Βασει των στοιχειων που προκυπτουν απο τη λιστα της γερμανικης ασφαλιστικης HUK24, η Mercedes-AMG A45 S, η κορυφαια εκδοση της Α-Class, θα διαθετει 416 ιππους, ενω η \”μικροτερη\”… απλη Α45 AMG, 382 ιππους. Η S, λοιπον, θα ειναι αρκετα ισχυροτερη απο τον μεχρι τωρα \”βασιλια\” των hot hatches, το (πεντακυλινδρο) RS3 (και ΤΤRS) με τους 400 ιππους, ομως ενα… βασανιστικο ερωτημα προκυπτει: Εαν οντως θα εχει 416hp, θα ειναι το ισχυροτερο τετρακυλινδρο που θα εχει παραχθει ποτε;
Το γερμανικο πενταθυρο hot hatch θα εχει και drift mode, εκτος απο πολλα αλογα. Τι αλλο να ζητησει κανεις;
Η απαντηση ειναι πως οχι. Το ρεκορ -εκτος συγκλονιστικου απροοπτου- συνεχιζει να κατεχει ενα ιαπωνικο δημιουργημα, το Mitsubishi Lancer Evolution X FQ 440 MR. Το τετρακυλινδρο διλιτρο συνολο της Mitsubishi, με τις \”περιποιησεις\” της HKS, απεδιδε 440 ιππους και 558 Nm ροπης. Δυστυχως, το συγκεκριμενο Evo, κατασκευαστηκε μολις σε 40 κομματια, για τον εορτασμο των 40 χρονων της Mitsubishi στο Ηνωμενο Βασιλειο και διατεθηκε το 2014 σε ισαριθμους τυχερους εκει.
H σελιδα της γερμανικης ασφαλιστικης HUK24 αναφερει την ιπποδυναμη της A45 AMG S
Επιστρεφοντας στη Mercedes-AMG, η γερμανικη μαρκα πιθανοτατα θα παρουσιασει την Α45 και την Α45 S στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης, τον ερχομενο Μαρτιο. Αν τελικα αποφασισει κατι τετοιο, τοτε αυτο σημαινει οτι θα ερθει μια online αποκαλυψη του μοντελου στα τελη Φεβρουαριου, οποτε και θα μαθουμε περισσοτερα για το θηριωδες μικρο της Μερκ, το οποιο επιβεβαιωμενα θα εχει ενα επταταχυτο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και το νεο συστημα τετρακινησης 4Matic με drift mode. Bring it on, Merc!