H Nissan συμμετεχει δυναμικα και στο φετινο Le Mans, διεκδικωντας την νικη στην κατηγορια P2 και επισφραγιζοντας την κυριαρχη θεση της απο το 2011, οπου και πραγματοποιησε το ντεμπουτο της στον συγκεκριμενο αγωνα.
Ο φετινος αγωνας θα ειναι ο τελευταιος για τους κινητηρες με προδιαγραφες VK, καθως απο την επομενη σεζον, οι νεοι κανονισμοι LM P2 θα εισαγουν εναν νεο τυπο κινητηρα.
Απο το ντεμπουτο της στο Sebring International Raceway στο εναρκτηριο γυρο του Intercontinental Le Mans Challenge, η Nissan εχει κερδισει 61 απο τους 66 αγωνες στο ILMC, FIA World Endurance Championship και στο European Le Mans Series, γεγονος που “μεταφραζεται” στο εκπληκτικο ποσοστο νικης 92 τοις εκατο !
Την περασμενη σεζον, η Nissan σαρωσε το πρωταθλημα FIA WEC με την G-Drive Racing, το European Le Mans Series με την Greaves Motorsport, ενω κατεκτησε και την τεταρτη νικη της σε αγωνα του 24ωρου Le Mans με την KCMG.
Η κυριαρχια του κινητηρα της Nissan στο FIA WEC ηταν ξεκαθαρη, καθως καθε ομαδα που συμμετεχει στην κατηγορια Ρ2 LM για το 2016, εχει επιλεξει κινητηρα NISMO.
Εκτος απο τα 20 αυτοκινητα που θα παραταχθουν στην αφετηρια για το 24ωρο Le Mans, η Nissan θα εξοπλισει με κινητηρες και 22 πρωτοτυπα LM P3 που θα συμμετεχουν στην υποστηρικτικη κουρσα \”Road to Le Mans\”. Η συγκεκριμενη κουρσα, εχει προγραμματιστει για το ερχομενο Σαββατο το πρωι, πριν απο την πρασινη σημαια για τον 24ωρο αγωνα.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }