Η BMW i επεκτεινει τη γκαμα του ηλεκτρικου BMW i3 και απο το καλοκαιρι θα προσφερει μια εκδοση με αυξημενη χωρητικοτητα μπαταριας. Το BMW i3 (94 Ah) εχει χωρητικοτητα 33 kWh χαρη στην υψηλοτερη ενεργειακη πυκνοτητα των μπαταριων ιοντων λιθιου. Οι διαστασεις της μπαταριας παραμενουν αμεταβλητες με πανω απο 50% αυξηση αυτονομιας (κατα τον κυκλο NEDC) που ισοδυναμει με 300 km αντι 190 km. Ακομα και σε καθημερινη χρηση, σε κακες καιρικες συνθηκες με το A/C η το καλοριφερ σε λειτουργια, μπορει να επιτευχθει αυτονομια 200 km με μια πληρη φορτιση της μπαταριας. Οι τιμες επιδοσεων του υβριδικου συγχρονου ηλεκτροκινητηρα των 125 kW/170 hp παραμενουν σχεδον ιδιες. Ο ηλεκτροκινητηρας επιταχυνει το BMW i3 απο σταση στα 100 km/h σε 7,3 δευτερα. Με τετοια επιταχυνση το BMW i3 ειναι το πιο σπορ αλλα και το πιο αποδοτικο οχημα στην κατηγορια του με ηλεκτρικη καταναλωση 12,6 kWh/100 km (NEDC). Το BMW i3 με μπαταρια 60 Ah που κυκλοφορει εδω και δυο χρονια, παραμενει στη γκαμα. Επιπλεον, η εκδοση με Range Extender θα εξακολουθει να διατιθεται και στις δυο εκδοσεις μπαταριας. Ο 2-κυλινδρος βενζινοκινητηρας διατηρει το επιπεδο φορτισης της μπαταριας σταθερο κατα την οδηγηση παρεχοντας προσθετη αυτονομια 150 km (BMW i3 (94 Ah)/BMW i3 (60 Ah): καταναλωση μικτου κυκλου 0,6/0,6l/100 km, μικτου κυκλου: 11,3/13,5 kWh/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 12/13 g/km)*. Αυτο διευρυνει τη γκαμα του premium, ηλεκτρικου παγκοσμιου bestseller σε τεσσερις εκδοσεις. Με το λανσαρισμα του BMW i3 (94 Ah), η BMW i προσφερει επισης νεους και ισχυροτερους σταθμους φορτισης για χρηση σε γκαραζ σπιτιων καθως και νεες επιλογες εξοπλισμου. Επιπλεον, οι πελατες μπορουν να αντικαταστησουν τη μπαταρια 1ης γενιας με τη νεα μπαταρια, στο πλαισιο ειδικου προγραμματος μετασκευης – κατι εφικτο χαρη στην ευελικτη σχεδιαση του BMW i3.
Μπαταριες υψηλοτερης ενεργειακης πυκνοτητας.
Το BMW i3 (94 Ah) θετει νεα προτυπα στην κατηγορια του με ενεργειακη πυκνοτητα 94 Ah, χωρητικοτητα περιπου 33 kWh και ηλεκτρικη αυτονομια 300 km συμφωνα με το Νεο Ευρωπαϊκο Κυκλο Οδηγησης (NEDC) σε συνδυασμο με τις διασημες επιδοσεις BMW.
* Οι τιμες ηλεκτρικης καταναλωσης υπολογιστηκαν βασει του κυκλου δοκιμων ECE, και εξαρτωνται απο τον τυπο των ελαστικων.
Με καταναλωση μολις 12,6 kWh/100 km (NEDC), ειναι το πιο αποδοτικο αυτοκινητο με το χαμηλοτερο κοστος ηλεκτρικης καταναλωσης 3,15 EUR/100 km**, η ακομα χαμηλοτερο. Η αυτονομια του νεου BMW i3 (94 Ah), με μια πληρη φορτιση μπαταριας, με τα συστηματα A/C και θερμανσης σε λειτουργια, εχει αυξηθει στα 200 km σε καθημερινη χρηση. Αυτο επιτυγχανεται χωρις απωλεια επιδοσεων και ευελιξιας: παρα την αισθητα υψηλοτερη ενεργειακη πυκνοτητα της μπαταριας, το BMW i3 (94 Ah) αγγιζει σχεδον τις τιμες ρεκορ που κατεχει το BMW i3 (60 Ah) στην κατηγορια compact ηλεκτρικων οχηματων. Και τα δυο μοντελα BMW i πετυχαινουν την ιδανικη ισορροπια αποδοσης και αυτονομιας. Απο την εκκινηση μεχρι τις ταχυτητες των επαρχιακων δρομων, το BMW i3 (94 Ah) ανταγωνιζεται συμβατικα σπορ αυτοκινητα με κινητηρα καυσης.
Η μπαταρια του BMW i3 αποτελειται απο οκτω σειρες με δωδεκα ενεργειακες κυψελες στην καθε σειρα και η χωρητικοτητα της εχει αυξηθει σημαντικα χωρις μεταβολη στις εξωτερικες διαστασεις. Βελτιστοποιωντας τα πακετα εσωτερικα των κυψελων με περισσοτερο ηλεκτρολυτη και προσαρμοζοντας το ενεργο υλικο, η BMW και η Samsung SDI καταφεραν να αυξησουν την πυκνοτητα των κυψελων σε 94 Ah και τη συνολικη ενεργεια της μπαταριας σε 33 kWh απο τα οποια 29 kWh μπορουν να χρησιμοποιουνται αποδοτικα. Η μπαταρια του νεου BMW i3 (60 Ah) προσφερει 22 kWh (μικτες)/19 kWh (καθαρες).
Προτυπο βιωσιμοτητας.
Οι μηχανικοι της BMW i χρειαστηκαν να κανουν ελαχιστες μετατροπες για να ενσωματωσουν τη νεα μπαταρια. Ηδη στη φαση εξελιξης του BMW i3, ολοκληρη η αρχιτεκτονικη του ηλεκτρικου συστηματος κινησης ειχε σχεδιαστει με κριτηριο τα επομενα τεχνολογικα βηματα. Τωρα που αλλαζει ο κλιματισμος της μπαταριας καμια δομικη αλλαγη δεν ειναι απαραιτητη. Αυτο δειχνει ποσο πρωτοποριακη ειναι η φιλοσοφια του οχηματος. Οπως και πριν, μπορει να γινεται αντικατασταση μιας μονο μοναδας μπαταριας αντι ολοκληρης της μπαταριας αν χρειαστει στο BMW i3. Προκειται για ενα αποκλειστικο χαρακτηριστικο στο περιβαλλον του ανταγωνισμου και αποτελει αναποσπαστο στοιχειο της ολιστικης φιλοσοφιας βιωσιμοτητας της BMW i. Το BMW i3 συνεχιζει να ειναι πιο αποδοτικο απο ενα συγχρονο πετρελαιοκινητο η βενζινοκινητο οχημα ως προς τις συνολικες εκπομπες CO2: Απο την αλυσιδα προμηθειων μεχρι την παραγωγη, τη λειτουργικη ζωη και την ανακυκλωση.
** Αναλογα με την τιμη του ηλεκτρισμου, εδω στα 0,25 €/kWh.
Οταν το BMW i3 λανσαριστηκε το 2013, ηταν το πρωτο αυτοκινητο με αξιολογηση κυκλου ζωης πιστοποιημενη απο το TÜV, που ηταν τουλαχιστον κατα 33% καλυτερη απο οποιουδηποτε συμβατικου αυτοκινητου. Αυτο οφειλεται πρωτιστως στην παροχη ηλεκτρισμου απο μοναδες χωρις εκπομπες CO2 για τα εργοστασια παραγωγης της BMW i σε Λειψια (συναρμολογηση) και στο Moses Lake (παραγωγη CFRP) καθως και στη χρηση 70% λιγοτερου νερου στη διαδικασια παραγωγης συγκριτικα με των συμβατικων αυτοκινητων.
Οι μπαταριες ιοντων λιθιου ξεχωριζουν στο πεδιο του ανταγωνισμου καθως πετυχαινουν μια ειδικη ισορροπια μεταξυ υψηλης ενεργειακης πυκνοτητας, σταθεροτητας κυκλου φορτισης και ασφαλειας σε περιπτωση συγκρουσης. Το ψυκτικο του συστηματος A/C ευθυνεται για την αποδοτικη ψυξη της μπαταριας υψηλης τασης. Ενα προαιρετικο συστημα θερμανσης μπορει να χρησιμοποιειται επισης για τη θερμανση της μπαταριας, ωστε να διασφαλιζεται η βελτιστη θερμοκρασια λειτουργιας των 20 βαθμων Κελσιου πριν την εκκινηση. Η μπαταρια εχει σχεδιαστει με προοπτικη να εχει την ιδια διαρκεια λειτουργικης ζωης με αυτη του οχηματος. Οι πελατες λαμβανουν μια εγγυηση 8-ετων η 100.000 km για τη μπαταρια.
Προγραμμα μετασκευης: προαιρετικη αντικατασταση της μπαταριας.
Η BMW i ειναι μια μαρκα βασισμενη στις αρχες της βιωσιμοτητας. Ο πελατης εχει τη διαβεβαιωση οτι το BMW i3 του μπορει να προσαρμοζεται στις τελευταιες τεχνολογικες εξελιξεις με ενεργειακα αποδοτικο τροπο, κατι που διασφαλιζει η ευελικτη αρχιτεκτονικη οχηματος LifeDrive. Το BMW i3 ειναι το πρωτο αυτοκινητο στην premium compact κατηγορια στον κοσμο που εχει σχεδιαστει απο το μηδεν σαν ενα αμιγως ηλεκτρικο οχημα, με προοπτικη την εκ των υστερων τοποθετηση μπαταριων νεας τεχνολογιας.
Με το λανσαρισμα της νεας μπαταριας 94 Ah, η BMW προσφερει στους πελατες της BMW i τη δυνατοτητα να τοποθετησουν εκ των υστερων στο ηλεκτρικο τους BMW i3 (60 Ah) τη νεα μπαταρια 33 kWh στο πλαισιο ενος προγραμματος μετασκευης. Το εν λογω προγραμμα διατιθεται σε επιλεκτες αγορες. Οι μπαταριες 22 kWh που αντικαθιστανται απο τους πελατες χρησιμοποιουνται για την κατασκευη στατικων αποθηκευτικων μοναδων ηλεκτρικης ενεργειας, ξεκινωντας ετσι τη δευτερη ζωη τους. Ετσι αποδεικνυεται ποσο βιωσιμη ειναι η τεχνολογια BMW i σε ολοκληρο τον κυκλο παραγωγης και λειτουργικης ζωης.
Βελτιστοποιημενες επιδοσεις, πιο αποδοτικη λειτουργια.
Το BMW i3 ειναι μακραν το ελαφρυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια του. Παρα την αυξηση βαρους που φτανει τωρα τα 1.245 kg, το BMW i3 (94 Ah) διαθετει τις επιδοσεις και την ευελιξια του μοντελου 60 Ah. Αυτο ειναι αποτελεσμα τροποποιησεων στα ηλεκτρονικα ισχυος και στη διαχειριση συστηματων που πετυχαινουν μια βελτιστοποιημενη καμπυλη επιδοσεων. Επιπλεον, υπαρχει μια εγγενης βελτιωση της καμπυλης τασης υπο φορτιο για τη νεα μπαταρια 94 Ah.
Το BMW i3 (94 Ah) χρησιμοποιει επισης την ισχυ του υβριδικου, συγχρονου ηλεκτροκινητηρα που εχει εξελιξει το BMW Group. Η μοναδα παραγει 125 kW/170 hp και αποδιδει ροπη 250 Nm, διαθεσιμη απο σταση. Το BMW i3 (94 Ah) επιταχυνει απο 0 στα 100 km/h σε 7,3 δευτερα, ενω φτανει στην ταχυτητα των 60 km/h σε 3,8 δευτ.
Η ελαστικοτητα του συστηματος κινησης επιβεβαιωνεται απο τη ρεπριζ με επιταχυνση 80 – 120 km/h σε 5,1 δευτερολεπτα, κρισιμο στοιχειο για γρηγορες και ασφαλεις προσπερασεις, κατι που συνηθως πετυχαινουν μονο οχηματα με κινητηρα καυσης πολυ μεγαλυτερης ιπποδυναμης. Σε αυτο τον τομεα, το BMW i3 (94 Ah) βρισκεται στο ιδιο επιπεδο με μοντελα οπως η BMW 440i Coupé 240 kW (326 hp) (καταναλωση μικτου κυκλου: 7,7–7,4 l/100, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 179/–172 g/km)*. Η ισχυς μεταφερεται στους πισω τροχους μεσω του μονοταχυτου κιβωτιου με το οποιο το BMW i3 επιταχυνει χωρις διακοπη ροπης μεχρι τα 150 km/h (ηλεκτρονικα ελεγχομενη τελικη ταχυτητα για λογους αποδοσης). Αυτο ισχυει και για τις δυο εκδοσεις της μπαταριας.
Η ηλεκτρικη καταναλωση του BMW i3 (94 Ah) εχει επισης μειωθει με πολλες βελτιωσεις στις λεπτομερειες οπως η αναθεωρηση της διαχειρισης του ηλεκτροκινητηρα καθως και τα προηγμενα ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης. Στο NEDC καταναλωνει 12,6 kWh/100 km. Η τιμη ειναι η καλυτερη στο χωρο του ανταγωνισμου. Το BMW i3 (60 Ah) καταναλωνει 12,9 kWh/100 km.
Νεο, ταχυτερο ηλεκτρονικο συστημα φορτισης: φορτιση με τριφασικο ρευμα ισχυος εως 11 kW .
Κατ’ αρχην, μια χωρητικοτητα μπαταριας 50% υψηλοτερη θα μπορουσε να σημαινει και μεγαλυτερους χρονους φορτισης – εαν η τεχνολογια φορτισης δεν ειχε προσαρμοστει στις νεες απαιτησεις. Για να ανταποκριθει στην αυξημενη χωρητικοτητα της μπαταριας κατα τη φορτιση με εναλλασσομενο ρευμα (AC), εξελιχθηκε το συστημα ταχειας φορτισης AC. Με τη νεα μπαταρια 94 Ah, η ισχυς της πολυφασικης AC φορτισης φτανει τα 11 kW, εναρμονισμενη με τα προτυπα που χρησιμοποιουνται ευρεως στη δημοσια υποδομη φορτισης.
* Οι τιμες ηλεκτρικης καταναλωσης υπολογιστηκαν βασει του κυκλου δοκιμων ECE, και εξαρτωνται απο το ειδος των ελαστικων.
Το νεο, υψηλοτερης αποδοσης ηλεκτρονικο συστημα φορτισης του BMW i3 (94 Ah) μπορει να χρησιμοποιει τριφασικο ρευμα φορτισης ισχυος εως 11 kW. Προκειται για μια αυξηση 50% συγκριτικα με το BMW i3 (60 Ah). Το μοντελο 60 Ah μπορει να φορτιζεται με μονοφασικο εναλλασσομενο ρευμα στα 7.4 kW. Αυτο σημαινει οτι ο χρονος φορτισης του BMW i3 (94 Ah) ειναι κατω απο τρεις ωρες, παρα την σημαντικα μεγαλυτερη χωρητικοτητα της μπαταριας – ο ιδιος χρονος που απαιτειται για τη φορτιση της σημερινης μπαταριας 60 Ah με ρευμα 7.4 kW.
Το BMW i3 εφοδιαζεται με καλωδιο φορτισης στανταρ για συνδεση σε ενα κοινο, οικιακο δικτυο. Το BMW i3 (94 Ah) επαναφορτιζεται σε λιγοτερο απο δεκα ωρες με ισχυ φορτισης 2.8 kW. Η μπαταρια του BMW i3 (60 Ah) φορτιζεται σε περιπου οκτω ωρες. Βασικα χαρακτηριστικα οπως αυτονομια, διασημη ευελιξια BMW χαρη στο χαμηλο βαρος και νυχτερινη φορτιση μπαταριας παραμενουν ως εχουν.
Σημερα, το BMW i3 εφοδιαζεται με την τεχνολογια ταχυφορτιστων με ειδικες μοναδες φορτισης συνεχους ρευματος (DC) 50 kW που θα ισχυει κα στο μελλον. Οταν το BMW i3 (94 Ah) συνδεεται σε σταθμο ταχειας φορτισης DC, η μπαταρια φορτιζεται τουλαχιστον στο 80% της χωρητικοτητας της σε λιγοτερο απο 40 λεπτα. Στο BMW i3 (60 Ah) αυτο διαρκει 25 λεπτα. Αυτο σημαινει οτι το BMW i3 (94 Ah) πετυχαινει ταχυτητα φορτισης 4 km/min που αντιστοιχει σε χρονο φορτισης 24 λεπτων / 100 km αυτονομιας.
Range Extender για επεκταση της αυτονομιας.
Η BMW i προσφερει επισης συστημα επεκτασης αυτονομιας Range Extender για το BMW i3 (94 Ah). Η αυτονομια του BMW i3 επεκτεινεται απο ενα 2-κυλινδρο βενζινοκινητηρα 650 cm3 που τοποθετειται διπλα στο συστημα ηλεκτροκινησης, πανω απο τον πισω αξονα. Το Range Extender αποδιδει μεγιστη ισχυ 28 kW/38 hp και λειτουργει σαν γεννητρια για την παραγωγη ηλεκτρισμου. Λειτουργει αναλογα με τις αναγκες και βασιζεται σε μια πολυ αποδοτικη αρχη. Μολις το επιπεδο φορτισης των μπαταριων ιοντων λιθιου πεσει κατω απο μια ορισμενη τιμη, το Range Extender ενεργοποιειται για να διατηρησει σταθερο το επιπεδο φορτισης επεκτεινοντας την αυτονομια κατα 150 km σε καθημερινες συνθηκες. Η τοποθετηση του Range Extender στο αυτοκινητο δεν επηρεαζει καθολου το διαθεσιμο χωρο αποσκευων: το ρεζερβουαρ καυσιμου εννεα λιτρων τοποθετειται στο εμπρος τμημα. Η χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων παραμενει ιδια στα 260 L και μπορει να επεκταθει στα 1.100 L με την αναδιπλωση των πισω καθισματων.
Το BMW i3 (94 Ah) με Range Extender μπορει να ζυγιζει 120 kg επιπλεον, αλλα χαρακτηριζεται και απο ενα υψηλο επιπεδο ευελιξιας και εντυπωσιακες επιδοσεις. Επιταχυνει απο σταση στα 100km/h σε 8,1 δευτερα. Οι εκπομπες CO2 του BMW i3 (94 Ah) με Range Extender ανερχονται στα 12g/km (NEDC) ενω το αποκλειστικα ηλεκτροκινητο BMW i3 παραγει μηδενικους ρυπους. Αυτο ανεβαζει το BMW i3 (94 Ah) στην κορυφη της κατηγοριας του σε ο,τι αφορα τις επιδοσεις και την αποδοση – ειτε προκειται για αμιγως ηλεκτρικο η ειτε εφοδιαζεται με Range Extender.
Νεος εξοπλισμος.
Το BMW i3 (94 Ah) θα ειναι αμεσα αναγνωρισιμο με το Protonic Blue metallic, που διατιθεται αποκλειστικα γι’ αυτη την εκδοση του μοντελου. Μεχρι τωρα, αποτελουσε αποκλειστικοτητα του υβριδικου σπορ BMW i8, αλλα τωρα διατιθεται και για το BMW i3. Κατα τη διαμορφωση ενος BMW i3 (94 Ah), ο πελατης μπορει να επιλεξει απο δυο μη μεταλλικα χρωματα (Capparis White και Fluid Black) και επιπλεον του Protonic Blue, απο τρεις προσθετες μεταλλικες αποχρωσεις (Mineral Grey, Platin Silver και Ionic Silver).
Τεσσερα διαφορετικα σχεδια εσωτερικου διατιθενται για το BMW i3. Εκτος απο τη βασικη σειρα Atelier: Loft, Lodge και Suite. Στο μελλον, θα διατιθενται περισσοτεροι συνδυασμοι σχεδιων εσωτερικου για το BMW i3. Η νεα κομψη σκουρα επενδυση απο δρυ προσφερεται στανταρ στην εκδοση Suite, ενω προαιρετικα προσφερονται εκδοσεις με ξυλινο διακοσμο Dark Oak η ευκαλυπτου. Τα υλικα που χρησιμοποιουνται ειναι ενα μιγμα φυσικα επεξεργασμενου δερματος, ξυλου και μαλλιου καθως και αλλων ανανεωσιμων πρωτων υλων. Ετσι ο βιωσιμος χαρακτηρας του BMW i3 ειναι οχι μονον ορατος αλλα και χειροπιαστος.
Το πακετο Driving Assistant Plus διατιθεται επισης και σε εκδοση Atelier στο ξεκινημα των πωλησεων. Το Driving Assistant Plus περιλαμβανει cruise control βασισμενο σε καμερα με λειτουργια Stop&Go, traffic jam assistant (λειτουργια υποστηριξης κυκλοφοριακης συμφορησης), speed limit info (πληροφοριες οριων ταχυτητας), pedestrian & collision warning (προειδοποιηση υπαρξης πεζου και επικειμενης συγκρουσης) με city brake και προληπτικη λειτουργια driving assistant.
Το πιο επιτυχημενο ηλεκτρικο αυτοκινητο στην κατηγορια του παγκοσμιως.
Το BMW Group λειτουργησε σαν γνησιος πρωτοπορος οταν ιδρυσε τη μαρκα BMW i και αποφασισε να δημιουργησει μια ανεξαρτητη δομη οχηματος και κλωβων επιβατων απο πλαστικο ενισχυμενο με ανθρακονηματα (CFRP) και την τεχνολογια BMW eDrive για γνησια ηλεκτροκινηση. Το BMW i3, που σχεδιαστηκε για μετακινησεις μηδενικων ρυπων, και το πρωτοποριακο σπορ μοντελο BMW i8 Plug-in-Hybrid προσφερουν γνησια οδηγικη απολαυση σε συνδυασμο με premium χαρακτηριστικα εχοντας βασικο κριτηριο τη βιωσιμοτητα. Μεσα σε δυο χρονια απο το Νοεμβριο του 2013 που λανσαριστηκε, το BMW i3 εχει εδραιωθει στην κορυφη της κατηγοριας του. Στη Γερμανια ειναι το δημοφιλεστερο ηλεκτρικο οχημα της αγορας και στη Νορβηγια ειναι το μοντελο BMW με τις περισσοτερες νεες ταξινομησεις (πηγη: Polk/IHS 2014-3/2016). Η σημαντικοτερη μεμονωμενη αγορα για το αμιγως ηλεκτρικο 5θυρο BMW i3 ειναι αυτη των ΗΠΑ. Σε παγκοσμιο επιπεδο, πανω απο το 80% των αγοραστων που αποφασιζουν να αγορασουν ενα BMW i3 ειναι νεοι για το BMW Group. Τα BMW i3 και BMW i8 εχουν τιμηθει με πολυαριθμες διακρισεις για τις καινοτομιες τους στους τομεις δομης ελαφρου βαρους, συστηματων κινησης, βιωσιμοτητας, οδηγικων επιδοσεων και σχεδιασης. Σαν αποτελεσμα, η BMW i ειναι η μαρκα που εχει κερδισει τα περισσοτερα βραβεια σε ολο τον κοσμο στη φαση λανσαρισματος της στην αγορα.
Ανετη φορτιση στο σπιτι: τα νεα BMW i Wallboxes .
Με το λανσαρισμα του νεου BMW i3 (94 Ah) το καλοκαιρι του 2016, η BMW i θα προσφερει ενα νεο BMW i Wallbox για ανετη και γρηγορη φορτιση στο σπιτι η σε ιδιωτικο χωρο σταθμευσης. Αυτο το Wallbox εχει προσαρμοστει στη νεα τεχνολογια φορτισης και περαν της μονοφασικης λειτουργιας προσφερει και τριφασικη φορτιση ισχυος εως 22 kW.
Το νεο Wallbox εχει πιο επιπεδη και συμπαγη σχεδιαση συγκριτικα με τον προκατοχο του, αλλα χαρη στην αυξημενη αποδοση, μπορει τωρα να φορτιζει τη μπαταρια του BMW i3 (94 Ah) σε 2 ωρες και 45 λεπτα. Η διαδικασια φορτισης ξεκινα αυτοματα μολις το αυτοκινητο και το καλωδιο φορτισης συνδεθουν. Το BMW i Wallbox λειτουργει με διεπαφη LED.
Στο τελος του 2016 θα διατιθενται δυο ακομα Wallboxes προσφεροντας προσθετη ανεση και συνδεδεμενες λειτουργιες. Ετσι οι ιδιωτες η εταιρικοι πελατες (fleet) θα μπορουν να προσαρμοζουν τα Wallboxes με ακριβεια στις αναγκες του διαφορετικου αριθμου οχηματων τους. Μεταξυ αλλων, το BMW i Wallbox Plus ανιχνευει αυτοματα τα συνδεδεμενα οχηματα και συσχετιζει τα αναλογα δεδομενα φορτισης μεσω μιας τοπικης εφαρμογης smartphone. Το BMW i Wallbox Connect με στανταρ WiFi παρεχει πληρη συνδεσιμοτητα με ολες τις λειτουργιες του BMW i Wallbox Plus και καινοτομες υπηρεσιες φορτισης που μπορουν να ελεγχονται online. Οι διαφορετικες ποσοτητες ηλεκτρικης ενεργειας καταγραφονται για καθε οχημα και αποστελλονται αμεσα μεσω email αφου ολοκληρωθει η διαδικασια φορτισης και στη συνεχεια χρησιμοποιουνται για λογιστικους σκοπους.
Τοσο το BMW i Wallbox Plus οσο και το BMW i Wallbox Connect μπορουν να ενσωματωνονται σε ενα εξυπνα συνδεδεμενο σπιτι και προς το παρον ειναι συμβατα με συστηματα ελεγχου MyGEKKO και Loxone. Ετσι η φορτιση του BMW i3 γινεται με καθαρη ηλεκτρικη ενεργεια που παραγεται απευθειας απο το φωτοβολταϊκο συστημα στην οροφη του σπιτιου.
Επιπλεον, τα BMW i Wallboxes εξοικονομουν ενεργεια καθως μπορουν να προθερμανουν τη μπαταρια του οχηματος οταν αυτο ειναι συνδεδεμενο. Κατα τη διαρκεια αυτης της διαδικασιας το συστημα A/C του αυτοκινητου και η θερμανση της μπαταριας υψηλης τασης μπορουν να ενεργοποιηθουν μεσω smartphone. Η προθερμανση της μπαταριας διασφαλιζει βελτιστες συνθηκες λειτουργιας ακομα και σε χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες και κατ’ επεκταση κορυφαιες επιδοσεις, αυτονομια και διαρκεια ζωης. Εαν η προθερμανση γινεται μεσω του BMW i Wallbox, η απαιτουμενη ενεργεια δεν λαμβανεται απο τη μπαταρια του αυτοκινητου αλλα απο το δικτυο του παροχου ηλεκτρικης ενεργειας χωρις να επηρεαζει την αυτονομια του οχηματος.
Ωστοσο, η BMW i, εκτος απο την ευρεια ποικιλια Wallboxes, προσφερει και μια μοναδικη υπηρεσια εγκαταστασης που περιλαμβανει επι τοπου αξιολογηση εγκαταστασης στο χωρο του πελατη, παροχη και εγκατασταση του σταθμου φορτισης καθως και συντηρηση, συμβουλευτικες και αλλες υπηρεσιες.
Ταξιδευοντας εντος και εκτος εδρας: ανετη φορτιση χαρη στο ChargeNow .
Με περισσοτερα απο 40.000 σημεια φορτισης με διαφορετικους διαχειριστες σε 25 χωρες προς το παρον, το ChargeNow της BMW i προσφερει το μεγαλυτερο δικτυο δημοσιων σημειων φορτισης για ηλεκτρικα και plug-in υβριδικα οχηματα σε ολο τον κοσμο. Η καρτα ChargeNow και η ομωνυμη εφαρμογη παρεχουν στον πελατη ανετη προσβαση ολων των διαχειριστων του διεθνους δικτυου συμπεριλαμβανομενης πληρωμης χωρις μετρητα και τιμολογηση. Η περιπλοκη και χρονοβορα διαδικασια εγγραφης με διαφορετικους παροχους καταργειται πληρως. Ο οδηγος υποστηριζεται στην ανευρεση και επιλογη ενος απο τους σταθμους φορτισης του δικτυου ChargeNow απο την ενσωματωμενη υπηρεσια στο συστημα πλοηγησης καθως και τις σχετικες εφαρμογες.
ConnectedDrive : Καθιερωση προτυπων Συνδεσιμοτητας.
Το προαιρετικο Συστημα Πλοηγησης Professional παρεχει Υπηρεσιες BMW ConnectedDrive ειδικα για την BMW i. Το συστημα υποστηριξης αυτονομιας παρακολουθει την προγραμματισμενη και τρεχουσα πορεια. Εαν ο προορισμος που εχει επιλεγει στο συστημα πλοηγησης υπερβαινει την αυτονομια του οχηματος, ο οδηγος λαμβανει μια υποδειξη να αλλαξει το προγραμμα σε ECO PRO η ECO PRO+ mode. Επιπροσθετα, το συστημα υπολογιζει μια πιο αποδοτικη, εναλλακτικη διαδρομη. Εαν χρειαστει επαναφορτιση σε δημοσιο σταθμο φορτισης, ο οδηγος ενημερωνεται για ολους τους διαθεσιμους σταθμους κατα μηκος της προγραμματισμενης διαδρομης.
Ο χαρτης δυναμικης αυτονομιας αποτελει ενα ακομα κεντρικο στοιχειο της μοναδας συνδεδεμενης πλοηγησης. Εκτος απο την τρεχουσα κατασταση φορτισης της μπαταριας, λαμβανονται υποψη το οδηγικο στυλ, οι ενεργοποιημενες ηλεκτρικες λειτουργιες ανεσης και το επιλεγμενο προγραμμα οδηγησης, τα τοπογραφικα χαρακτηριστικα, η τρεχουσα κυκλοφοριακη κατασταση και η εξωτερικη θερμοκρασια. Τα δεδομενα του Real Time Traffic Information (RTTI) χρησιμοποιουνται για το σκοπο αυτο. Τα στοιχεια παρεχει το BMW ConnectedDrive Server.
Το BMW i3 θετει επισης προτυπα στη διασυνδεση οδηγου και αυτοκινητου. Η εφαρμογη BMW i Remote App παρεχει χρησιμα στοιχεια προγραμματισμου μετακινησης σχετικα με το οχημα που διατιθενται και στο smartphone του πελατη. Εκτος απο την πλοηγηση πεζου για την ανευρεση του προορισμου απο το χωρο σταθμευσης και την επιστροφη, το BMW ConnectedDrive προσφερει ενα λεγομενο intermodal routing system για πρωτη φορα σε συνδυασμο με το Συστημα Πλοηγησης in Professional. Επισης, περιλαμβανει συνδεσεις με δημοσια μεσα μεταφορας για ταχυτερη αφιξη στον προορισμο. Απο το πραγματικο ταξιδι με το BMW i3, την αναζητηση χωρου σταθμευσης, την αλλαγη και επιβιβαση σε λεωφορειο η στην υπογεια γραμμη του μετρο μεχρι το τελευταιο σταδιο που γινεται με τα ποδια, οι υπηρεσιες BMW i ConnectedDrive οδηγουν τον πελατη στον προορισμο του αποδοτικα και με ακριβεια.
Οπως πριν, η ολοκληρωμενη γκαμα στανταρ εξοπλισμου των BMW i3 (94 Ah) και BMW i3 (60Ah) περιλαμβανει: λειτουργικο συστημα iDrive, λειτουργιες BMW i RemoteApp, βοηθητικη θερμανση, διακοπτη Driving Experience, Radio Professional, τηλεφωνικη λειτουργια hands-free, A/C, δερματινο τιμονι, φωτα ημερας LED, Park Distance Control (PDC) με πισω αισθητηρες και καλωδιο φορτισης για συνδεση σε πριζα του οικιακου δικτυου.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }