Πληροφοριες αναφερουν οτι στην καλυτερη περιπτωση, το 2021, η το 2022 θα δουμε το τελικο προϊον, καθως δεν εχει γινει ακομα γνωστο καν αν εχει παρει το πρασινο φως η αρμοδια ομαδα να προχωρησει το project. Αλλωστε, ακομα και αν εχει ηδη ξεκινησει η εξελιξη -καθως οι ανθρωποι της Toyota ειναι… Σφιγγες- ακομα δεν εχει αποφασιστει το κινητηριο συνολο του MR2. Εαν δηλαδη θα ειναι υβριδικο, η πληρως ηλεκτρικο.
Οπως ειχε αποκαλυψει το Topspeed.gr (σχετικο ρεπορταζ εδω), η πρωτη σκεψη για την επομενη γενια του MR2 ειδε το φως της δημοσιοτητας στο Τοκυο, με το GR HV Sports. Προκειται για ενα πισωκινητο διθεσιο σπορ coupe – με targa οροφη, μακρυτερο και φαρδυτερο απο το GT86, ομως μολις 5mm ψηλοτερο. Η \”λεπτομερεια\” ειναι οτι το συγκεκριμενο μοντελο εχει αρχιτεκτονικη που δεν ταιριαζει ακριβως στη φιλοσοφια του MR2.
Γιατι, φοραει τον κινητηρα εσωτερικης καυσης εμπρος και εχει τοποθετημενες μπαταριες και ηλεκτροκινητηρες στο κεντρο του αυτοκινητου για ιδανικη κατανομη βαρους. Ομως MR2, σημαινει κεντρομηχανο (Μ) πισωκινητο (R) διθεσιο (2). Γι\’ αυτο και στη σκεψη των ανθρωπων της Toyota τριγυρνα μια αλλη ιδεα.
Αυτη αφορα την τοποθετηση αποκλειστικα ηλεκτροκινητηρα, χαμηλα και στο κεντρο του μοντελου. Με αυτο τον τροπο, θα επιτευχθει εξαιρετικο ζυγισμα και κρατημα, αλλα θα επιτευχθει ενας ακομα σκοπος: Το MR2 θα ειναι ενα πραγματικα ριζοσπαστικο μοντελο, το οποιο θα μπορεσει να (ξανα)μπει στην \”αρενα\” με αξιωσεις, απεναντι στον ανταγωνισμο που εχει παρει \”κεφαλι\”, τα τελευταια χρονια τα οποια η Toyota απειχε απο τον κοσμο των enthusiasts… Θα το κανει λοιπον;