Η MINI λανσαρισε την τριτη φαση της καμπανιας του νεου MINI Cabrio με την κυκλοφορια της ταινιας μικρου μηκους “This Day Forward” στην ιστοσελιδα της καμπανιας mini.com/stayopen και στο YouTube: https://youtu.be/J1oIEwOYq-Q. Την ταινια σκηνοθετησε ο Joachim Back, ο οποιος κερδισε το Οσκαρ Καλυτερης Ταινιας Μικρου Μηκους με το “The New Tenants” το 2010.
Λογικη η παθος;
Μερικες φορες χρειαζονται αρκετες ‘αποπειρες’ για να καταλαβουμε τι ακριβως θελουμε. Ο πρωταγωνιστης Jake βρισκεται σε μια τετοια κατασταση, οπου πρεπει να αποφασισει εαν επιθυμει να πουλησει τη δισκογραφικη εταιρια του υπογραφοντας μια συμφωνια πολλων εκατομμυριων η να απορριψει την προσφορα και να συνεχισει να κυνηγαει το ονειρο του στη βιομηχανια της μουσικης. Συνολικα τρια επεισοδια, στα οποια ο Jake ‘ξαναζει’ την ημερα της αποφασης του, δειχνουν με ποιο τροπο ο πρωταγωνιστης, σταδιακα, αποφασιζει να ακολουθησει τη φωνη της καρδιας του.
Ο μοναδικος αφηγηματικος μηχανισμος της ταινιας, βημα-βημα, αποκαλυπτει διαφορετικες πλευρες και λεπτομερειες της ιστοριας, ενω γεννα ενα αισθημα προσμονης και αποτυπωνει τις επιπτωσεις του διλημματος του Jake. Μεσα απο αυτη την ιστορια, η ταινια προσωποποιει στον Jake τοσο τη θετικη αυρα και κοσμοπολιτικη ‘αισθητικη’ των υποψηφιων πελατων ΜΙΝΙ, οσο και το χαρακτηρα του νεου MINI Cabrio – ελευθερο πνευμα με ανοιχτους οριζοντες και παθος για ζωη.
Η ταινια με τιτλο “This Day Forward” γυριστηκε στην ευρυτερη περιοχη του Miami και στα Florida Keys. Το Gulf Coast, με τις λευκες παραλιες και τις φοινικιες του και το πολυπολιτισμικο και ‘προοδευτικο’ Miami δενουν αριστα τη φιλοσοφια του MINI Cabrio. Το σεναριο της ταινιας ειναι προϊον στενης συνεργασιας μεταξυ ΜΙΝΙ και διαφημιστικης εταιριας WCRS στο Λονδινο. Δημιουργος ειναι ο Οσκαρικος σκηνοθετης Joachim Back. Η εμπειρια του Δανου σκηνοθετη στις ταινιες μικρου μηκους τον καθιστα ιδανικο δημιουργικο εταιρο. Με κυρια συστατικα τις παντα υψηλες κινηματογραφικες φιλοδοξιες και το παθος του για τη λεπτομερεια, δημιουργησε κατι που δεν περιοριζεται σε ενα κλασικο προωθητικο φιλμ για το MINI Cabrio. Η ερμηνεια του χαρακτηρα του MINI Cabrio ειναι πραγματικα δεξιοτεχνικη.
Το γεγονος οτι η καμπανια εστιαζει σε μια ταινια μικρου μηκους, και οχι σε ενα κλασικο διαφημιστικο μεσο, εκφραζει τη νεα στρατηγικη μαρκας MINI, η οποια δινει εμφαση στην αυθεντικοτητα και το περιεχομενο. Με μια ταινια μικρου μηκους, η ΜΙΝΙ σκοπιμα αποστασιοποιειται απο τα συνηθη διαφημιστικα μεσα και εγκαινιαζει νεα σημεια αναφορας. Ειναι ο τροπος με τον οποιο η MINI απαντα στις συνεχως μεταβαλλομενες αναγκες των υποψηφιων πελατων της, στους οποιους μια κλασικη διαφημιση εχει ολο και μικροτερη απηχηση. Η καμπανια βασιζεται στην πραγματικη ιστορια του Jake για να μεταφερει τις βασικες αξιες της μαρκας ΜΙΝΙ – παθος και θετικη σταση ζωης – με συναισθηματικη και μοντερνα προσεγγιση.
«Αποτυπωνοντας τη φιλοσοφια του MINI Cabrio σε μια μοναδικη ταινια, καταφεραμε να δημιουργησουμε μια βιωσιμη και αυθεντικη εμπειρια με ενταση που θα ηταν αδυνατο να πετυχουμε με μια απλη διαφημιση», εξηγει ο Marc Lengning, επικεφαλης Brand Manager της MINI.
Η ταινια μικρου μηκους βρισκεται στην καρδια της καμπανιας του MINI Cabrio. Το συνθημα της καμπανιας “Stay Open” συμβολιζει την ποικιλομοροφια του target group του και δενει με τη καμπανια “Always Open” του προηγουμενου μοντελου. Βλεποντας την ορθολογιστικα, διαπιστωνουμε τις αυξημενες δυνατοτητες οδηγησης του νεου MINI Cabrio με οροφη ανοιχτη, χαρη στα μοναδικα προϊοντικα χαρακτηριστικα. Απο συναισθητικη σκοπια, προβαλλεται το ελευθερο πνευμα των υποψηφιων πελατων, που αγαπουν το κοσμοπολιτικο στυλ και εχουν παντα ‘ανοιχτους οριζοντες’.
Η ταινια ειχε ηδη παρουσιαστει σε προηγουμενες φασεις της καμπανιας σε διαφορες online δραστηριοτητες και σε βιντεο κλιπ τυπου teaser. Η αγωνια αυξανοταν απο φαση σε φαση με αποκορυφωμα την κυκλοφορια της ταινιας στον ιστοτοπο της καμπανιας. Με σαφη εμφαση στις online επικοινωνιες, η καμπανια πλαισιωθηκε απο κλασικες τηλεοπτικες, εντυπες και εξωτερικες ΟΟΗ (out of home) διαφημισεις. Με αυτο τον τροπο, η καμπανια συνοδευει τους υποψηφιους αγοραστες σε ολοκληρο το καναλι πωλησεων.
Στο δημιουργικο κομματι του project συμμετειχαν οι εταιριες οι WCRS και Soup. Η παραγωγη της ταινιας εγινε στο Βερολινο.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }