η αυτονομη οδηγηση θα καταστησει δυνατες ολες τις παραπανω επιλογες. Ακριβως αυτο εκφραζει το Concept 26, δειχνοντας μια πτυχη του μελλοντος της αυτοκινησης», δηλωσε ο Ρομπιν Πεϊτζ (Robin Page), Αντιπροεδρος Εσωτερικου Σχεδιασμου της Volvo Cars.
Το εντελως νεο κατοχυρωμενο σχεδιο καθισματος που αποτελει τη βαση του Concept 26 λειτουργει ως ενεργο «λικνο» για τον οδηγο κατα τη διαρκεια της φασης μετασχηματισμου του σε καθε μια απο τις τρεις λειτουργιες του: Drive, Create και Relax. Χαρη σε αυτες τις λειτουργιες, το πρωτοτυπο δημιουργει μια νεα καινοτομο πλατφορμα αυτονομης οδηγησης, ικανη να προσαρμοζεται σε καινουργιες αναγκες και τεχνολογιες που θα εμφανιζονται μελλοντικα.
Οταν ο χρηστης επιθυμει να αναθεσει την οδηγηση στο αυτοκινητο, το τιμονι υποχωρει, το καθισμα ανακλινεται και μια μεγαλη οθονη εμφανιζεται απο το ταμπλο, επιτρεποντας στον οδηγο να απολαυσει το χρονο του στο αυτοκινητο οπως εκεινος θελει. Το Concept 26 υιοθετει την αναγκη για ριζικη αλλαγη στη βασικη σχεδιαση του εσωτερικου των αυτοκινητων και προσφερει ενα χωρο που μπορει να χρησιμοποιηθει συμφωνα με τις επιθυμιες οδηγου και συνεπιβατη.
Το Concept 26 εγκαινιαζει ενα νεο παραδειγμα για τις δυνατοτητες που παρεχει ενα αυτοκινητο – απο την ψυχαγωγια εως την προβλεψη για τη συντηρηση του και οχι μονο, χρησιμοποιωντας τεχνολογια που ειναι πλεον κανονικα ενταγμενη στις καθημερινες μας ζωες. Επιπλεον, το Concept 26 σηματοδοτει την τεραστια προοπτικη που θα φερει η αυτονομη οδηγηση για νεες επιχειρηματικες ευκαιριες και συνεργασιες στο πεδιο της υψηλης τεχνολογιας.
«Εχουμε εμβαθυνει εξαιρετικα στην κατανοηση των προκλησεων και των ευκαιριων που τα αυτονομα αυτοκινητα θα προσφερουν στους ανθρωπους τα ερχομενα χρονια και η ευελικτη προσεγγιση μας στη σχεδιαση και τη μηχανικη συγκροτηση, δυνατοτητα που μας προσφερει η νεα μας Μεταβλητη Αρχιτεκτονικη Προϊοντος, (Scalable Product Architecture – SPA), σημαινει οτι ειμαστε ετοιμοι να κανουμε αυτο το πρωτοτυπο πραγματικοτητα», δηλωσε ο Δρ. Πητερ Μερτενς (Dr. Peter Mertens), Ανωτερος Αντιπροεδρος Ερευνας και Αναπτυξης της Volvo Cars.
Αυτοπεποιθηση
Το εξελισσομενο ερευνητικο προγραμμα Drive Me της Volvo Cars, στο πλαισιο του οποιου ουτε λιγο ουτε πολυ ενας στολος απο 100 νεα XC90 με δυνατοτητα πληρους αυτονομης οδηγησης θα διατεθει σε πραγματικους οδηγους στους δρομους του Γκετεμποργκ, το 2017, ειναι επιπλεον αποδειξη της ηγετικης θεσης που κατεχει η Volvo στη συγκεκριμενη τεχνολογια, επεκτεινοντας σταθερα τη θεμελιωδη αξια της ασφαλειας.
«Η Volvo Cars ειναι αναμεσα στους πρωτους που θετουν επι ταπητος το θεμα της νομικης ευθυνης στον τομεα των αυτο-οδηγουμενων οχηματων. Στη Volvo πρεσβευουμε αταλαντευτα οτι οι κατασκευαστες αυτοκινητων πρεπει να αναλαμβανουν πληρως την ευθυνη για ο,τι κανει ενα αυτοκινητο ενοσω βρισκεται σε εντελως αυτονομη λειτουργια. Οποιος κατασκευαστης δεν αποδεχεται αυτη την ευθυνη υπαινισσεται πολυ απλα και ξεκαθαρα οτι δεν εχει εμπιστοσυνη στην τεχνολογια αυτονομης οδηγησης που λανσαρει», κατεληξε ο Δρ. Πητερ Μερτενς.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Testing .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }