Οι κατοχοι των εκδοσεων Grand Sport και Ζ06, μπορει να εχουν προβληματα, με στραβες, ακομα και ραγισμενες ζαντες!
Οι εργαζομενοι εκει, ενημερωσαν τον κατοχο, πως 2 ζαντες ηταν στραβες, πραγμα μη επιτρεπτο για ολοκαινουργιο αυτοκινητο. Ο κατοχος, προφανως, ηρθε αμεσα σε επικοινωνια με την αντιπροσωπεια της Chevrolet απο οπου και απεκτησε το αυτοκινητο, προκειμενου να το αναφερει, ζητωντας την αντικατασταση τους υπο την bumper-to-bumper 3ετη εγγυηση που εχει το αυτοκινητο.
Προς απογοητευση του, η αντιπροσωπεια αρνηθηκε να προβει στην αντικατασταση τους, καθως συμφωνα με τα οσα εχει δηλωσει, η ζημια αυτη προκληθηκε κατα την αποψη της απο το τροπο με τον οποιο εχει οδηγηθει το αυτοκινητο.
Μετα απο πολλα και επιμονα παραπονα στην ιδια τη General Motors, ο ιδιοκτητης ελαβε, το ομολογουμενος αστειο, ποσο των 1200 δολαριων, εχοντας ωστοσο πληρωσει ο ιδιος απο την τσεπη του, 7500 για την αντικατασταση τους, ποσο το οποιο ειναι ουτως η αλλως καπως υπερβολικο για δυο ζαντες απο Corvette.
Πολλοι κατοχοι Corvette αυτης της γενιας, εχουν καταθεσει τα παραπονα τους στο Συμβουλιο Ασφαλειας Μεταφορων των ΗΠΑ (National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)), με τις διαφορες αγωγες που εχουν γινει σε βαθος χρονου προς τη General Motors, να αφορουν προβληματικες ζαντες σε μοντελα εκδοσεων Grand Sport απο το 2017 και επειτα, καθως και αυτες των Z06, απο το 2015 και μετα.
Οι εναγωμενοι, κατηγορουν την General Motors, πως παρολο που γνωριζει την υπαρξη του προβληματος, αποφευγει να το παραδεχτει με το οποιοδηποτε μεσο, προκειμενου να μη χρειαστει να προβει στην αντικατασταση τους με δικα της εξοδα.
Μενει να δουμε σε τι θα αποφανθει η Δικαιοσυνη, η οποια βεβαια, λειτουργει στις ΗΠΑ υπερ του καταναλωτη, και οχι υπερ του εκαστοτε κολλωσου-κατασκευαστη.