Η μεγαλη ωρα εφτασε: Η ναυαρχιδα της Alfa Romeo, η φοβερη και τρομερη Giulia, αποκαλυπτεται και στην απλη της εκδοση, βαζοντας φιμωτρο σε οσους μιλαγαν για… μακετο. Οχι μονο επειδη… υπαρχει, αλλα επειδη ειναι το ιδιο ομορφη, το ιδιο ποθητη, το ιδιο… Alfa με την κορυφαια εκδοση της, QV. Αν επιβεβαιωθουν και οι φημες οτι η \”απλη\” Giulia γυρναει την Πρασινη Κολαση σε 8:00, οι Ιταλοι θα το χουν τερματισει (αν και περιμενουμε το βιντεακι, ε;)
Η πληρης γκαμα της νεας Alfa Romeo Giulia, λοιπον, παρουσιαστηκε μαζι με τη νεα Alfa Romeo Giulietta και τη νεα Alfa Romeo MiTo.
• Ολοκληρη η νεα σειρα μοντελων που ενσαρκωνει το νεο προτυπο της Alfa Romeo κανει παγκοσμια πρεμιερα στη Διεθνη Εκθεση της Γενευης. Η Giulia θα ειναι διαθεσιμη σε τρια επιπεδα εξοπλισμου (Giulia, Super και Quadrifoglio) και τρεις νεες εκδοσεις κινητηρων: 2.0 TBi 200 HP και 2.2 JTDM 150 HP η 180 HP, μαζι με τον 2.9 BiTurbo V6 510 HP της εκδοσης Quadrifoglio.
• Η νεα Giulia, η επιτομη της εκφρασης “meccanica delle emozioni”, προσφερει τη βελτιστη κατανομη του βαρους, εξελιγμενο συστημα αναρτησης (που αποτελει ευρεσιτεχνια της Alfa Romeo) και το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης στην αγορα.
• Στις μοναδικες, αποκλειστικες τεχνικες λυσεις που εχουν χρησιμοποιηθει, περιλαμβανονται το Torque Vectoring, το Integrated Brake System αλλα και το Active Aero Splitter.
• Νεα Giulietta: με τρεις εκδοσεις (Giulietta, Giulietta Super και Giulietta Veloce), ενα νεο πακετο εξοπλισμου (Veloce), επτα εκδοσεις κινητηρων, εντεκα χρωματα αμαξωματος και δωδεκα διαφορετικες ζαντες αλουμινιου 16” και 18” με τρια αποκλειστικα σχεδια.
• Νεα MiTo με τρια επιπεδα εξοπλισμου (MiΤo, Super και Veloce), δυο νεα πακετα εξοπλισμου (Veloce και Lusso), εννεα χρωματα αμαξωματος και οκτω ζαντες αλουμινιου 16”, 17” και 18” σε διαφορετικα σχεδια.
• Στο εντυπωσιακο περιπτερο που απηχει την υψηλη ποιοτητα και τη θρυλικη αποδοση των αυτοκινητων της Alfa Romeo, με το κλασικο κοκκινο LED φως, τους παραδοσιακους γυαλινους τοιχους και το πατωμα που ειναι εμπνευσμενο απο το σπορ χαρακτηρα και DNA της μαρκας, θα βρισκονται και οι 4C Spider και 4C Coupe.
Alfa Romeo Giulia
Στο επικεντρο αυτης της μηχανολογικης «δημιουργιας» βρισκεται ο οδηγος και η επιθυμια του να απολαυσει μια συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια, χαρη στο ευαισθητο συστημα διευθυνσης, την αμεση επιταχυνση και αλλαγη ταχυτητων και το φρεναρισμα.
Τεσσερις εκδοσεις θα παρουσιαστουν στη Γενευη: τρεις Giulia Super και μια Giulia Quadrifoglio. Οι δυο Giulia Super εξοπλιζονται με τον κινητηρα 2.2 JTDM 180 HP (με 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο και με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο). Η πρωτη, σε μπλε Montecarlo και πακετο εξοπλισμου Lusso φοραει ζαντες αλουμινιου 18” με μαυρες δαγκανες φρενων, ενω η δευτερη Giulia Super, σε λευκο Trofeo τριπλης επιστρωσης, ειναι εφοδιασμενη με το πακετο εξοπλισμου Sport, ρυθμιζομενη πανοραμικη ηλιοροφη και ζαντες αλουμινιου 18” με κοκκινες δαγκανες φρενων. Τελευταια, αλλα οχι λιγοτερο σημαντικη, η τριτη Giulia Super Lusso, σε χρωμα Imola Titanium και ζαντες αλουμινιου 18”, σηματοδοτει την πρωτη εμφανιση του νεου κινητηρα 2.0 TBi 200 HP, που συνεργαζεται με ενα νεο 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων Q-Tronic. Οι εκδοσεις της Giulia στην Εκθεση ολοκληρωνονται απο μια Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 BiTurbo 510 HP σε κοκκινο Competizione.
Οι πρωτες παραγγελιες της νεας Giulia θα ξεκινησουν απο τον Απριλιο, σε ολες τις αγορες της περιοχης EMEA. Συγκεκριμενα, οι διαθεσιμες εκδοσεις θα ειναι οι Giulia, Super και Quadrifoglio και θα μπορουν να συνδυαστουν με δυο πακετα εξοπλισμου (Lusso και Sport), 18 διαφορετικες εκδοσεις εσωτερικου και 13 χρωματα αμαξωματος. Επιπλεον, οι καταναλωτες μπορουν να επιλεξουν απο δυο τυπους μεταδοσης (νεο 8ταχυτο Q-Tronic αυτοματο η 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο) και τεσσερις νεους κινητηρες: 2.0 TBi 200 HP, 2.2 JTDM 150 HP η 180 HP και τον κινητηρα βενζινης 2.9 V6 BiTurbo 510 ΗΡ.
Ανεξαρτητα απο την εκδοση, η νεα Giulia εχει δημιουργηθει για να ειναι μαγευτικη και σαγηνευτικη. Ενα αυτοκινητο που συγκεντρωνει πεντε στοιχεια που εχουν καταστησει την Alfa Romeo ως μια απο τις πιο επιθυμητες μαρκες αυτοκινητων στον κοσμο: ξεχωριστο Ιταλικο design, τελευταια λεξη της τεχνολογιας, καινοτομους κινητηρες, ιδανικη κατανομη βαρους, μοναδικες τεχνικες λυσεις και την καλυτερη αναλογια βαρους-ισχυος.
Ξεχωριστο Ιταλικο design
Η νεα Giulia περικλειει τρια ιδιαιτερα στοιχεια της Ιταλικης σχεδιασης: την αισθηση των αναλογιων, την απλοτητα και την απτη ποιοτητα. Η ιδια εμπνευση βρισκεται και στο εσωτερικο του αυτοκινητου, οπου τα παντα ειναι ξεκαθαρα, ουσιαστικα και συγκεντρωμενα γυρω απο τον οδηγο, οπως ενα κοστουμι κομμενο και ραμμενο στα μετρα του καταναλωτη, με χειροποιητη φροντιδα και πολυτιμα υλικα.
Ιδανικη κατανομη βαρους και η καλυτερη αναλογια βαρους-ισχυος
Για την επιτευξη της εξαιρετικης αναλογιας βαρους-ισχυος, η νεα Giulia συνδυαζει την εξαιρετικη αποδοση του κινητηρα με εκτεταμενη χρηση πολυ ελαφρων υλικων οπως ανθρακονηματα, αλουμινιο, κραμα αλουμινιου και πλαστικο. Το τελικο αποτελεσμα ειναι ενα βαρος χωρις φορτιο 1.374 κιλα για την εκδοση ντιζελ 2.2 180 HP και 1.524 kg για την Quadrifoglio, με αναλογια βαρους-ισχυος μικροτερη απο 3.
Επιπλεον, παρα τη μεγαλη ελαχιστοποιηση του βαρους, το αυτοκινητο διατηρει εξαιρετικη στρεπτικη ακαμψια που εγγυαται υψηλη ποιοτητα στην παροδο του χρονου, ακουστικη ανεση και καλο κρατημα ακομα και σε ακραιες συνθηκες.
Τελευταια λεξη της τεχνολογιας, καινοτομοι κινητηρες
Αυτα τα δυο στοιχεια ειναι χαρακτηριστικα μιας πραγματικης Alfa Romeo. Για το λογο αυτο, η νεα Giulia προσφερει, εκτος απο τον κινητηρα 2.9 λιτρων V6 BiTurbo στην Quadrifoglio εκδοση, μια πρωτοφανη γενια κινητηρων, που αντιπροσωπευουν την τελευταια λεξη της τεχνολογιας και κατατασσονται στην κορυφη της κατηγοριας τους ως προς την αποδοση και την οικονομια. Ολοι οι κινητηρες που κατασκευαζονται στην Ιταλια, στις εγκαταστασεις στο Termoli (βενζινοκινητηρες) και Pratola Serra (κινητηρες ντιζελ), μεσα απο διαδικασιες και μεθοδους αιχμης.
Ειδικοτερα, ο νεος τετρακυλινδρος κινητηρας βενζινης 2.0 TBi 200 HP (με μεγιστη ροπη 330 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) ειναι κατασκευασμενος απο αλουμινιο, χαρακτηριζεται απο μια ιδιαιτερα γρηγορη αποκριση στις εντολες του γκαζιου και πολυ καλη καταναλωση καυσιμου. Συνδυαζεται με το νεο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 8 σχεσεων Q-Tronic.
Ο 2.2 JTDM, ο πρωτος πληρως αλουμινενιος ντιζελ κινητηρας στην ιστορια της Alfa Romeo, υιοθετει την τελευταια γενια του συστηματος MultiJet II και εξασφαλιζει ανεση και ευχαριστη οδηγικη εμπειρια. Διατιθεται σε δυο εκδοσεις, με 180 HP στις 3.750 σ.α.λ (μεγιστη ροπη των 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150 HP στις 4.000 σ.α.λ (380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.) αντιστοιχα. Και οι δυο εκδοσεις, παντα με κινηση στους πισω τροχους, εφοδιαζονται με το νεο 8ταχυτο Q-Tronic αυτοματο κιβωτιο η, εναλλακτικα, εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο.
Αποκλειστικα για την εκδοση Quadrifoglio, διατιθεται ο κινητηρας 2.9 BiTurbo 510 HP. Εμπνευσμενος απο την τεχνογνωσια της Ferrari, ειναι εξ ολοκληρου κατασκευασμενος απο αλουμινιο και προσφερει καταιγιστικες επιδοσεις με τελικη ταχυτητα πανω απο 307 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε μολις 3,9” και μεγιστη ροπη 600 Nm. Επισης, ειναι κορυφαιος στην κατηγορια του, ως προς τα επιπεδα εκπομπων ρυπων (198 g/km CO2 με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο) ενω χαρη στο CEM, το ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων, προσφερει προσιτο κοστος λειτουργιας.
Καινοτομες, αποκλειστικες τεχνικες λυσεις
Τα ηλεκτρονικα συστηματα χρησιμοποιουνται μονο και μονο για να κανουν την οδηγικη εμπειρια ακομα πιο συναρπαστικη. Αυτο αποδεικνυεται απο τα πολλαπλα εξελιγμενα συστηματα τα οποια, προσφερονται ως στανταρ η προαιρετικα και συμπεριλαμβανουν:
Torque Vectoring (μονο για Giulia Quadrifoglio) για βελτιωση της μεταδοσης ισχυος στο δρομο σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, ελεγχοντας τη ροπη ξεχωριστα σε καθε τροχο.
Integrated Brake System για σημαντικη μειωση της αποστασης φρεναρισματος (αρκουν 38.5 μ. για την επιβραδυνση απο τα 100 χλμ./ωρα σε 0 και λιγοτερα απο 32 μετρα για την Giulia Quadrifoglio με ανθρακονηματινα – κεραμικα δισκοφρενα).
Active Aero Splitter για ενεργο διαχειριση της αρνητικης αντωσης στις υψηλες ταχυτητες (σε συνδυασμο με εξαιρετικο αεροδυναμικο συντελεστη Cx 0,32).
Alfa DNA και DNA Pro (μονο στην Giulia Quadrifoglio) με επιλογες ρυθμισης Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργια εξοικονομησης ενεργειας που εφαρμοζεται για πρωτη φορα σε μια Alfa Romeo) και Race (μονο για Giulia Quadrifoglio).
Chassis Domain Control (μονο για Giulia Quadrifoglio) που εξελιχθηκε απο κοινου με την Magneti Marelli και διαχειριζεται τη δραση των διαφορων συστηματων.
Αποκλειστικες αναρτησεις που εξασφαλιζουν τον καλυτερο μεσο λογο μεταδοσης του συστηματος διευθυνσης στην αγορα (11,8). Επισης, μια λυση πολλαπλων συνδεσμων – αποκλειστικοτητα της Alfa Romeo – που εχει υιοθετηθει στον πισω αξονα, διασφαλιζει μεγιστες επιδοσεις και οδηγικη απολαυση αλλα και ανεση.
Συστημα 8.8” Connect 3D Nav, εξελιγμενο σε συνεργασια με τη Magneti Marelli, που προσφερει μιας νεας γενιας Human – Machine Interface
Human-Machine interface (διεπαφη ανθρωπου – μηχανης). Το σαλονι επιβατων προσφερει ο,τι καλυτερο οσον αφορα την ποιοτητα, την ασφαλεια, τον εξοπλισμο και την ανεση, με τον οδηγο να βρισκεται παντα στο επικεντρο: ολα τα βασικα χειριστηρια, συμπεριλαμβανομενου του κουμπιου εκκινησης, ειναι ενσωματωμενα στο τιμονι.
Ταμπλο οργανων με εγχρωμη οθονη 3.5” η 7”.
Συστηματα υποβοηθησης, οπως το συστημα προειδοποιησης προσκρουσης Forward Collision Warning, το προαιρετικο Adaptive Cruise Control και το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας Lane Departure Warning.
Εκδοσεις της Giulia
Αρχικα, τρια επιπεδα εξοπλισμου (Giulia, Super και Quadrifoglio), δυο πακετα προσθετου εξοπλισμου (Lusso και Sport), 18 διαφορετικες εκδοσεις εσωτερικου και 13 χρωματα αμαξωματος θα ειναι διαθεσιμα για την Giulia. Επιπλεον, οι καταναλωτες μπορουν να επιλεξουν μεταδοση κινησης στους πισω η και στους τεσσερις τροχους, δυο τυπους μεταδοσης (νεο 8ταχυτο Q-Tronic αυτοματο η 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων).
Η εκδοση Giulia εξοπλιζεται με 16” ζαντες αλουμινιου, εμπρος καθισματα με μαυρο υφασμα, οθονη TFT 3.5”, δερματινο τιμονι με κουμπι εκκινησης του κινητηρα και πληθος συστηματων, οπως Forward collision warning, IBS (Integrated Braking System) και Lane Departure Warning, συστημα διζωνικου κλιματισμου, cruise control, Alfa Connect 6.5”.
Στους διαθεσιμους κινητηρες περιλαμβανονται οι: 2.0 TBi 200 HP (με κινηση στους πισω τροχους και αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων), 2.2 JTDM 150 HP (με κινηση στους πισω τροχους και μηχανικο κιβωτιο η αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων) και 2.2 Turbo Diesel 180 HP (με κινηση στους πισω τροχους και αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων).
Η Super διακρινεται για τον ακομα πλουσιοτερο εξοπλισμο, που περιλαμβανει μεταξυ αλλων, ζαντες αλουμινιου 17” εκλεπτυσμενα δερματινα και υφασματινα καθισματα, με επιλογη τριων χρωματων για τα ταμπλο και τις θυρες. Συνδυαζεται με κινητηρες 2.0 TBi 200 HP και 2.2 JTDM HP 150 HP η 180 HP.
Η κορυφαιας αποδοσης εκδοση Quadrifoglio εφοδιαζεται με τον ισχυρο κινητηρα BiTurbo βενζινης 2.9 λιτρων 510 HP. Εξωτερικα, οι ειδικες εισαγωγες αερα στο καπο και το ρυγχος, οι σπορ προφυλακτηρες και το Active Aero Splitter προδιδουν τη μοναδικη προσωπικοτητα της Giulia Quadrifoglio. O επιλογεας Alfa DNA Pro με τη λειτουργια Race και την τεχνολογια Torque Vectoring ειναι επισης διαθεσιμα. Κατοπιν παραγγελιας, διατιθεται και το συστημα Connect 3D Nav 8.8” αλλα και τα καθισματα απο ανθρακονηματα.
Επιπλεον, οι καταναλωτες μπορουν να εξατομικευσουν τη δικη τους Giulia Super με τα πακετα Lusso η Sport αλλα και τα πακετα Performances, Sound Theatre By Harman Kardon, Convenience, Driver Assistance Plus, Power Seats και Lighting AFS.
Νεα Alfa Romeo Giulietta
Για να συνεχισει να εχει πρωταγωνιστικο ρολο στην κατηγορια της, η Alfa Romeo Giulietta εχει ανανεωθει με πιο τολμηρα σπορ χαρακτηριστικα και μεγαλυτερες ομοιοτητες με την Giulia, που αποτελει το νεο προτυπο της Alfa Romeo και τη μεγιστη εκφραση του “meccanica delle emozioni”. Εξωτερικα, η νεα Giulietta ξεχωριζει απο τη μοναδικη κυψελοειδη μασκα και το νεο εμπρος προφυλακτηρα, που θυμιζει το σχημα του θρυλικου τριφυλλιου, τα γραμματα και η θεση του ονοματος “Giulietta” στο πισω μερος μοιαζουν με εκεινα της Giulia. Η νεα εμφανιση ολοκληρωνεται απο τους σκουροχρωμους προβολεις, τα νεα ενθετα προφυλακτηρα, τις μοναδικες ζαντες αλουμινιου και τις νεες αποληξεις εξατμισης. Επισης, οι καταναλωτες θα μπορουν να επιλεξουν αναμεσα σε εντεκα χρωματα αμαξωματος και δωδεκα διαφορετικες ζαντες αλουμινιου.
Η νεα Giulietta ερχεται με σημαντικες καινοτομιες, οπως ειναι ο νεος κινητηρας 1.6 JTDM 120 HP turbo diesel σε συνδυασμο με το αυτοματο κιβωτιο Alfa TCT, που προσφερει κορυφαια αποδοση και οδηγικη απολαυση (τελικη ταχυτητα 195 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 10,2’’, κορυφαια μεγιστη ροπη στην κατηγορια με 320 Nm στις 1.750 rpm, καταναλωση καυσιμου μολις 3,9 l/100 km και μολις 103 g CO2/km σε μικτο κυκλο).
Συνοπτικα, η νεα Giulietta πλεον με τεσσερις κινητηρες turbo βενζινης (1.4 Turbo βενζινης 120 HP, 1.4 Turbo MultiAir 150 HP, 1.4 Turbo MultiAir 170 HP TCT και 1750 Turbo βενζινης 240 HP TCT) και τρεις κινητηρες turbo diesel (1.6 JTDM 120 HP με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων η TCT, και 2.0 JTDM 175 HP TCT), ενω τα επιπεδα εξοπλισμου της ειναι τρια: Giulietta (με δερματινο τιμονι, Uconnect 5” με υπηρεσιες Live, επιλογεα Alfa DNA, ESC, εξι αεροσακους, ζαντες αλουμινιου 16” και κινητηρες Turbo βενζινης 1.4 120 HP και πετρελαιου 1.6 JTDM 120 HP με χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων η TCT), Giulietta Super (διαθεσιμη σε ολες τις εκδοσεις κινητηρων, εκτος απο τον κινητηρα 1.4 Turbo βενζινης 120 HP και 1.75 Turbo βενζινης 240 HP TCT, με αυτοματο διζωνικο κλιματισμο, cruise control, 17” ζαντες αλουμινιου, φωτα ομιχλης αλλα και πακετο Veloce) και Giulietta Veloce (με σπορ προφυλακτηρες, πλαϊνα μασπιε, 18” ζαντες αλουμινιου συστημα φρενων Brembo, καθισματα απο Alcantara, αλουμινενια πενταλ και αλλα στοιχεια που επαυξανουν το σπορ χαρακτηρα της Giulietta). Ακομα, διαθεσιμα θα ειναι και αλλα δυο πακετα (Comfort και Visibility) για να ικανοποιησουν ολες τις αναγκες των καταναλωτων.
Στο περιπτερο της Alfa Romeo θα εμφανιστει η νεα Giulietta Veloce με τον ισχυρο κινητηρα 1.750 Turbo βενζινης 240 HP μαζι με την Giulietta Super 1.6 JTDM 120 HP.
Νεα Alfa Romeo MiTo
Η Νεα MiTo θα κανει την πρωτη της εμφανιση στο Σαλονι της Γενευης, παρουσιαζοντας το ιταλικο στυλ και την τεχνολογικη υπεροχη της, χαρη στην οποια μπορει να προσφερει τη μεγιστη οδηγικη ικανοποιηση με πληρη ασφαλεια.
Τρια νεα επιπεδα εξοπλισμου θα ειναι διαθεσιμα για τη MiTo (MiTo, Super και Veloce) και δυο νεα ειδικα πακετα (Veloce και Lusso), με εννεα χρωματα αμαξωματος και οκτω διαφορετικες ζαντες αλουμινιου να ολοκληρωνουν μια σειρα εκδοσεων που θα ικανοποιησει και τους πλεον απαιτητικους καταναλωτες. Ακομα, αναλογα τη χωρα και το επιπεδο εξοπλισμου θα ειναι διαθεσιμα και τα πακετα Style, Comfort και Visibility.
Η αρχικη εκδοση MiTo ξεχωριζει απο το νεο ρυγχος, τα σατεν πομολα, τις 16” ζαντες αλλα και τα καλυμματα καθρεπτων στο χρωμα του αμαξωματος. Στο εσωτερικο, κυριαρχει η σκοτεινη σπορ ατμοσφαιρα, ενω ο βασικος εξοπλισμος ειναι πλουσιος (7 αεροσακοι, επιλογεας Alfa DNA με Q2 ηλεκτρονικα ελεγχομενο διαφορικο και DST, ESC με ASR και Hill Holder).
Η Super διαθετει ακομα πλουσιοτερο βασικο εξοπλισμο (16” ζαντες αλουμινιου, καλυμματα καθρεφτων σε σατεν, cruise control, Uconnect συστημα infotainment με οθονη αφης 5” κ.α.) και η MiTo Veloce ενσωματωνει ακομα πιο αγωνιστικα χαρακτηριστικα, οπως σπορ αναρτησεις, σπορ πισω προφυλακτηρα, 17” ζαντες αλουμινιου και μεγαλου μεγεθους συστημα φρενων Brembo και νεα σπορ καθισματα με υφασμα και Alcantara.
Στους κινητηρες ξεχωριζει ο υψηλης οικονομιας και αποδοσης 1.3 MultiJet 95 HP (180 χλμ./ωρα τελικη ταχυτητα και επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 12,5’’). Η μεγαλη γκαμα κινητηρων ολοκληρωνεται απο τους κινητηρες 1.4 78 HP, 1.4 MultiAir Turbo βενζινης 140 HP η 170 HP (και οι δυο με αυτοματο κιβωτιο TCT), και τον 0.9 105 HP Turbo TwinAir.
4C Coupé και 4C Spider
Τα φωτα της δημοσιοτητας, στο περιπτερο της Alfa Romeo, θα μοιραστουν και οι 4C, Coupé και Spider, που απηχουν το αγωνιστικο DNA της Alfa Romeo και συνδυαζουν τη μεγιστη αποδοση για την απολυτη οδηγικη ευχαριστηση με στυλ που κοβει την ανασα.
Και τα δυο μοντελα ειναι εξοπλισμενα με τον ισχυρο υπερτροφοδοτουμενο αλουμινενιο κινητηρα αμεσου ψεκασμου 1.750 κ.εκ. με επιδοσεις supercar: τελικη ταχυτητα πανω απο 257 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 4,5”, 1,1 g πλευρικης επιταχυνσης και 1,25 g επιβραδυνσης κατα το φρεναρισμα. Στη Διεθνη Εκθεση της Γενευης, θα παρουσιαστει η 4C Spider στο γκρι Stromboli, με ανθρακονηματινο καλυμμα roll-bar, ακτινωτες ζαντες 18” εμπρος και 19” πισω, καθως και το νεο συστημα διπλης εξατμισης τιτανιου απο την Akrapovič.